Ogólny: | 46 830 34 25 |
Sprzedaż: | 46 830 34 25 |
Serwis: | 46 830 34 25 |
Części: | 46 830 34 25 |
83%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 17:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Firma MGT to gwarancja profesjonalizmu, wysokiej jakości usług oraz pasji w dziedzinie motoryzacji.
Skontaktuj się z nami
Bez względu na to, w jaki sposób do nas dotrzesz i jakie pytania zadasz, jesteśmy gotowi do pomocy. Wybierz jedną z poniższych opcji, a my postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe!
Odwiedź naszą placówkę - nasi doradcy są zawsze do Twojej dyspozycji. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub elektronicznie.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Jakub W
15 maja 2025 11:01
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji i szacunku do klienta
Niestety, typowe zachowanie "sprzedawcy". W momencie chęci zakupu kontakt był sprawny i szybki. Natomiast po zwróceniu się z prośbą o zwrot zaliczki pojawiły się zupełnie nieuzasadnione i niezgodne z prawem wymagania dotyczące dokumentacji. Odpowiedzi przychodziły co dwa dni — i to dopiero po moich ponagleniach. Mam wrażenie, że gdybym nie interweniował u Dyrektora salonu, mógłbym czekać na zwrot pieniędzy w nieskończoność.
Jeśli macie możliwość zakupu u kogoś innego niż u Pana Adama — szczerze polecam skorzystać z tej opcji. Na koniec Pan Adam pozwolił sobie nawet na bardzo nieprzyjemny, wręcz chamski ton w korespondencji.
Być może sama firma nie jest aż tak zła, jak ten konkretny pracownik. Z drugiej strony, jeśli po interwencji u przełożonego pracownik wciąż pozwala sobie na tak niestosowne wiadomości do klienta, to pojawiają się uzasadnione wątpliwości co do sposobu zarządzania tym salonem.
M P
14 kwietnia 2025 20:19
Serwis
Polecam
Polecam serwis Panowie jak zawsze pomocni i zawsze coś zaradzą
Piotr Kotla
14 kwietnia 2025 09:18
Serwis
Jestem zaskoczony ... super serwis
Pomimo trwającej przebudowy salonu, wizyta serwisowa przebiegła naprawdę sprawnie. Doradca przygotowany na mój przyjazd, sprawne przyjęcie i auto po chwili znalazło się na serwisie. Wydanie i końcowa wycena zgodne z deklarowanym podczas przyjęcia czasem. Widać, że pracownicy się starają ... nie mam zastrzeżeń ... co więcej, jestem miło zaskoczony, że pomimo prowadzonych prac budowlanych i warunków pracy doradców, wykonują oni swoje zadania bez najmniejszych zastrzeżeń i opóźnień - polecam !
włodzimierz Głowinkowski
13 kwietnia 2025 12:24
Serwis
Serwis
Podziękowania dla pracowników warsztatu na czele z Panem Gotowcem, ponieważ nie dotrzymałem umówionej godziny wizyty i przyjechałem
dopiero po upływie około dwóch godzin gdyż na A-2 i droga zablokowana , dojechałem w celu umówienia następnego terminu a tu się okazało
że bardzo mile zostałem przyjęty - usługa została wykonana co mnie bardzo zaskoczyło. Nie było marudzenia : tylko trzeba będzie trochę poczekać coś zaradzimy. Dzięki Panu Gotowcowi - zaradzili , obsługę wykonali. W moim przypadku jestem zadowolony i jeszcze raz DZIĘKUJĘ
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 12:14
Salon - samochody nowe
Super obsługa - ...
... zarówno sprzedaż, jak i serwis. Ci ludzie tworzą miejsce, do którego chce się wracać po kolejne samochody. Pozdrawiam całą ekipę!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Michal Borecki
27 lipca 2022 17:54
Serwis
Serwis klimatyzacji
Radzę uważać na ten serwis! Dzisiaj dowiedziałem się w innym serwisie że z mojego samochodu został usunięty nowy czujnik R1234YF a wpuszczony starego typu R123a. Nie dość że skasowano mnie na 1500 złotych za pełen przegląd z uzupełnieniem czynnika to na tą chwilę mam pojazd z brakiem homologacji. Chyba nie muszę tłumaczyć co ubezpieczyciel sprawdza żeby nie płacić. Efekt jest taki że to druga rzecz( oszustwo) w tym miejscu a klient liczony jest jak za pełnowartościową usługę.