90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andzelika Zaremba
9 października 2025 16:26
Serwis
Niewykonanie naprawy gwarancyjnej
W ubiegłym roku w okolicach listopada wykonałam w serwisie ostatni przegląd serwisowy w okresie gwarancyjnym. Mój samochód kwalifikował się na naprawę gwarancyjną, o której wiedziałam już na wakacjach, jednak gdy chciałam udać się na serwis, obsługa serwisu poleciła mi, aby poczekać do serwisu ptrzed końcem gwarancji i wtedy mieliśmy naprawić ewentualne wszystkie usterki kwalifikujące się na naprawę gwarancyjną. Podczas serwisu zgłosiłam roszczenie z gwarancji i serwis miał zamówić część do samochodu i do mnie zadzwonić gdy będzie gotowe. serwis nie dzwonił do mnie przez kolejne miesiące, początkowo sądziłam, że to czas oczekiwania na część, na swoją kolejkę itp. Nikt mnie nie poinformował w serwisie, że naprawa gwarancyjna musi zostać wykonana w jakimś określonym terminie bo inaczej nie zostanie wykonana w ogóle. Informowano mnie, że ważne, że w okresie gwarancji zgłosiłam zdarzenie gwarancyjne.
Gdy w końcu uznałam, że trwa to zbyt długo i pewnie o mnie serwis zapomniał zadzwoniłam na wakacjach do serwisu, co się dzieje z częścią do samochodu i kiedy naprawa zostanie wykonana- wówczas Pan, który się moją sprawą zajmował był na urlopie. Podczas rozmowy usłyszałam, że trafili na moją sprawę jakoś czas temu i sobie przypomnieli - jednak i tak do mnie nikt nie zadzwonił. Miałam zadzwonić za jakiś czas , jak Pan, który moją sprawe prowadził wróci z urlopu. Zadzwoniłam znowu po jakimś czasie i wówczas okazało się, że nie naprawi serwis mojej usterki, bo za długo czekałam i to jest moja sprawa, że nie dzwoniłam wcześniej, więc to moja strata a serwis tego juz nie naprawi.
Byłam co najmniej zdumiona tą retoryką, doszliśmy do porozumienia, że serwis zapyta producenta o pokrycie kosztów naprawy, jednak ostatecznie odmówiono mi naprawy.
Nie polecam tegomiejsca, czuję się oszukana i potraktowana lekceważąco. Serwis nie dba o klienta, reotyrka, że to mój interes żeby pilnować sprawy było nie na miejscu i uważam, że nie zostałam potraktowana uczciwie. Serwis miał do mnie zadzwonić , więc czekałam na kontakt. Nie zostałam poinformowana o jakichś terminach, w dodatku jak chciałam załatwić sprawę wcześniej to zostałam od tego pomysłu odwiedziona, bo mieliśmy zrobić kompleksowo wszystkie usterki objete gwarancją, w efekcie nie napowarił mi serwis nic a ja straciłam okres gwarancji.
Zatem nie polecam, ja więcej nie skorzystam z usług tego serwisu i nikogo nie zachęcam do odwiedzania tego miejsca.
P.S. prokonsumencko to serwis dla swojej reputacji powinien wziąć na siebie ciężar tych zaniedbań i powinien to naprawić na swój koszt- ale to na pewno zbyt wiele, skoro tak postępują z klientami.
Użytkownik sieci
27 maja 2021 12:54
Salon - samochody nowe
UWAGA OSZUST!!! UWAGA ...
... OSZUST!!! Oddałem tym oszustom do naprawy auto po kolizji. Naprawa OC sprawcy. Na początku, wespół z rzeczoznawcą od ubezpieczyciela próbowali mi wmówić, że elementy nie są uszkodzone , choć były i po mojej interwencji finalnie zostały naprawione. To podczas demontażu ramki grilla, która była demontowana że zderzaka , który to byl malowany, uszkodzili ją. Kiedy poprosiłem o wymianę zaczęli wymyślać, że była uszkodzona, że auto było "przytulone". Ani zdjęcia , ani sama , wnikliwa opinia rzeczoznawcy nie dowodzą uszkodzenia ramki, ani "przytuleniu", jak to nazywa profesjonalista z tego serwisu. Unikajcie jak ognia jeżeli nie chcecie być oszukani przez tą firmę. Dodam jeszcze, że koszt naprawy to 9200 a koszt ramki to pewnie 150 zł. Do zobaczenia w sądzie EDIT Nie dość, że jesteście podłymi oszustami to jeszcze perfidnymi kłamcami. Ramka została połamana, kiedy ją demontowaliście, i jak wydać na zdęciach, nawet jej nie założyliśćie jak należy. Ja też dysponuję zdjęciami i je właśnie załączam. pierwsze to zdjęcie dwa lub trzy dni przed tym kiedy wysłałem do was mój samochód. a drugie po tym jak samochód od was wyjechał. Na dodatek ten oderwany element uszkodził lakier na dopiero co wymienionej masce. Do tego opinia biegłego od ubezpieczyciela, która to wiemy jak bardzo jest dokłądna. Pokażcie mi jeszcze gdzie to auto było "przytulone" oszuści. Drodzy potencjalni klienci tych naciągaczy i partaczy, rozważcie zanim się udacie do tych oszustów.
