95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Uwielbiam ten salon ...
... KIA i to tutaj kupiłem swój samochód i nigdy nie miałem żadnych problemów z obsługą, aż do tego tygodnia. Powodem, dla którego daję 1 start jest Pan Artur Kujawski z serwisu obslugi z powodu jego aroganckiej postawy i braku chęci pomocy. Wszystko wydarzyło się, gdy mój samochód miał problem w piątek wieczorem, więc w sobotę rano moja żona zadzwoniła do salonu wyjaśniając sytuację i zapytała, czy możemy oddać samochód do naprawy. Ponieważ była to ostatnia chwila bez rezerwacji, pani skontaktowała się z kimś z serwisu i powiedziała, żebyśmy przywieźli samochód w poniedziałek, a oni postarają się go obejrzeć między samochodami w poniedziałek lub wtorek. Podziękowaliśmy im i przyprowadziłem samochód w poniedziałek rano, poszedłem do Pana Artura Kujawskiego, ponieważ był jedynym dostępnym i zapytałem go, czy mówi po angielsku, ponieważ jestem obcokrajowcem, a mój polski nie jest doskonały, ale mówię i rozumiem. Pan Artur Kujawski, położył się na krześle i powiedział "nie, tutaj wszyscy mówią po polsku" (co nie jest prawdą, ponieważ nie był to mój pierwszy raz), zacząłem próbować mówić po polsku i powiedziałem, że przyjechałem tutaj, aby dostarczyć samochód, zapytał mnie, czy byłem umówiony, na co odpowiedziałem mniej więcej tak. On, arogancko, nie pozwolił mi wyjaśnić i powiedział, że mogę zostawić samochód, a czas oczekiwania wynosi dwa tygodnie. Próbowałem wyjaśnić, co się stało (opisane powyżej), a jego odpowiedź brzmiała "nie nasza wina" Może przed powiedzeniem "czyja to wina, jak długo muszę czekać", najlepiej poprosić o numer rejestracyjny samochodu i moje imię?????!!!!!, aby mógł mieć jakieś tło o sytuacji i nie zakładać rzeczy???? Ponieważ najprawdopodobniej pani, która odebrała telefon w sobotę, zostawiła notatkę w systemie!!! Ale to jeszcze nie był koniec, w tym momencie zacząłem walczyć z moją polszczyzną, więc powiedziałem, że zadzwonię do żony, a ona lepiej wyjaśni, na co odpowiedział "idź do rogu, a kiedy zadzwonisz, możesz wrócić", zauważ, że za mną nie było nikogo innego w kolejce, na co odpowiedziałem, zadzwonię teraz. Po kilku minutach rozmowy z moją żoną, zmienił swoją wypowiedź z dwóch tygodni oczekiwania na "dziś lub jutro sprawdzimy pana samochód", ponieważ w tym momencie po raz pierwszy poprosił o numer rejestracyjny samochodu i prawdopodobnie zobaczył notatki. Kontynuowaliśmy proces i zostawiłem kluczyki do samochodu, podczas gdy czekałem na zewnątrz na ubera, Pan Artur Kujawski wyszedł, aby zabrać mój samochód i zauważył mnie i zaczął się uśmiechać. To był poniedziałek, następnego dnia samochód został naprawiony, odebrałem go, rozmawiałem z innym panem po polsku! a na koniec zadałem mu nawet pytanie po angielsku! ❤️ Więc mimo, że jest to recenzja 1-gwiazdkowa, chcę mieć pewność, że nie jest ona przeznaczona dla samego Salonu i innych wspaniałych ludzi tam pracujących, a jedynie dla obsługi Pana Artura Kujawskiego, mam nadzieję, że następnym razem okaże się Pan bardziej pokorny i otwarta na ludzi.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 12:23
Salon - samochody nowe
Update po roku ...
... czasu: Nie polecam. Pan Maciej jak i dealer nie wyraża zbytniej chęci pomocy przy powiększeniu limitów kilometrów, uznając, że nigdy w Polsce nie było takiej sytuacji. Zmusza to do sprzedaży auta, niestety brak zainteresowania jeżeli ta opcja nie będzie wiązana z zakupem innego samochodu KIA. Jak ceniłem, tak teraz zakończe przygodę z KIA .. słabo. Chciałbym podzielić się swoją bardzo pozytywną opinią na temat salonu Kia INTERBIS oraz sprzedawcy, Pana Macieja, który miał zaszczyt pomóc mi w zakupie mojej nowej Kia X-Ceed. Byłem niezwykle zadowolony z całego doświadczenia zakupowego i profesjonalnej obsługi, jaką otrzymałem... a to nie jest moja pierwsza Kia :-) Jesteście profesjonalnym zespołem, który dba o klientów, oferując wysokiej jakości produkty i doskonałą obsługę. Jestem przekonany, że wrócę do Waszego salonu w przyszłości i z pewnością polecę Waszą firmę moim znajomym. Dziękuję za wspaniałe doświadczenie zakupowe!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon KIA ...
