Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 15:41
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne zachowanie ...
... pracownika serwisu blacharskiego. Rok temu wykonana była naprawa samochodu mojej żony obejmująca między innymi wymianę drzwi od strony pasażera, które w zeszłym tygodniu same z siebie opadły. Auta używa wyłączenie moja małżonka, a w ostatnich kilku tygodniach nie woziła żadnego pasażera (drzwi nie były otwierane). Po prostu pewnego dnia małżonkę w trakcie jazdy zaniepokoiły dźwięki dobiegające z jej prawej strony i na parkingu zauważyła, że pasażera drzwi wyraźnie odstają. Po umówieniu się na termin wizyty pojechaliśmy do warsztatu, by ustalić przyczynę usterki oraz możliwy sposób zaradzenia temu, co się stało. Niestety zanim auto w ogóle zostało obejrzane pracownik serwisu poinformował nas, że gwarancja wygasła i właściwie to zamyka temat. Na moją uwagę, że gwarancja jest ich wewnętrzną polityką, natomiast zawsze możemy reklamować tę usterkę w ramach rękojmi, dowiedziałem się, że w tym warsztacie nie ma czegoś takiego jak "rękojmia" tylko roczna gwarancja i koniec (jeszcze raz podkreślam: to wszystko miało miejsce zanim auto zostało obejrzane). Na szczęście okazało się, że to był jakiś drobiazg (prawdopodobnie zbyt słabo dokręcone śruby przy montażu drzwi), ale w między czasie usłyszeliśmy uwagi wypowiedziane w tonie pretensji, że takie rzeczy trzeba zgłaszać od razu (żona zadzwoniła tego samego dnia, gdy zauważyła problem) oraz że on nie wie, co my z tymi drzwiami robiliśmy, a może nawet sami coś przy nich grzebaliśmy (prawie dosłowne słowa tego pana). Nie wiem czemu takiego uwagi mają służyć oprócz podniesienia ciśnienia u rozmówcy, co w końcu pracownikowi serwisu się udało, ponieważ w pewnym momencie wypaliłem, że może powinien się raczej zastanowić, czemu opadły akurat te drzwi, które zostały zrobione w tym warsztacie, a fabrycznie montowane są w doskonałym stanie, co sugeruje możliwą fuszerkę z ich strony. Widziałem, że właściciel Salonu/Serwisu czyta te komentarze, dlatego może niech uczuli swoich pracowników (a przynajmniej tego pana), by nie zaczynali rozmowy z klientem w sposób konfrontacyjny, bo to niczemu nie służy (zwłaszcza, że nie daliśmy ku temu żadnych podstaw - żona grzecznie opowiedziała na czym polega problem). Być może ten pan miał gorszy dzień, ale ustawianie klienta od razu w pozycji intruza nie ułatwia jakichkolwiek relacji.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 18:58
Salon - samochody nowe
Peugeot bardzo fajny
Użytkownik sieci
30 lipca 2022 11:41
Salon - samochody nowe
Dobre miejsce dla ...
... zainteresowanych motoryzacją kiedy czas na zakup auta. Duży wybór w segmentach.
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 16:12
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie. Polecam
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 22:13
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w serwisie.
Użytkownik sieci
9 lipca 2022 08:09
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, z ...
... humorem i fachowością. Potrafią odpowiedzieć, że nie wiedzą czegoś w danym momencie ale zawsze starają się te wiedzę zdobyć.
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 08:42
Salon - samochody nowe
Kochani! Muszę się ...
... z Wami podzielić moją opinią o przedstawicielce ubezpieczycieli pojazdów w salonie Stellantis przy Alei Krakowskiej - Pani Magdalenie Rzący. Naszego Peugeota 208 kupiliśmy w lipcu 2018 r. i od tamtej pory niezmiennie ubezpieczamy nasze auto korzystając z pomocy Pani Magdy. Za każdym razem czujemy i widzimy staranność, z jaką wyszukuje dla nas najkorzystniejsze oferty. Nie zdarzyło się, żeby coś poszło nie tak. Przy tym jest osobą pogodną, pozytywnie nastawioną i budzącą zaufanie. Z całą odpowiedzialnością polecam Panią Magdę Rzącę, jako kompetentną i profesjonalną pośredniczkę między nami - klientami a towarzystwami ubezpieczeniowymi. Zapewniam Was - Pani Magda będzie zawsze po Waszej stronie. :) Mariusz Lachowski
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 16:47
Salon - samochody nowe
Jazda próbna i ...
... zakup ekspozycyjnego auta bez problemu. Dziękujemy Pani Kasi za wyjaśnienie nam wszystkiego co i jak przy odbierze, pozdrawiamy również Pana Fabiana oraz Panie od ubezpieczeń.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 15:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 15:16
Salon - samochody nowe
Sprawnie,szybko i fachowo ...
... zrobiony przegląd. Bardzo miła i pomocna obsługa w dziale serwisu. Polecam !
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 20:27
Salon - samochody nowe
Serwisujemy nasze busy ...
... i mogę z czystym sumieniem polecić są elastyczni.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2022 13:18
Salon - samochody nowe
Gorąco Polecam, Wielkie ...
... Podziękowania Dla Pani Kasi za Przemiłą Obsługę 😉
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 13:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2022 20:10
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie. Pan Artur Lapienko to bardzo sumienny Doradca.
Użytkownik sieci
25 maja 2022 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2022 07:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2022 13:18
Salon - samochody nowe
Wszystko super polecam serwis😉
Użytkownik sieci
5 maja 2022 11:06
Salon - samochody nowe
Nikt z serwisu ...
... nie odbiera telefonu. Pol godziny dzwonienia. Powinni mieć jakąś recepcję od tego. Tragedia. Widać korporacja i francuskie podejście do klienta. Następny samochód będzie toyota bo tam wszystko na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
2 maja 2022 11:54
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim kiedykolwiek miałam doczynienia!!. Oddałam samochód do serwisu na gwarancji, po 2 miesiącach otrzymałam informacje, ze samochód nie jest naprawiony, ale według serwisu sprawny do użytkowania i mam go odebrać i jednocześnie zwrócić samochód zastępczy. Podobno serwis jak i centrala nie wiedzą jak naprawić samochód, dlatego poprosiłam o wydanie jakiejkolwiek dokumentacji, co się działo z samochodem przez ten czas oraz oświadczenie, że samochód nie został naprawiony. Niestety otrzymałam informacje, ze serwis nie jest od tego żeby wydawać jakiekolwiek dokumenty i mam natychmiast zwrócić samochód zastępczy bo zostanę policzona za jego użytkowanie. Podczas wcześniejszych rozmów zostałam poinformowana, że usterka dotyczy skrzyni biegów i zostanie ona prawdopodobnie wymieniona. Gdy skontaktował się ze mną Pan z serwisu otrzymałam informacje, że nie będą wymieniać skrzyni biegów przy tak małym przebiegu samochodu i moja usterka pojawia się jedynie w niskich temperaturach wiec samochód jest możliwy do użytkowania. Podejście do klienta w serwisie jest śmieszne. Serwis nie wyszedł z żadna inicjatywa, pomysłem co dalej z usterka w moim samochodzie, kazał jedynie odebrać samochód. Zdecydowanie odradzam korzystania z tego serwisu!!
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 13:59
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm i miła obsługa, polecam.