78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 08:40
Salon - samochody nowe
Wysoko oceniam zaangażowanie ...
... pracowników, chęć pomocy i wyczerpujące info NT usterki i jej usunięcia, w szczególności polecam p. Łukasza.
Użytkownik sieci
14 września 2024 16:32
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia związane ...
... z akcją serwisową Opla w tym warsztacie były słabe. tldr: -Wprowadzanie w błąd, prawdopodobnie nieświadome z powodu złego przepływu informacji lub jego braku -Długi czas oczekiwania oraz słaby kontakt -Kiepskie warunki parkingowe i oznakowanie warsztatu na miejscu połączone z brakiem informacji na infolinii Pierwszy kontakt z warsztatem nastąpił 24 maja przy pomocy infolinii. Zaproponowano szybki termin 18 czerwca. Na miejscu okazało się, wbrew informacji telefonicznej, że tego dnia żadna naprawa się nie odbędzie, a moje auto, po podpisaniu niezbędnych zgód, zostanie dopiero teraz poddane kwalifikacji do naprawy i będzie trzeba czekać na części. No trudno. Dodam, że w tamtym okresie wejście do, jak się okazało tymczasowego, warsztatu Opla nie było praktycznie w ogóle oznakowane i jego znalezienie, w godzinach porannych gdzie salony są jeszcze zamknięte nie należało do łatwych. Po tej wizycie nastąpiła cisza. Byłem cierpliwy, aż do 2 września po czym zadzwoniłem na infolinię. Miły pan szybko zweryfikował, że części już na mnie czekają, ale nie potrafił odpowiedzieć dlaczego do tego momentu nikt się ze mną nie skontaktował - za co przeprosił.. Udało się umówić szybki termin na 9 września z uwagi na godzinę poranną 6:00. Dnia 9 września stawiam się o wyznaczonej godzinie, a w dawnym miejscu witają mnie otwarte drzwi oraz powierze. Pracownik z salonu obok potwierdza, że serwis Opla znajduje się w tym miejscu. Jest 6 rano, infolnia nie działa. Po 30 minutach oczekiwania rozglądam się po dużym kompleksie. Przypadek trafia, że znajduję 2 bramę wjazdową z tym razem w miarę oznakowanym budynkiem z logotypem Opla. W trakcie prawie 3 miesięcy warsztat się przeniósł o czym nie zostałem w żaden sposób poinformowany, na dawnym miejscu również brak informacji. Samochód został przyjęty bez problemów, ale zostałem niemile zaskoczony informacją o ewentualnej możliwości nie zakończenia naprawy tego samego dnia co na szczęście nie miało miejsca (wcześniej zapewniano o 3h maks i naprawie tego samego dnia). Na skromny plus zaliczam obsługę klienta na miejscu, w tym aspekcie wszystko było w porządku.
Użytkownik sieci
5 września 2024 20:50
Salon - samochody nowe
Miałam przyjemność być ...
... obsługiwana przez Pana Adriana podczas dzisiejszego serwisu i bardzo dziękuję za pomoc ,rady ,szybki serwis Pan Adrian jest super uśmiechniętym, pozytywnym człowiekiem i cierpliwy ,a auto dostarczone pod same nóżki Polecam
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Miałem przyjemność odwiedzić ...
... autoryzowany serwis Opla i muszę powiedzieć, że obsługa przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Szczególne podziękowania należą się Panu Kacprowi Styk, który nie tylko rozwiązał mój problem w ekspresowym tempie – zaledwie 15 minut zamiast planowanej godziny – ale również okazał się niezwykle uprzejmy, życzliwy i pomocny. Takie podejście do klienta jest naprawdę rzadkością. Serdecznie polecam ten serwis każdemu, kto szuka profesjonalnej i sympatycznej obsługi. Z pewnością wrócę przy kolejnej okazji!
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Miałam okazję udać ...
... się do serwisu opla na pierwszy przegląd crosslanda. Panowie z serwisu wykazali się ogromnym profesionalizmem (5*) proponując kawę, informując o dalszym etapie i opiekując się nie tylko technicznie samochodem, ale i klientem! Nawet odprowadzaja do samochodu!Brawo! Taka obsługa klienta jest coraz rzadsza! Warto tam pojechać nawet przez całą Warszawę!
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Jak się zbiera ...
... 1 gwiazdki to się zbiera dalej.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 20:38
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z profesjonalnej obsługi w dziale sprzedaży przez panią Katarzynę i pana Patryka. Pomimo odstąpienia od umowy spotkałem się z pełnym zrozumieniem. Bardzo polecam i myślę że jeszcze skorzystam z usług salonu!
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 07:10
Salon - samochody nowe
Poprzednia lokalizacja na ...