Użytkownik sieci
23 października 2020 20:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 11:52
Salon - samochody nowe
Niemily kierownik
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 22:58
Salon - samochody nowe
A dlaczego nieufni ...
... klientom nie chcecie na forum wyjaśniać swojego amatorstwa tylko na meila,pewmie się wstydzicie xa swoje naganne postępowanie,brak doświadczenia,brak zaufania do klienta,płać a co będzie to bierz,to wasza domena
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 13:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, klientów ...
... uważają za naciągaczy i każą płacić za części, których jeszcze nie mają, brak zaufania i profesjonalizmu,
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 08:40
Salon - samochody nowe
Obsługa i ceny z kosmosu
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 października 2019 08:23
Salon - samochody nowe
Naciagacze
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 23:59
Salon - samochody nowe
Auto, szkoda komunikacyjna, ...
... wstawione na naprawę bezgotówkową na trzy tygodnie. Po debraniu auta z lakierni na elemencie wymienionym na nowy i lakierowanym paprochy i wygląda jakby go przed końcem pracy na szybko ktoś wykonał. Auto wstawione do serwisu czyste, a odebrane tak jak go pogoda traktowała, opiaszczone obkihane, że nawet bałem się szybę uchylić aby jej nie porysować, przednia to samo rusz wycieraczkami i po zawodach. Niesmak pozostaje na długo! wnioski Państwo wyciągnijcie sami...
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 08:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 18:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 11:22
Salon - samochody nowe
Uwaga na servis ...
... !!!. Pracownicy firmy bez kompetencji. Pracownik servisu poprosił o zostawienie dokumentacji od auta w celu sporządzenia wyceny naprawy auta.Kąplet dokumentów plus książka servisowa zagineły i nie ma winnego. Pracownik servisu podobno nie pracuje i nie można z nim się skontaktować żenada i bałagan w firmie. Nie polecam
Użytkownik sieci
8 października 2018 20:26
Salon - samochody nowe
Obsługa niemiła, momentami ...
... nawet opryskliwa, traktująca klienta z góry.
Użytkownik sieci
6 października 2018 18:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam przez ...
... tel. mega fachowcy na miejscu nie wiele do powiedzenia mają
Użytkownik sieci
20 września 2018 12:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 08:46
Salon - samochody nowe
Uwaga na tę ...
... stację diagnostyczną. Zgadzam się z Panem Arturem (opinia poniżej) Obsługa jest niemiła, bezczelna, a momentami nawet wulgarna. Stwierdza usterki, które nie istnieją. W samochodzie Żony Diagnosta z oburzeniem stwierdził, że nie ma tylnego hamulca zasadniczego, po czym zaczął robić wielkie wywody filozoficzne, że wielu mechaników się nie zna, tym samym sugerując naprawę u nich. Poprosiłem o wydruk, ale na nim już takiej informacji nie było. Zwróciłem uwagę to chamsko stwierdził, że musiał ręczny zaciągnąć, żeby coś w ogóle urządzenie wskazało. Oprócz tego były dwie inne usterki i przegląd oczywiście negatywny do czego nie mam zastrzeżeń, bo Auto ma być sprawne i bezpieczne. Jednak po sprawdzeniu układu w warsztacie wyglądało, że wszystko jest ok. Pojechałem na inną stację diagnostyczną, aby sprawdzić siłę hamulców i okazało się, że wszystko jest ok. Brak słów! Niestety zgodnie z nowymi zasadami, żeby nie płacić znów 99pln na innej OSKP, po usunięciu usterek musiałem pojechać na ponowny przegląd wykrytych nieprawidłowości. Pan Diagnosta bardzo się zdenerwował, ponieważ nie miałem przy sobie kartki z wcześniej stwierdzonymi usterkami. Sam mi wcześniej mówił, że teraz mogę tylko u nich dokończyć przegląd , bo jestem jak to stwierdził "na czarnej liście CEPIK" i tam są wszystkie informacje dotyczące samochodu. Skoro wszystko jest w systemie to kartka jest niepotrzebna. Ale Pan zaczął kląć pod nosem, że nie może teraz tego znaleźć w systemie. Że on nie wie jak. No cóż, to nie mój problem. Może trzeba iść na szkolenie, a nie uważać, że się wszystko wie najlepiej! Na pewno tam nie wrócę. Nie polecam !
Użytkownik sieci
17 listopada 2017 20:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten pseudo serwis
Użytkownik sieci
22 lutego 2017 15:15
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać, sprzedają ...
... samochody, ale chyba o tym nie wiedzą, totalna niekompetencja i brak informacji o produkcie jeśli chcesz kupić mitsubishi poszukaj prawdziwego dealera :-(