91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 15:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Witam. Każdy chyba ...
... wie że kiedy żona dochodzi do wniosku że trzeba wymienić samochód to „jest problem”, a kiedy okazuje się że ma już upatrzony, to widok mojej miny- bezcenny. Ale po kolei. Do wyjazdu wakacyjnego zostaje tydzień i niewinna propozycja, chodź przejedziemy sie, pooglądamy sobie tylko. Wiesz salon Mazdy jest po drodze. Wchodzimy, wita nas Pan Łukasz i cierpliwie słucha po czym prowadzi nas na firmowy parking. Kiedy spojrzałem na żonę pomyślałem sobie – no to jestem ugotowany! Moja uwaga, czy nas stać, została całkowicie pominięta. Więc prowadzi nas Pan Łukasz do Pani Agnieszki. No i stało się! Rzeczowość, kompetencja i duża dawka empatii pozwoliła nam po trzech dniach wyjechać z salonu naszym nowym samochodem. Odpowiedni ludzie w odpowiednim miejscu, poczucie że właśnie czekają na nas, zrobiło bardzo dobrą robotę. Kiedy już trochę ochłonąłem i udało mi się też „dopchać za kierownice” doszedłem do wniosku że żona kolejny raz dobrze wybrała. Dziękujemy Pani Agnieszko i Panie Łukaszu Wszystkiego dobrego dla Państwa i firmy Mazda Pro-Moto. Jan i Anna
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 17:36
Salon - samochody nowe
Świetne samochody, a ...
... i obsługa handlowa na adekwatnym poziomie.
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 09:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 06:39
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon, ...
... kupiłem tu parę akcesorii do MAZDY 3 BM 2015r.sedan ( KANADA ) można tu bez problemów sprawdzić przeszłość auta, bardzo mila obsługa chętnie proponują rabaty o które trudno w innych salonach MAZDY na pewno tu wrócę 😀...i wróciłem z jak się okazało z małym problemem ale za dużym niestety dla innego warsztatu samochodowego tylko żałuję że od razu nie przyjechałem do ASO MAZDY gdzie SUPER mnie przyjęto po ok 1 godz. diagnozy moje autko wyjechało super sprawne jeszcze raz szczerze polecam nawet z małymi problemami udać się do ASO niż narażać się na koszty w innych warsztatach. Pozdrawiam Pana Łukasza z działu przyjęć aut na warsztat 😀2
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 07:04
Salon - samochody nowe
Szkoda ze nie ...
... potrafią otworzyć szlabanu.... ,Żeby chodzić po salonie i szukać ludzi odpowiedzialnych za szlaban.... Katastrofa...Do tego momentu szło extra...Ale na końcówce SPALONY ...No przepraszam ...Ale czekając kwadrans bez rezultatu. Potem błąkając się po salonie szukając kogoś Jakaś pani ( odrazu kiwa głową że to nie z nią ...smutne) W końcu jakiś pań z drugiego końca salonu BRAWO PAN dziękuję dałam radę opuścić teren serwisu po blisko trzydziestu minutach...skoro pracujecie do 20 To obsługujecie SWOJĄ ZAPORE DO 20 A NIE DO 18:00
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 14:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 17:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 20:48
Salon - samochody nowe
Odebrałem Forda Turneo ...
... z serwisu blacharsko-lakierniczego gdzie wymieniana była szyba po skierowaniu przez ubezpieczyciela. No i chyba to był błąd. Ford w Mazdzie... Usługa niby wykonana, jednak porównując z tym co przez lata mogłem doświadczyć w różnych serwisach dealerskich wypada bardzo słabo. I tam i tu były to samochody służbowe i w leasingu. Ale różnica jest diametralna. Cały dzień do dyspozycji a auto wygląda jak gdyby "Czesiek z Wieśkiem" przy piwku sobie fuszke strzelili. Nie chodzi już o odkurzanie czy mycie szyb, ale na jasnej tapicerce widać wszystkie ślady palców, kleju i innego brudu. Szyba co prawda wstawiona ale boję się pierwszego deszczu jak widzę ślady działalności "autoryzowanego serwisu". Niestety już wiem dlaczego zależy im aby klient nie czekał na miejscu... Niestety nie mogę wstawić zdjęć... Ale chętnie bym to zrobił. Zdecydowanie nie polecam serwisu blacharsko-lakierniczego firmy JKK PRO-MOTO. Komunikacja z klientem... A co to w ogóle jest? Żebym nie zadzwonił jaki jest status naprawy to czekał bym do środy... ... popielcowej. Jedna gwiazdka ponieważ od zgłoszenia potrzebowali 4 dni robocze na ściągnięcie oryginalnej szyby z Forda. Smutne jak szybko w dzisiejszych czasach bezistotne staje się zadowolenie klienta...
Użytkownik sieci
3 czerwca 2021 17:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2021 12:30
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2021 21:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 maja 2021 17:16
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
16 maja 2021 17:43
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła ...
... obsługa. Techniczne doradztwo. Serwis wart polecenia, ja polecam. Bogdan
Użytkownik sieci
6 maja 2021 14:34
Salon - samochody nowe
Bardzo dobre wrażenie. ...
... Salon średniej wielkości, bez problemu można obejrzeć podstawowe modele z gamy samochodów oferowanych przez producenta. Jazda testowa również wypada wzorowo - minimum formalności. Obsługa na plus - kompetentni, uprzejmi i pomocni pracownicy salonu tworzą dobrą atmosferę dla klienta.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 17:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 10:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 11:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 11:19
Salon - samochody nowe
W Pro Moto ...
... kupiłem samochód Mazdę 6 w 2019 roku. Do odbioru było miło, później zaczęły się schody. Odpryski na lakierze? "To normalne." Lusterka się nie składają? "W prawdzie wymieniamy ich kilka dziennie bo mają wadę fabryczną ale teraz się składają więc panu nie wierzymy." Nawigacja się rozjeżdża? "Co pan opowiada." Najśmieszniejsze jest, że pomimo że wydałem u nich prawie 200k to gdy zapomniałem zapłacić 1000 PLN VAT przy serwisie z polisy OC- oddali sprawę do sądu :D Nie zadzwonili, nie powiedzieli podczas przeglądu - od razu do sądu. Wiadomo moja wina, ale wypada być trochę wyrozumiałym i chociaż wspomnieć, że jest zaległość. Pół roku temu przenisiłem się z serwisem do Mirai w Sosnowcu. Lakier? "Zrobimy w ramach gwarancji". Nawigacja? "Zaktualizujemy, a jak nadal nie będzie działać to wymienimy moduł". Jezeli kiedyś będę kupował ponownie Mazdę to na pewno nie w Pro Moto.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 13:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki