82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 11:18
Salon - samochody nowe
Przychylam się do ...
... opinii na temat niskiego poziomu obsługi. Już pierwszym kontakcie mailowym zrezygnowałem ponieważ to źle wróży. Z jazdy próbnej, którą odbyłem jakieś dwa lata temu również mam nieprzyjemne doświadczenia. Generalnie dwa razy to za dużo. Mimo, że mam najbliżej do tego salonu/serwisu, to będę szukał czegoś gdzie zostanę potraktowany poważnie.
Użytkownik sieci
27 maja 2022 08:29
Salon - samochody nowe
Niestety poziom obsługi ...
... klienta jest tragiczny. Mam porównanie z dzisiejszą (i nie tylko dzisiejszą) wizytą w ASO w Krośnie i tutaj SZANUJĄ klienta. Rok temu przyjechaliśmy do Mitcar z silnikiem, który wymagał remontu. Z wielkimi pretensjami w głosie i praktycznie burą, że jak tak można zajechać samochód powiedziano nam, że tego się już nie opłaca robić, można wymienić silnik, ale na naszą odpowiedzialność, ale najlepiej to odsprzedać im samochód. Wstępna wycena na szybko: 10 tyś. Oczywiście pani musiałaby jeszcze w historię blacharską zajrzeć bo jeśli bity czy coś wymieniane to jeszcze mniej. W Krośnie natomiast przyjęli nas normalnie. Stwierdzili, że jeśli chcemy zweryfikować silnik to oni go wezmą, rozbiorą, popatrzą co się złego zadziało i wtedy zdecydujemy czy naprawiamy czy nie. Cała akcja trwała 2 tygodnie, był samochód zastępczy i zdecydowanie milsza obsługa. Nikt nam nie robił wyrzutów "po co tu przyjechaliśmy" "to wasza wina więc sobie radźcie". Jeśli opinie czyta szefostwo Mitcar to radzę zainwestować w szkolenia z obsługi klienta. Bo naburmuszenie podczas przyjmowania klientów źle o was świadczy.
Użytkownik sieci
20 maja 2022 11:36
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnego podejścia ...
... do klienta. Po 5 miesiącach oczekiwania na samochód moja umowa została anulowana ze względu na ,, brak części" do skrzyni automatycznej. W Niemczech jakoś nie ma problemu z częściami... samochody są tam dostępne ze skrzynią automatyczną..... Propozycja rozwiązania problemu jest śmieszna... złożenie nowego zamówienia na które trzeba czekać 180 dni ze skrzynią manualną .... i co najśmieszniejsze bez żadnego rabatu i wg nowego cennika.... Przez czas stracony na oczekiwanie auta , które zostało anulowane zostałam narażona finansowa ..... gdzie 5 miesięcy temu mogłam dostać auto innej rzetelnej marki w korzystniejszych cenach ....
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wziąłem swój Sportage na służbę, zapłaciłem 1500 zł. Miesiąc później wziąłem auto do oceny pod kątem zakupu używanego w mojej okolicy KIA, bo już tam zamówiłem nowy model hybrydowy. Podczas jazdy próbnej powiedziano mi, że hamulec ma problem. Tak, to był ten sam problem, który znalazłem, gdy oddałem go do serwisu, ale nie oceniłem go jako poważny. Nie jestem mechanikiem samochodowym. Miałem zamiar wspomnieć o tym kobiecie, która zadzwoniła do mnie, aby ocenić moje doświadczenie w obsłudze, ale pani nie mówiła po angielsku i odłożyła słuchawkę. Więc zabrałem samochód z powrotem do miejsca, w którym wykonałem pierwotny serwis, aby go obejrzeć i ku mojemu zdziwieniu ogłoszono, że główny cylinder hamulca uległ awarii! więc dostarczyli mi go uszkodzony po pierwszym serwisie! Nie przyznając się do niedbalstwa (?) lub pomyłki (?)... Zapłaciłem 1200 zł za wymianę. Niedopuszczalne jest odebranie samochodu po przeglądzie generalnym z tak poważnym problemem i aby dealer się do tego nie przyznał. Nigdy więcej w Mitcar. nigdy! Również brak odpowiedzi od KIA Poland, do której wysłałem e-mail z protestem. (Wersja oryginalna) Πήγα το Sportage μου για σερβις, πλήρωσα 1500 ζλοτυ. Ένα μήνα μετά, πήγα το αυτοκίνητο για αξιολόγηση με σκοπό την αγορά του ως μεταχειρισμένο από την ΚΙΑ της γειτονιάς μου, μιας και είχα ήδη παραγγείλει εκεί το καινούργιο υβριδικό μοντέλο. Στο τεστ drive μου ειπαν ότι το φρένο έχει θέμα. Ναι, ήταν το ίδιο θέμα που είχα διαπιστώσει όταν το είχα πάρει από το σέρβις αλλά δεν το είχα αξιολογήσει ως σημαντικό. Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Θα το ανέφερα στην κυρία που με πήρε τηλέφωνο να αξιολογίσω την εμπειρία του σέρβις, αλλά η κυρία δεν μιλούσε αγγλικά και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Ξαναπήγα λοιπόν το αμάξι πίσω εκεί που έκανα το αρχικό σερβις να το κοιτάξουν και με έκπληξη μου ανακοινώθηκε ότι η αντλία φρένου είχε χαλάσει! άρα μου το είχαν παραδώσει χαλασμένο μετά από το αρχικό σέρβις! Χωρίς να παραδεχτούν την αμέλεια (?) ή το λάθος (?) τους... πλήρωσα 1200 ζλότυ για την αντικατάσταση του. Απαράδεκτο να παίρνεις το αυτοκίνητο σου μετά από ενα γενικό σέρβις με τόσο σοβαρό πρόβλημα και να μην το παραδέχεται η αντιπροσωπεία. Ποτέ ξανά στην Mitcar. ποτέ! Επίσης καμία ακόμα απάντηση από την KIA Poland στην οποία έστειλα email διαμαρτυρίας.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 15:02
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście. ...
... Umówiony byłem na wycenę auta do oddania w rozliczeniu. Od wejścia Pani była bardzo niemiła. Auto wycenione na połowę ceny rynkowej. Ponoć inspekcja wykazała kilka nieprawidłowości. Właśnie wyjeżdżam ze swojego ASO gdzie pojechałem na naprawę wspomnianych elementów - problem w tym że ASO nie potwierdziło ani wycieku ani konieczności wymiany klocków. Po dłuższej rozmowie wyszło na to że mitcar skupuje auta za pół ceny i ze swoim zyskiem sprzedaje wciąż poniżej ceny rynkowej do aaa i innych komisów a tam dopiero auto jest wystawiane z ceną właściwą. W moim odczuciu jest to działanie nieuczciwe.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 18:23
Salon - samochody nowe
Kupowałam samochód KIA ...
... XCEED w listopadzie 2021. Moim konsultantem był Pan Piotr, który wykazał się bardzo dużym profesjonalizmem i to dzięki niemu podjęłam decyzję o zakupie auta, której teraz nie żałuję (kupiłam samochód przy pierwszej wizycie, gdzie zakładałam tylko rozeznać się w ofercie). Pełna pozytywnych wrażeń z Mitcaru poleciłam salon mojemu bratu, który właśnie szuka nowego samochodu dla siebie. Odwiedził właśnie salon Mitcar i okazało się to totalną porażką... Niestety Pan Piotr już tam nie pracuje, a Panowie konsultanci (a dokładnie dwóch) mieli gdzieś klienta i zero ochoty na zaprezentowanie CZEGOKOLWIEK. Generalnie podchodzą do pracy w ten sposób, że skoro nie ma do kupna samochodów od ręki to oni nic nie muszą robić, nie mają ochoty na udzielenie odpowiedzi na pytania zainteresowanemu klientowi, robią łaskę sprzorządzając jakąkolwiek ofertę.. Brat był tam pierwszy i ostatni raz, samochód marki KIA kupuje w innym salonie a ja się poważnie zastanowię nad serwisowaniem samochodu w Mitcarze, kiedy nadejdzie taka potrzeba. Wielka szkoda takiej negatywnej zmiany.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 19:17
Salon - samochody nowe
Niestety przez ostatnie ...
