90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andzelika Zaremba
9 października 2025 16:26
Serwis
Niewykonanie naprawy gwarancyjnej
W ubiegłym roku w okolicach listopada wykonałam w serwisie ostatni przegląd serwisowy w okresie gwarancyjnym. Mój samochód kwalifikował się na naprawę gwarancyjną, o której wiedziałam już na wakacjach, jednak gdy chciałam udać się na serwis, obsługa serwisu poleciła mi, aby poczekać do serwisu ptrzed końcem gwarancji i wtedy mieliśmy naprawić ewentualne wszystkie usterki kwalifikujące się na naprawę gwarancyjną. Podczas serwisu zgłosiłam roszczenie z gwarancji i serwis miał zamówić część do samochodu i do mnie zadzwonić gdy będzie gotowe. serwis nie dzwonił do mnie przez kolejne miesiące, początkowo sądziłam, że to czas oczekiwania na część, na swoją kolejkę itp. Nikt mnie nie poinformował w serwisie, że naprawa gwarancyjna musi zostać wykonana w jakimś określonym terminie bo inaczej nie zostanie wykonana w ogóle. Informowano mnie, że ważne, że w okresie gwarancji zgłosiłam zdarzenie gwarancyjne.
Gdy w końcu uznałam, że trwa to zbyt długo i pewnie o mnie serwis zapomniał zadzwoniłam na wakacjach do serwisu, co się dzieje z częścią do samochodu i kiedy naprawa zostanie wykonana- wówczas Pan, który się moją sprawą zajmował był na urlopie. Podczas rozmowy usłyszałam, że trafili na moją sprawę jakoś czas temu i sobie przypomnieli - jednak i tak do mnie nikt nie zadzwonił. Miałam zadzwonić za jakiś czas , jak Pan, który moją sprawe prowadził wróci z urlopu. Zadzwoniłam znowu po jakimś czasie i wówczas okazało się, że nie naprawi serwis mojej usterki, bo za długo czekałam i to jest moja sprawa, że nie dzwoniłam wcześniej, więc to moja strata a serwis tego juz nie naprawi.
Byłam co najmniej zdumiona tą retoryką, doszliśmy do porozumienia, że serwis zapyta producenta o pokrycie kosztów naprawy, jednak ostatecznie odmówiono mi naprawy.
Nie polecam tegomiejsca, czuję się oszukana i potraktowana lekceważąco. Serwis nie dba o klienta, reotyrka, że to mój interes żeby pilnować sprawy było nie na miejscu i uważam, że nie zostałam potraktowana uczciwie. Serwis miał do mnie zadzwonić , więc czekałam na kontakt. Nie zostałam poinformowana o jakichś terminach, w dodatku jak chciałam załatwić sprawę wcześniej to zostałam od tego pomysłu odwiedziona, bo mieliśmy zrobić kompleksowo wszystkie usterki objete gwarancją, w efekcie nie napowarił mi serwis nic a ja straciłam okres gwarancji.
Zatem nie polecam, ja więcej nie skorzystam z usług tego serwisu i nikogo nie zachęcam do odwiedzania tego miejsca.
P.S. prokonsumencko to serwis dla swojej reputacji powinien wziąć na siebie ciężar tych zaniedbań i powinien to naprawić na swój koszt- ale to na pewno zbyt wiele, skoro tak postępują z klientami.