90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andzelika Zaremba
9 października 2025 16:26
Serwis
Niewykonanie naprawy gwarancyjnej
W ubiegłym roku w okolicach listopada wykonałam w serwisie ostatni przegląd serwisowy w okresie gwarancyjnym. Mój samochód kwalifikował się na naprawę gwarancyjną, o której wiedziałam już na wakacjach, jednak gdy chciałam udać się na serwis, obsługa serwisu poleciła mi, aby poczekać do serwisu ptrzed końcem gwarancji i wtedy mieliśmy naprawić ewentualne wszystkie usterki kwalifikujące się na naprawę gwarancyjną. Podczas serwisu zgłosiłam roszczenie z gwarancji i serwis miał zamówić część do samochodu i do mnie zadzwonić gdy będzie gotowe. serwis nie dzwonił do mnie przez kolejne miesiące, początkowo sądziłam, że to czas oczekiwania na część, na swoją kolejkę itp. Nikt mnie nie poinformował w serwisie, że naprawa gwarancyjna musi zostać wykonana w jakimś określonym terminie bo inaczej nie zostanie wykonana w ogóle. Informowano mnie, że ważne, że w okresie gwarancji zgłosiłam zdarzenie gwarancyjne.
Gdy w końcu uznałam, że trwa to zbyt długo i pewnie o mnie serwis zapomniał zadzwoniłam na wakacjach do serwisu, co się dzieje z częścią do samochodu i kiedy naprawa zostanie wykonana- wówczas Pan, który się moją sprawą zajmował był na urlopie. Podczas rozmowy usłyszałam, że trafili na moją sprawę jakoś czas temu i sobie przypomnieli - jednak i tak do mnie nikt nie zadzwonił. Miałam zadzwonić za jakiś czas , jak Pan, który moją sprawe prowadził wróci z urlopu. Zadzwoniłam znowu po jakimś czasie i wówczas okazało się, że nie naprawi serwis mojej usterki, bo za długo czekałam i to jest moja sprawa, że nie dzwoniłam wcześniej, więc to moja strata a serwis tego juz nie naprawi.
Byłam co najmniej zdumiona tą retoryką, doszliśmy do porozumienia, że serwis zapyta producenta o pokrycie kosztów naprawy, jednak ostatecznie odmówiono mi naprawy.
Nie polecam tegomiejsca, czuję się oszukana i potraktowana lekceważąco. Serwis nie dba o klienta, reotyrka, że to mój interes żeby pilnować sprawy było nie na miejscu i uważam, że nie zostałam potraktowana uczciwie. Serwis miał do mnie zadzwonić , więc czekałam na kontakt. Nie zostałam poinformowana o jakichś terminach, w dodatku jak chciałam załatwić sprawę wcześniej to zostałam od tego pomysłu odwiedziona, bo mieliśmy zrobić kompleksowo wszystkie usterki objete gwarancją, w efekcie nie napowarił mi serwis nic a ja straciłam okres gwarancji.
Zatem nie polecam, ja więcej nie skorzystam z usług tego serwisu i nikogo nie zachęcam do odwiedzania tego miejsca.
P.S. prokonsumencko to serwis dla swojej reputacji powinien wziąć na siebie ciężar tych zaniedbań i powinien to naprawić na swój koszt- ale to na pewno zbyt wiele, skoro tak postępują z klientami.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 18:36
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 07:54
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... kompetentni Panowie szybka i sprawnie załatwiają petentów udzielając jednocześnie dobrych porad. Pozdrawiamy
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 20:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 06:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2021 13:35
Salon - samochody nowe
Serdecznie z czystym ...
... sercem polecam!!!! Jeden z najlepszych serwisów w Polsce. Dysponują sporym doświadczeniem, dostępem do informacji oraz wiedzą własną, a najlepsze w tym wszystkim jest podejście indywidualne do człowieka. Polecam!
Użytkownik sieci
27 maja 2021 12:54
Salon - samochody nowe
UWAGA OSZUST!!! UWAGA ...
... OSZUST!!! Oddałem tym oszustom do naprawy auto po kolizji. Naprawa OC sprawcy. Na początku, wespół z rzeczoznawcą od ubezpieczyciela próbowali mi wmówić, że elementy nie są uszkodzone , choć były i po mojej interwencji finalnie zostały naprawione. To podczas demontażu ramki grilla, która była demontowana że zderzaka , który to byl malowany, uszkodzili ją. Kiedy poprosiłem o wymianę zaczęli wymyślać, że była uszkodzona, że auto było "przytulone". Ani zdjęcia , ani sama , wnikliwa opinia rzeczoznawcy nie dowodzą uszkodzenia ramki, ani "przytuleniu", jak to nazywa profesjonalista z tego serwisu. Unikajcie jak ognia jeżeli nie chcecie być oszukani przez tą firmę. Dodam jeszcze, że koszt naprawy to 9200 a koszt ramki to pewnie 150 zł. Do zobaczenia w sądzie EDIT Nie dość, że jesteście podłymi oszustami to jeszcze perfidnymi kłamcami. Ramka została połamana, kiedy ją demontowaliście, i jak wydać na zdęciach, nawet jej nie założyliśćie jak należy. Ja też dysponuję zdjęciami i je właśnie załączam. pierwsze to zdjęcie dwa lub trzy dni przed tym kiedy wysłałem do was mój samochód. a drugie po tym jak samochód od was wyjechał. Na dodatek ten oderwany element uszkodził lakier na dopiero co wymienionej masce. Do tego opinia biegłego od ubezpieczyciela, która to wiemy jak bardzo jest dokłądna. Pokażcie mi jeszcze gdzie to auto było "przytulone" oszuści. Drodzy potencjalni klienci tych naciągaczy i partaczy, rozważcie zanim się udacie do tych oszustów.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 20:50
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
2 maja 2021 11:46
Salon - samochody nowe
Z usług ASV ...
... - Lider korzystam od 2009r. kiedy to zakupiłem u nich w salonie nowy samochód Mitsubishi Lancer 1.8. Od tamtej pory samochód jest tylko tam serwisowany / oleje, filtry, hamulce, klimatyzacja, przegląd rejestracyjny/. Przez te lata mogę śmiało powiedzieć że jest to profesjonalny serwis i doradztwo serwisowe. Kierownictwo serwisu profesjonalne, doradcy serwisowi również. Mają bardzo duże doświadczenie szczególnie w samochodach marki mitsubishi co mnie akurat cieszy. Ceny za usługi serwisowe przystępne jak na serwis takiej klasy, zostawiam u nich samochód i o nic nie muszę się martwić.... Dla tych którzy szukają profesjonalnego serwisu z profesjonalną obsługą i przystępnymi cenami polecam korzystać z ich usług.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 12:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 11:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 13:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2021 17:53
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła obsługa
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 21:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2021 22:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2021 17:30
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm pod każdym względem, serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
9 marca 2021 09:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2021 09:05
Salon - samochody nowe
Serwis jak zawsze na wysokim poziomie
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 13:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 12:30
Salon - samochody nowe
Jesteśmy zachwyceni! Pan ...
... Krzysztof z serwisu pomógł nam z wielkim zaangażowaniem i doradził swoim doświadczeniem. Sprawdzaliśmy tam auto przed zakupem, wszystko dokładnie sprawdzone, wyjaśnione, dostaliśmy informacje o tym co do ew. wymiany. Całość w miłej atmosferze. Jeśli kiedykolwiek będziemy w Wrocławiu potrzebować pomocy z autem, to wiemy gdzie dzwonić :-)