88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 16:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 20:16
Salon - samochody nowe
Very professional service! ...
... My favorite place to go to when I need my car serviced.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 12:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 22:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... średnia, szukałem nowej CX-5 z AWD. Pan z salonu na początku nie chciał przyjąć do wiadomości że chce AWD (że niepotrzebne) i usilnie proponował napęd na jedną oś (zapewne dużo egzemplarzy stoi na placu). Po chwili okazało się że sam jeździ po Wrocławiu CX-5 AWD :D mimo że tłumaczyłem że moje auto nie jeździ po miastach praktycznie. W salonie w Dlugołęce wyglądało to wszystko lepiej.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 17:21
Salon - samochody nowe
Pani na recepcji ...
... probuje rozmawiać technicznie na temat spraw serwisowych. Poprosiłem o telefon kogoś z serwisu, brak odpowiedzi. W dlugolece pomogli mi w 10 minut. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 16:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 23:41
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, polecam
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 21:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 06:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 12:41
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... polecam auto salon Jaremko, a w szczególności panią Julię, która wyczerpująco odpowiedziała na wszystkie moje pytania, przeprowadziła mnie przez cały proces od zamawiania auta, po jego odbiór. Za każdym razem, gdy status zamówienia ulegał zmianie informowała mnie o tym fakcie, co było dla mnie ogromnym plusem. Razem z panią Ewą zaproponowały mi ubezpieczenie, które było bezkonkurencyjne na tle innych ofert, które otrzymałam. Opieka posprzedażowa również zasługuje na wyróżnienie. Bardzo dziękuję pani Julii oraz pani Ewie za miłą obsługę.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 10:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi żenujący ...
... mimo prośby o pokazanie auta, żaden z Panów się nie zainteresował, 20 minut stania na dworze w jesiennej aurze. Dziękuję za taką obsługę. Jak tak zaczynają z klientem, to nie chce wiedzieć co byłoby później. Może i lepiej dla mnie....
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 21:35
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... - porażka. Pięknie było tylko, jak płaciliśmy za samochód. Teraz trzeci raz oddajemy nowe (9 miesiecy) auto do naprawy, pokazujemy filmik, jak auto nie odpala, a serwis "nie potrafi zdiagnozować usterki". Samochód zastępczy- kolejna porażka. Należy się nam w umowie, ale serwis i Mazda Assistance nie potrafią się porozumieć z wypożyczalnią. W rezultacie wypożyczalnia dzwoni do nas, bo nie ma informacji z serwisu, jak długo ma być wypożyczenie samochodu zastępczego. Hit. Mechanicy w serwisie na nasz komentarz, że nie potrafią usunąć usterki, odpowiadają, żebyśmy znaleźli sobie inny serwis, jeśli się nam nie podoba. Obsługa klienta z problemem to w Jaremko po prostu żenada - byle się go pozbyć, jak najmniejszym kosztem.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 18:47
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia, auto ...
... nowe z 2024, niestety mechanicy nie potrafią usunąć tej samej usterki zglaszanej już kilka razy, poza podłączeniem auta do komputera nic nie potrafią zaoferować...
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 18:13
Salon - samochody nowe
serwis-salon-porażka. Pięknie było ...
... jedynie, jak płaciliśmy za samochód. Teraz po raz trzeci oddajemy nowy (9 miesięcy) samochód do naprawy, opisujemy awarię, pokazujemy filmiki, a serwis "nie może wywołać usterki" i oddaje auto bez naprawy. Samochód zastępczy - kolejna porażka Mazdy, brak komunikacji pomiędzy serwisem, Mazdą Assistance a wypożyczalnią aut zastępczych, wypożyczalnia nie ma wiedzy, do kiedy samochód jest nam oddany, dzwonią do nas i chcą odbierać auto, bo serwis ani mazda Ass nie potrafią się nawet w takiej sprawie skontaktować. A samochód wciąż nie naprawiony. Mechanicy na uwagę, że nie potrafią wykryć usterki odpowiadają niegrzecznie, że "możemy zmienić serwis, jeśli się nam nie podoba". Dno i metr mułu. I nie piszcie, żebyśmy się skontaktowali w sprawie, bo jesteśmy w kontakcie od miesiąca, a efektów: totalne ZERO.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 10:03
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam !!
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 22:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 10:27
Salon - samochody nowe
W ostatnim czasie ...
... dwukrotnie dokonywałem napraw z tytułu szkód. Za każdym razem spotkałem się z dużym zaangażowaniem ze strony pracowników, a szczególnie Pana Rafała w naprawę samochodu. Imponują kultura i takt, ogromne otwarcie na klienta. Wszystko to powoduje, iz łatwiej przechodzi się przez cały ten cykl, gdzie samochód jest odstawiony do serwisu. Chciałbym, podkreślić także terminowość wykonania usługi oraz końcowy efekt. Polecam Mazdę oraz ten konkretnie serwis, gdzie pracują ludzie rzeczywiście oddani klientowi, co dziś wcale nie jest standardem. Dziękuję raz jeszcze.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 19:52
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... p. Bartoszem na konkretną godzinę na oglądanie używanej Mazdy 6. Po przyjechaniu zostałem poinformowany, że poprzedni klient spóźnił się na odbiór auta i pan z którym się umówiłem ma 15-20 min obsuwy. Pan Bartosz otworzył nam auto, żebyśmy chociaż mogli je zobaczyć w środku i wrócił do salonu. Po 30 min czekania na wietrze na obsługę uznałem że nic tu po mnie. W drodze do auta minąłem p. Bartosza, który rozmawiając z klientem poinformował mnie że "już za momencik do nas przyjdzie". Trochę poirytowany całą sytuacją, po 20 min od wyjechania zadzwoniłem i uprzejmie powiedziałem, że na przyszłość polecałbym zwyczajnie poinformować potencjalnego klienta telefonicznie o możliwym opóźnieniu, bo wtedy nie musiałbym się fatygować z drugiego końca miasta. Przyznam, że oczekiwałem chociaż słowa "przepraszam" - natomiast p. Bartosz przez telefon powiedział mi cynicznie, że bardzo dziękuje i on sobie tę poradę gdzieś zapisze. Przyznam, że takie podejście do potencjalnego klienta skreśliło u mnie ten salon zarówno jeśli chodzi o obsługę, jak i zakup auta w przyszłości.