... Modlińskiej byla znacznie lepsza. Z kolei w nowej, oprócz gorszego dojazdu dostajesz w pakiecie wąską uliczkę wewnętrzną, brak miejsc do zaparkowania i ogółem słabą obsługą (nie oceniam nikogo ze sprzedaży i mechaników a tylko pozostałych, gdzie odsiano chyba tych ogarniętych i zwolniono). Na dokładkę, jeśli ogarniasz tam cokolwiek serwisowego, to żadna z godzin późno popołudniowych nie będzie dla Ciebie. Najlepsze, że serwis opon, to jest klasa sama w sobie. Kilkukrotnie, pomimo wcześniejszego umówienia, nie dowieziono moich opon. I za każdym razem dowiadywałem się o tym będąc już na miejscu. Po co zadzwonić zawczasu, że nie ogarnęło się czegoś tak podstawowego? Po nic, klient może urwać się z pracy, dojechać na miejsce tracąc czas w korkach i potem wrócić z niczym do domu. Gdyby tylko ktoś wynalazł jakieś urządzenie pozwalające przekazywać dźwięk i głos lub chociaż wiadomości na odległość, to byłoby naprawdę super w takich przypadkach. Ale nie tu, tu nie wyślą nawet gołębia. Czy ma znaczenie, że umówisz się z wyprzedzeniem? Nie. Tutaj na infolinii dowiesz się, że Twoją sprawą nie zajął się od miesiąca nikt, kto był do tego wyznaczony. W tym względzie moim osobistym faworytem jest Pan Adam P. Natomiast Panu Kierownikowi tego przybytku współczuję wielu "wyjątkowych" ludzi w jego ekipie i życzę mu powodzenia, ale po dotychczasowym ogólnym poziomie kompetencji ludzi tam pracujących i po moich doświadczeniach z nimi, mam dużo wątpliwości, co do powodzenia nawet najlepszych planów. W ramach tak owocnej współpracy pozwoliłem sobie na podstawie tych niestety powtarzalnych doświadczeń zrezygnować zupełnie z usług tego serwisu. Co więcej, planowałem zakup nowego samochodu i mimo posiadania już dwoch Opli, trzeciego nie będzie mimo ogromnej mojej sympatii dla samej marki. Dzięki tym doświadczeniom wybiorę auto z koncernu innego niż Stellantis.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 19:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam Pana ...
... Jacka… tempo żółwia. Powiedziano mi, że serwis będzie trwać 2-3 h, trwał ponad 4 h bez żadnej informacji zwrotnej (jakiegokolwiek kontaktu). Finalnie miał Pan zadzwonić ale nie doczekałem się. Sam zadzwoniłem też nie dostałem żadnej informacji. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
26 maja 2024 23:38
Salon - samochody nowe
Po małych problemach ...
... wszystko wyszło gładko! Bardzo dziękuję całej ekipie, czułem, że mam dużo wsparcia i otrzymałem dużo cierpliwość.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zgłosiłam ...
... awarię auta, które miesiąc temu naprawiali z dokładnie tym samym problemem. Mieli oddzwonić z terminem przyjęcia. Minął już 2 dzień i pomimo telefonów z przypomnieniem o wyznaczenie terminu naprawy nikt się nie kontaktuje. Dodatkowo problem jest znany i niewygodny dla Opla.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 08:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 14:40
Salon - samochody nowe
Przyjazna obsługa. Dzięki ...
... Panu Adamowi w dwa dni mam zreperowany samochód. 48 godzin od telefonu do odbioru auta. Polecam.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 10:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Byłem umówiony na akcje serwisowa pod koniec grudnia 2023, a naprawa została wykonana na koniec marca 2024 i to po moich telefonach do serwisu. Przez kilka dni moje telefony wogóle nie były odbierane.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 16:22
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Doradca ds sprzedaży samochodów dostawczych kompletnie nie zainteresowany klientem, wręcz w lekceważący sposób zostaliśmy potraktowani-zbyci Przemilczałabym ten fakt, gdyby nie to, że nie raczył nawet wysłać obiecanej kalkulacji na zakup nowego Opla Vivaro. Trudno konkurencja zyska.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 00:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Jak zwykle sprawnie ...
... i w miłej atmosferze dzięki osobie Pana Adama. Dzięki jego osobie jestem o tym przekonany wiele osób przeszło do PGD Krasnobrodzka po zamknięciu Nexteamu właśnie dzięki jego profesjonalizmowi i usposobieniu tego człowieka.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:48
Salon - samochody nowe
Serwis super obsługa, ...
... natomiast współpraca z Panem Adamem Pawlakiem to wzór jak powinna przebiegać współpraca z klientem. Ogromnie polecam!
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek