91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 września 2021 12:58
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam ...
... że obsługa nie jest zainteresowana klientem. Po 20 minutach oczekiwania przy braku jakichkolwiek klientów zrezygnowaliśmy z oczekiwania na obsługę.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży porażka...
Użytkownik sieci
20 lipca 2021 21:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 15:07
Salon - samochody nowe
Proszę zapomnieć o ...
... wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klienta. Całkowicie nie polecam salonu na ul. Zawiłej. Naprawa gwarancyjna nie przyniosła rezultatu (wymiana wyświetlacza). Pomimo prośby o samochód zastępczy przy REKLAMACJI wykonanej naprawy usłyszałem, że muszę za niego zapłacić (A TO PRZECIEŻ ICH ZŁA DIAGNOZA, WYMIENIONA NIE TA CZĘŚĆ CO TRZEBA!). Dodam że naprawa nie odbyła się od razu więc musiałem przyjechać drugi raz i drugi raz stracić czas, nie przekonało to obsługi do tego, żeby przy REKLAMACJI NAPRAWY udzielić mi samochodu zastępczego, mimo że nie wymagałem tej samej klasy. Nie zamierzam jeździć i zostawiać samochodu cztery razy (diagnostyka, naprawa, kolejna diagnostyka, naprawa) dlatego zmieniam serwis na inny. PODKREŚLAM, SAMOCHÓD NADAL JEST ZEPSUTY!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 16:44
Salon - samochody nowe
Niedawno zainteresowałem się ...
... jednym modelem GLC z oferty samochodów używanych. Przyjechałem do salonu, aby zobaczyć go na żywo. Po dojechaniu na miejsce poprosiłem o prezentacje tego auta. Spotkałem się z dosyć długim oczekiwaniem. Miło natomiast zaskoczyła mnie osoba pokazująca mi samochód. Pracownik wykazał się ogromną wiedzą na temat historii pojazdu i jego wyposażenia.W momencie, gdy chciałem porozmawiać na temat negocjacji ceny i oferty finansowania, zostałem przekazany do innej osoby, która, odniosłem takie wrażenie, pracuje tutaj za karę. Na zadawane przeze mnie pytania, odpowiadał patrząc w ekran komputera, zajmując się czymś zupełnie innym, a nie klientem. Jednoznacznie jego postawa dała mi do zrozumienia, że podchodzi do mojej osoby lekceważąco. Po rozmowie ze sprzedającym niestety zostałem zniechęcony do zakupu i ponownej wizyty u Państwa.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 17:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 10:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Do ...
... serwisu nie mam zastrzeżeń, natomiast obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Nie sądziłem, że w dzisiejszych czasach spotkam niemiła i do tego opryskliwa obsługę i to w Mercedesie. Chyba pora zmienić markę.
Użytkownik sieci
11 maja 2021 16:39
Salon - samochody nowe
Firma zorientowana na ...
... zysk, nie na zadowolenie klienta, znak gwiazdy kojarzył mi się do tej pory z wysoką jakością auta i usług. Domyślna odpowiedź pracownika serwisu: nie da się, nie należy się, proszę samemu sprawdzić, to jest niemiecka gwarancja, tu nie obowiązuje. W poczekalni jest do wyboru woda gazowana lub bez gazu. Ale w obu przypadkach z gwinta, chyba że klient nosi ze sobą szklankę.
Użytkownik sieci
1 marca 2021 13:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Podejście ...
... do klienta tragiczne jak nie masz ciuchów z koniem albo z flagą to jesteś traktowany jak "gorszy sort". Sprzedają samochody nie mając modelu na salonie, nie mówiąc już o wersji demo. Zgłoszenie do jazdy testowej bez odpowiedzi dwa tygodnie - kpina. Wybrałem inny salon podejście w 100% odmienne. Powodzenia wcześniej przekazane opinie przez znajomych w pełni się pokryły
Użytkownik sieci
2 września 2020 17:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 09:29
Salon - samochody nowe
Niekompetentny serwis, na ...
... załatwienie sprawy czekamy juz ponad miesiąc, zero kontaktu, zero zaangażowania...
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 13:46
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... montaż haka. Czekałem dwa tygodnie na termin, przyjechałem na montaż haka, okazało się że nie ma części . Masakra . Bardzo mi przykro. Ale myślałem że jak przyjadę do Mercedesa to będzie profesjonalnie. Nadal nie wiem kiedy będą części. To chyba nie jest już taki mercedes jak dawniej .
Użytkownik sieci
20 maja 2020 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 maja 2020 21:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 11:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka za ...
... fatalny kontakt telefoniczny z klientem! Jestem (aktualnie: BYŁEM) zainteresowany zakupem mercedesa GLB. Chciałem umówić się na spotkanie w celu przedstawienia mi oferty. Zadzwoniłem na serwis z prośbą o przekierowanie do działu handlowego. Po przełączeniu do działu handlowego uzyskałem informacje, że zostanę przełączony do doradcy handlowego, który udzieli mi wszystkich informacji. niestety tak się nie stało! czekałem na linii kilka minut po czym połączenie zostało zerwane. Próbowałem połączyć się z serwisem kilkukrotnie ale nikt nie odebrał telefonu! linia do tej pory jest nieustannie zajęta!
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 15:47
Salon - samochody nowe
Auto na drugi ...
... dzień ta sama usterka. Miało być umyte a było brudne. Zostały porysowane drzwi. Ta druga gwiazdka tylko za kulturę pana Marcina J.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 17:04
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu bo ...
... musiałbym sporo go poświęcić aby napisać co według mnie jest nie tak. Ogólnie KPINA nie serwis. Ja już na pewno się tam nie pojawię, jak już musisz udać się do serwisu mercedesa to lepiej na Armii Krajowej, ale tu miałem lepszy dojazd i teraz żałuję.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 15:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 11:29
Salon - samochody nowe
szajs ledwo wyjechał ...
... z 'salonu' już zaczyna rdzewieć.... zdecydowanie NIE POLECAM
Użytkownik sieci
30 września 2019 18:30
Salon - samochody nowe
Po podpisaniu umowy ...
... sprzedaży samochodu i przelaniu przeze mnie całkowitej kwoty wartości samochodu- salon niestety NIE WYWIĄZUJE SIĘ Z ZAWARTEJ UMOWY. Zaproponowano mi w gratisie przedłużony o 2 lata pakiet gwarancji komfort- co przekonało mnie do kupna tego auta. Powyższe jest potwierdzone podpisem i pieczątką pracownika firmy Sobiesław Zasada Automotive. Dzisiaj ten sam Pan zadzwonił, że gwarancji jednak nie będzie i jeśli nie godzę się na to- mogę zwrócić auto. Dowiedziałam się więc o sprawie: 16 dni po podpisaniu umowy, gdy samochód został oddany mi do użytku, w pełni ubezpieczony przeze mnie, a rejestracja samochodu jest w trakcie. Ponadto wielokrotnie zaznaczałam, że auto potrzebuję do codziennego użytku od 1 października, tym bardziej nieuczciwym jest wycofywanie się z umowy dnia 30 września- w zasadzie ostatniego dnia w którym mogę kupić auto. Oczywistym jest, że szukanie nowego auta naraża mnie na stratę czasu i ponoszenie dodatkowych kosztów. Sprawa nie zostanie na pewno przeze mnie pozostawiona bez echa. Kupującym - radzę wszystkie obietnice pracowników tej firmy pobierać na piśmie, chociaż jak widać i to nie wystarcza...