86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 19:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 18:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 11:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
Proszę przeszkolić pracowników ...
... w zakresie obsługi klientów. Dzwoniłem ws. informacji o likwidacji szkody (serwis /lakiernictwo) . Pracownik poprosił mnie przyjechać i nie podjął próby załatwienia sprawy telefonicznie lub zdalnie. Dodatkowo nie poinformował mnie do której jest w pracy i do której jest czyny serwis. Na miejscu się okazało, że wyszedł sobie wcześniej z pracy (przed 18) i nie było żadnej osoby, która mogłaby mi pomóc, ani udzielić informacji. Przez niewystarczające kompetencje straciłem swój czas.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 16:33
Salon - samochody nowe
Niestety mimo próśb ...
... nadal pracownicy urządzają sobie wyścigi ulicami Warszawy autami pokazowymi i klientów. W tym po godzinach pracy salonu. Radzę sprawdzać przebiegi jak się zostawia tam auto... Dziś szaleje pomarańczowy Cayenne. Pałowanie i starty z procedury na skrzyżowaniu Żwirki i KOR>
Użytkownik sieci
12 marca 2020 10:29
Salon - samochody nowe
Po wielu miesiącach ...
... od zakupu samochodu i zdobytych doświadczeniach związanych z marką oraz serwisem Porsche w Porsche Inter Auto Polska, zdecydowałem się napisać kilka słów ku przestrodze dla innych, którzy chcieliby kupić auto tej marki w salonie Porsche Centrum Warszawa Okęcie. Zresztą wybór padł na ten salon, ponieważ drugi, tej samej firmy na ulicy Połczyńskiej nie odbierał telefonów, a podczas złożonej osobiście wizyty czekałem godzinę na kogoś z obsługi. Nie doczekałem się. Niestety najszczęśliwsze chwile związane z marką i salonem spędziłem od zamówienia skonfigurowanego samochodu do dnia jego odbioru. Już podczas odbioru samochodu na początku lipca zauważyłem i zgłosiłem kilka usterek. Potem było już tylko gorzej. Odebrałem samochód i umówiłem się na wizytę serwisową. Jedną, potem drugą, trzecią, czwartą... usterki były usuwane bądź nie, pojawiały się nowe usterki, w tym mechaniczne, spowodowane przez samych pracowników serwisu, terminy były przekładane, i tak minęło ponad pół roku. Dziś nadal są usterki które wymagają uwagi serwisu, ale można już być zmęczonym ciągłym kontaktem z tymi niekompetentnymi ludźmi. Obecnie czekam na kolejny termin wizyty serwisowej i szczerze żałuję, że wybrałem ten salon. Piszecie Państwo o sobie na oficjalnych nośnikach, że „Firma stawia na intensywny rozwój i najwyższą jakość usług”, że „największą dumą i perłą w koronie firmy jest oddany w listopadzie 2017 roku kompleks salonów zlokalizowany w Warszawie przy lotnisku Okęcie”, że „PIA Polska to nie tylko salony samochodowe, to także wysokiej jakości usługi serwisowe i finansowe”, a więc zapewniam, że są to tylko slogany marketingowe nie mające poparcia w rzeczywistości. Przestrzegam wszystkich którzy zamierzają kupić samochód w tym salonie. Nie róbcie tego.
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 08:04
Salon - samochody nowe
Podejmowanie decyzji przed ...
... zakupem samochodu to nie łatwa sprawa, podobnie jak zatrudnianie kompetentnych ludzi, w salonie samochodowym. Zadzwoniłem na Okęcie do autoryzowanego salonu i serwisu. Powinni pomóc w uzyskaniu wymiarów bagażnika ze złożonymi siedzeniami, jak chcą sprzedać samochód za 80.000 euro? Prawda? Otóż nie. W nieprzyjemny sposób olali klienta sugerując kontakt z importerem, a próba uzyskania odpowiedzi tylko zwiększała niechęć serwisanta czy innego stażysty. Samochody macie od Porsche, ale obsługa to nawet koło Porsche nie stała. Edit 4.02.2020 Dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie, ale proszę zrozumieć, że ja nie pytałem o ilość niebieskiego pigmentu w waszym lakierze Miami Blue, tylko o coś co powinien przyjęty na to stanowisko znać na pamięć, w przybliżeniu do 10cm, lub mieć to pod ręką w prospekcie. Dobrego dnia,
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 21:15
Salon - samochody nowe
beware... Koszmar który ...
... trwa już 7 miesięcy. Brak profesjonalizmu, niekompetencja i niechlujstwo to najdelikatniejsze określenia które mi przychodzą do głowy na ich temat. Zniszczona tapicerka przez pracowników serwisu, wiecznie przekładane i tak już odległe terminy, nieodbieranie telefonów, nieoddzwanianie, zwrot samochodu bez naprawy, powracające te same usterki które rzekomo były naprawione itd. Miałem wiele marek samochodów i odwiedziłem wiele serwisów, ale to co mnie spotyka w tym miejscu to horror. Tak beznadziejnego salonu/serwisu nie spotkałem jeszcze nigdy. Omijajcie z daleka!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 10:15
Salon - samochody nowe
Parkuja na trawnikach, ...
... przed samym przejsciem dla pieszych, kompletne bezmozgi
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 21:23
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis blacharski ...
... długie terminy i rdza po 2 miesiąca
Użytkownik sieci
20 września 2019 10:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 września 2019 17:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 21:29
Salon - samochody nowe
Brak mozliwosci dodzwonienia ...
... sie od 2 dni do serwisu oraz recepcje. Jak mam umowic serwis jak nie odbieracie telefonu?
Użytkownik sieci
30 maja 2019 17:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 13:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) brrr (Wersja oryginalna) Brrr
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 11:51
Salon - samochody nowe
Terminy wizyt serwisowych ...
... VW to jakaś porażka... Braki w personelu serwisu, wydłużone realizacje naprawy gwarancyjnej.
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 11:46
Salon - samochody nowe
Kontaktowałem się z ...
... tym salonem w sprawie zakupu Macana. Nie odpowiadają. Zastanawiam się o jakiej wartości Porsche musiałbym zapytać aby ktoś potraktował mnie jak klienta ?
Użytkownik sieci
8 października 2018 17:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 22:16
Salon - samochody nowe
Wchodzisz do salonu, ...
... wita Cię dziewczyna która nie ma pojęcia o niczym. Chcesz wejść do samochodu, zamknięty. Pani witająca mówi koleżanka zaraz podejdzie bo ona nie sprzedaje i nic nie wie. Siadasz na kanapie czekasz, czekasz... W końcu rozglądasz się po salonie i oglądasz inne auta, pani, która miała zaraz podejść już parę minut wcześniej skończyła rozmowiać przez telefon, a inny pan siedzi wgapiony w monitor. Rozumiem, że za pół godziny zamykają, ale po 10 min czekania i braku zainteresowania masz dość, szczególnie, że chcesz tyle wydać na samochód i myślisz, że w Takim salonie obsługa powinna być lepsza...