... lata poziom serwisu spadł niebywale. Auto obecnie przeze mnie posiadane serwisowane jest w Mitcarze od 12 lat. Ostatnio na prostą naprawę (zamontowanie katalizatora) czekałem okrągły miesiąc. Winę za długi czas oczekiwania ponosi również ubezpieczyciel, jednak serwis nie poinformował mnie o komplikacjach z ubezpieczycielem. Po oddaniu auta do Mitcaru miałem czekać dwa tygodnie. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem więc i po wielu nieodebranych połączeniach dowiedziałem się, że proces naprawy w żadnym stopniu nie ruszył do przodu. Podejrzewam, że gdyby nie moja interwencja, auto stałoby tam do dzisiaj. Nie skupiam się na wygórowanych cenach, wiele wcześniejszych opinii już o nich wspomina. Auto odebrałem z zardzewiałymi tarczami hamulcowymi (w końcu stało miesiąc nieruszane). Parę dni po odbiorze auta zadzwoniła do mnie miła Pani, która zawsze bada poziom zadowolenia klienta poprzez ankiety wysyłane mailowo. Po usłyszeniu moich uwag poprosiła o nieuzupełnianie ankiety (dotyczy ona podobno jedynie działu mechanicznego), której do tej pory nie otrzymałem na mailu. Tydzień po odbiorze auta usłyszałem wadę w silniku, którą obecnie naprawiam. Nie zamierzam już wracać do Mitcar.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 08:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jeśli ...
... potrzebujesz naprawy auta, szukaj innego serwisu. Auto stoi w warsztacie ponad miesiąc. Od 3 tygodni dostaje info, że samochód do odbioru za dwa dni, i nadal go nie mam.
Użytkownik sieci
17 października 2021 10:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu drogo i nieprofesjonalnie. Dodatkowo straszą klientów i próbują wymuszać dodatkowe usługi, a to co trzeba zrobić olewają. Byłem tam dwa razy i zawsze to samo. Zgłaszałem problemy z samochodem, które zostały zignorowane. Dopiero inny serwis ogarnął temat. Natomiast usługi serwisu rosły w oczach, chociaż to samo można w innych miejscach ASO zrobić to taniej. Nie będę korzystał i też innym nie polecam.
Użytkownik sieci
13 października 2021 10:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kolejny ...
... raz na przegląd w tym miejscu. Standard obsługi bardzo niski. Czas oczekiwania długi ponad to na co się umówiliśmy. Auto nie umyte, bo znowu nie działa myjnia, dziwny zbiek okoliczności 15 tys km temu taka sama sytuacja.
Użytkownik sieci
25 września 2021 08:11
Salon - samochody nowe
Małe zainteresowanie klientami
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 10:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałam kontakt. Obsługa klienta fatalna, brak kultury. Słaby kontakt ze strony serwisu. Przez 3 tygodnie nie potrafią zdiagnozować auta i nadal nie wiadomo kiedy będzie naprawione. Jeszcze wprowadzają w błąd klienta i każą płacić za część która powinna być naprawiona w ramach gwarancji... Obym nigdy więcej nie była zmuszona trafić do tego pseudo serwisu Kia.
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 17:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam podejście ...
... do klienta pozostawia wiele do życzenia. Kazali mi dalej jeździć uszkodzonym autem awaria skrzyni biegów. Grozili ze mogę odpowiedzieć za wszystko z własnej gotówki jeżeli auto nie było serwisowane tylko w ASO KIA . beznadzieja co miało to oznaczać straszenie od wstępu a nie rozmowa pytania .
Użytkownik sieci
13 maja 2021 08:58
Salon - samochody nowe
auto oddane do ...
... przeglądu z prośbą o dodatkowe mycie i sprzątanie, po odbiorze okazało się że oba przednie fotele zaplamione , po zwróceniu uwagi nikt się nie przyznał i reklamacji nie uznano. To moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Ręce opadają.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony z przyjęcia samochodu na przegląd
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 19:10
Salon - samochody nowe
3h przegląd, miał ...
... być 2,5 i ostatecznie oddany brudny samochód. Obsługa też niezbyt miła.
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 21:23
Salon - samochody nowe
Słaba sytuacja- klient ...
... nie jest szanowany. Umawiając się na 13.30, podjeżdżam, oddaje samochód i słyszę ze serwis potrwa godzinę. Kręcę się po salonie - a o 14.40 wychodzę na parking a tu szok- auto nawet nie wjechało na hale🤦♂️😱. Zero informacji, jakby nic się nie stało.... przyjeżdżasz na godzinę wyjeżdzasz po 3...
Użytkownik sieci
27 października 2020 17:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 października 2020 11:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka