91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 08:40
Salon - samochody nowe
Polecam salon Kia ...
... Wadowscy. Kupiliśmy tam roczny samochód Kia X-ceed w nienagannym stanie. Profesjonalne podejście, szybki przebieg realizacji zamowienia- od podpisania zamówienia do odbioru auta 2 dni robocze. Szczególne słowa uznania dla Pani Martyny, która bardzo miło nas przyjęła, doradzila i wszystko na spokojnie wytlumaczyla. Jej emanujacy spokoj i uśmiech, pełne zaangażowanie i profesjonalne podejście było impulsem do zakupu auta właśnie w tym salonie.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 14:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 14:58
Salon - samochody nowe
Polecam bardzo profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 20:27
Salon - samochody nowe
Wszystko ok. Po ...
... ostatnim serwisie samochód jeździ bez zarzutów. Ludzie sympatyczni, miła atmosfera. Dobre ASO.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 10:33
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa i bardzo dobrze wykonana usługa.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 08:46
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis. Od ...
... 3 lat, parokrotnie jeździłam z powodu nawracających usterek. Odsyłano mnie z kwitkiem używając momentami absurdalnych argumentów. Pojechałam do innego serwisu, okazało się że samochód ma wadę fabryczną, silnik był do remontu. Straciłam mnóstwo czasu i nerwów,
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 15:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 07:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 15:17
Salon - samochody nowe
Kia sportage.Serwis 15000 ...
... km. Usługa sprawnie przeprowadzona, rzetelne odpowiedzi na moje pytania. Jedyny minus... "zaproponowali kawę" ale jej nie zrobili🫣. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 13:06
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... polecam👍korzystam cyklicznie, przeglądy gwarancyjne jestem zawsze zadowolona
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 15:07
Salon - samochody nowe
Byłem w firmie ...
... Wadowscy na przeglądzie okresowym mojego auta. Wszystko przebiegało wzorowo. Od lat korzystam z usług ASO różnych marek samochodów, ale muszę przyznać, że już dawno nie miałem okazji spotkać tak kompetentnych i jednocześnie w nie wymuszony sposób miłych pracowników.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 13:59
Salon - samochody nowe
Polecam, sprzedawcy mili ...
... oraz kompetentni da się wynegocjować fajne rabaty
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 22:42
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Wystawiam złą opinię ...
... z uwagi na bezczelność jak i Szefa salonu tak i pracowników serwisu. Ja dalej czekam na diagnostykę i wymianę koła dwumasowego- ojej zapomniałem sprawa się przeciągnęła i gwarancja na tą część już nie obowiązuje.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 18:50
Salon - samochody nowe
Dziękuję za profesjonalny serwis. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 22:14
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... godny polecenia. Mechanik Mateusz zna się fachowo na swojej pracy. Dokładnie diagnozuje problem i szybko go rozwiązuje. Doradca Adrian również zna się na swojej pracy. Bardzo kontaktowy i kompetentny. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Współpraca z nimi,to czyta przyjemność. Polecam z czystym sumieniem.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... godny polecenia. Miła i fachowa obsługa. W sposób szczególny polecam mechanika Pana Mateusza. Zna się na temacie. Do pracy podchodzi bardzo uczciwie, rzetelnie. Wszystko pokazuje, tłumaczy, doradza.Sprawny i bezproblemowy kontakt, szybkie umówienie na wizytę. Polecam tym, którzy cenią jakość!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić Kia Wadowscy w Krakowie (opinia tyczy się serwisu). Źle zdiagnozowali trzeszczenie z okolic podszybia w Kia Proceed (stwierdzili, że to uszczelki w panoramie i mam za ich wymianę mam zapłacić). Po wizycie w innym ASO okazalo się, że to zewnętrzna listwa po lewej stronie przedniej szyby miała pęknięte zatrzaski i stąd trzeszczenie. Listwę wymieniono mi w ramach gwarancji. Skąd poprawna diagnoza? W drugim ASO kierownik serwisu osobiscie się zainteresowal tematem, wysłuchał mnie i moich uwag oraz wykonal ze mną jazdę. Tego wszystkiego zabrakło w serwisie Kia Wadowscy. Do serwisu Kia Wadowscy zgłosiłem się również z inną usterką. Na termin przyszło mi czekać ~3 tygodnie, co akurat można zrozumieć. Niestety, dzień przed zaplanowaną wizytą dostałem wiadomość sms, że termin zostaje odwołany z powodu niedyspozycyjnosci mechanika. To też naturalnie zrozumiałe. Obiecano mi jednak, że się ze mną skontaktują celem umówienia nowego terminu. Minęło kilka dni i nikt nie raczył tego zrobić. W końcu sam wykonałem telefon i poprosilem o nowy termin. Nie będę rozpisywać się na temat procesu diagnostyki, natomiast tutaj pragnę wspomnieć o tym jak nieprzyjemnym doświadczeniem była dla mnie rozmowa z pracownikiem przyjmującym zlecenia do serwisu. Pan był niemiły, niechętny do pomocy. Wyraźnie dawał mi do zrozumienia, że nie jestem tam mile widziany (w pewnym momencie nawet otwarcie powiedział, że skoro nie jestem zadowolony z ich poprzedniej diagnozy, to nie powinienem się do nich już więcej zgłaszać). Co więcej, w pewnym momencie imputował, że to ja musiałem wyłamać zatrzaski w listwie, którą poprawnie zdiagnozowali w innym ASO. Niestety, wizyty w serwisie okazały się bardzo słabym doświadczeniem i stratą czasu. Nie polecam. Edit: Niestety ale odpowiedź ze strony KIA Wadowscy nie pokrywa się z rzeczywistością. Nie było zadnego zapewnienia z ich strony, że w przypadku braku porzadanego rezultatu po wymianie uszczelek nie będę obciążony kosztami ich wymiany. Co więcej, nieprawdą jest, że wymieniłem je w innym centrum. Kia Wadowscy źle zdiagnozowała problem, a bylo to wynikiem braku odpowiedniego podejścia do całego procesu. Przyczyną trzasków był, jak juz w/w, pęknięty zatrzask od listwy w okolicach podszybia. W innym ASO zdiagnozowano poprawnie usterkę. Było to wynikiem zaangażowania ze strony kierownika serwisu, w przeciwieństwie do tego z czym spotkałem się w serwisie Kia Wadowscy. Edit2: Skorzystałem z Państwa sugestii i w zeszłym tygodniu skontaktowałem się, z Państwem telefonicznie (dodzwonilem się na serwis). Pani, która odebrala obiecała, że ktoś do mnie oddzwoni. Minął tydzien i nic takiego nie nastąpiło. Niestety, jest to kolejny przyklad braku szacunku z Państwa strony wobec czasu klienta.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Z przykrością wystawiam ...
... 1 gwiazdkę za ostatnią wizytę serwisową. Dotychczas serwis uważałem za najlepsze ASO Kia w Krakowie i okolicy – doceniałem komunikatywność i podejmowanie trudniejszych problemów. Myślę, że mimo pewnych niedociągnięć, można było ocenić ich usługi na 4 gwiazdki. Ostatnia wizyta dotyczyła przeglądu okresowego (przed 4. rokiem/60 tys. km) i sprawdzenia brzęczącego wydechu. Przegląd wykonano szybko, sprawnie (i jak przystało na ASO - kosztownie), a w sprawie wydechu postawiono diagnozę: uszkodzony tłumik końcowy do wymiany (całkowity koszt 2500-3000 zł). Tłumik ten był wcześniej wymieniany w ramach gwarancji (tuż po pierwszym roku, duża ich partia była wadliwa), ale termin gwarancji na nowy element wg Kia nie liczy się od momentu założenia nowego/sprawnego elementu, a od rozpoczęcia gwarancji na całe auto. Zdaniem serwisu pozostawała zatem tylko możliwość odpłatnej wymiany na nowy tłumik (na układ wydechowy Kia udziela 3 lat gwarancji). Podziękowałem za wymianę w ASO i skonsultowałem problem z lokalnym mechanikiem. Diagnoza zajęła mu ok. 30 sekund – skorodowana obejma mocująca osłonę termiczną tłumika środkowego. Wymiana obejmy trwała może kolejne 2 minuty i kosztowała przysłowiowe grosze. (Mechanik nie chciał za naprawę nic, nawet zwrotu pieniędzy za zamontowaną zastępczą obejmę.) Jestem szczęśliwy, wydech już nie hałasuje, natomiast diagnoza i wycena ASO budzi niesmak oraz sporo dodatkowych wątpliwości. Nie mogę niestety wykluczyć, że była to próba "naciągnięcia" na kosztowną wymianę nieistniejącej usterki. W ten sposób powoli dochodzę do smutnego wniosku, że serwisowanie w ASO Kia auta dla podtrzymania mocno ograniczonej (ale chwytliwej marketingowo) 7-letniej gwarancji nie ma większego sensu. Nie tylko dlatego, że wysoki koszt przeglądów w ASO można przeznaczyć na prawdziwe naprawy i realne rozwiązywanie biężących problemów z autem, ale także dlatego, że w Krakowie i okolicy nie ma już serwisu ASO, któremu w mojej ocenie można w pełni zaufać.:( P.S. Po cichu liczę jeszcze, że może ktoś z ASO zechce się ze mną w tej sprawie skontaktować i spróbować ją wyjaśnić. Może wtedy będę w stanie zrewidować wystawioną ocenę i komentarz...
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 06:48
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie, a do ...
... tego bardzo miła obsługa. Serdecznie polecam!