... na Pomorzu. Sprzedawcy wysyłają klientów do poczekalni, po czym w ogóle się nimi nie interesują. Czekaliśmy ponad godzinę, podobnie jak i inni klienci. W końcu wszyscy wyszli. Znudzona Pani w recepcji siedzi ciągle na telefonie zamiast zająć się organizacją, czy chociażby dolać wody do ekspresu. Dramat. Nie polecamy tego salonu.
Użytkownik sieci
13 października 2023 20:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Kia ...
... cee'd 2010 roku silnik nie pracuje płynnie, czekałem miesiąc na diagnozę, diagnostyka opuściła ręce i poinformowała, że nie wiemy, jaka jest przyczyna. Jak to może być w oficjalnym serwisie, nie rozumiem. Dzięki, że przynajmniej nie konsumowali pieniędzy....
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 09:05
Salon - samochody nowe
Niestety mino telefonu ...
... z problemem i obietnic bardzo miłej Pani, mimo iż minął Orawie miesiąc zero odzewu z informacja w sprawie rozwiązania problemu a szkoda .
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 23:18
Salon - samochody nowe
Podjechaliśmy zobaczyć samochody ...
... i na prawdę chcemy kupić samochód, nikt nami nie zainteresował się przez jakieś 25 min, w końcu podeszłam do recepcji prosząc o rozmowę ze sprzedawcą. Rozmowa ze sprzedawcą przebiegała w sposób pokazujący, że wcale nie ma ochoty sprzedać nam samochodu. Na szczęście to nie jedyny salon KIA w Trójmieście…
Użytkownik sieci
23 maja 2023 22:32
Salon - samochody nowe
witam . dlatego ...
... dwie gwiazdki bo nie chciano naprawić mojego auta i 30 hyundaia odpłatnie jest cicha umowa z pomiędzy stacjami obsługi . tłumaczenie ze nie mają możliwości czasowych jest nie dopuszczalne . proponowałem dowolny termin. obsługa miła.
Użytkownik sieci
21 marca 2023 12:09
Salon - samochody nowe
pracownicy działu likwidacji ...
... szkód się rozłączają... i zzrzucają wszystko na klienta
Użytkownik sieci
12 marca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... , kontakt z klientem,,0, pracownicy to statyści
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 09:02
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... salonu INTERBIS. Pierwszy kontakt, jazda próbna oraz złożenie zamówienia samochodu przebiegło bez zastrzeżeń. Niestety zamówienie nie zostało zrealizowane. Po pół roku oczekiwania na samochód otrzymaliśmy informację, że auto ze względu na sytuację światową się nie wyprodukuje. Mógłbym to zrozumieć gdyby nie fakt, że inni klienci, którzy złożyli zamówienie (niektórzy później od Nas) swoje auta finalnie otrzymali. Podsumowaniem całej obsługi jest fakt, że auto, które rzekomo nie mogło być dla Nas wyprodukowane, dostaliśmy propozycję ponownego złożenia zamówienia z ceną 30 tys. droższą od pierwotnej. Niestety powyższa sytuacja sprawi, że od salonu KIA będziemy trzymać się z daleka, szerząc opinię wśród znajomych.
Użytkownik sieci
7 września 2022 20:36
Salon - samochody nowe
Auto obiecali umowy ...
... nie dotrzymali, nigdy nie wybiorę już Kia, nie polecam 😐
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 12:57
Salon - samochody nowe
Kompletny brak kompetencji ...
... niestety. Jadę do serwisu z autem, z informacją, że padła kamera cofania. Czekam dwa tygodnie na termin w serwisie po to aby dowiedzieć się, że... uwaga... padła kamera cofania i nie mają na miejscu. Czas oczekiwania 10 dni. Taką informację, wystarczyło wyczytać na forum KIA aby wiedzieć, że skoro padła kamera to padła kamera i trzeba wymienić. Serwis powinien już mieć przygotowany taki element. Przypomina mi się stary dowcip: Jedzie Jasio autobusem. Nagle autobus się zepsuł. Wysiada kierowca i zastanawia się nad usterką.Nagle wychodzi Jasio i mówi: - Wiem co się zepsuło, ja wiem co nie chodzi. - Uciekaj mały. - Ale ja wiem co się zepsuło. - No dobra, co się zepsuło? - Autobus się zepsuł. Pozdrawiam Panów Jasiów z serwisu!!!
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 10:43
Salon - samochody nowe
Dzień Dobry, Opinia ...
... dotyczy Działu Serwis w Kia Interbis. Podobnie jak w przypadku wielu innych komentarzy dot. tego ASO - odradzam tam naprawę. W moim przypadku auto oddałem 19 maja 2022r., dzisiaj mamy 13 czerwca i nadal nie mam nawet przybliżonej daty kiedy serwis weźmie się za naprawę. Auto zakupione w zeszłym roku. Dodatkowo bardzo słaby kontakt.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 20:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam za ...
... sposób anulowania zamówienia po 5 miesiącach i brak jakiejkolwiek rekompensaty. Żenada
Użytkownik sieci
25 maja 2022 10:14
Salon - samochody nowe
Anulowanie zamówienia na ...
... auto po pół roku oczekiwania. Odbiór miał być zgodnie z umową po 4 miesiącach.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 02:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 maja 2022 13:39
Salon - samochody nowe
Drogi czytelniku tego ...
... komentarza. Jeżeli możesz to NIE korzystaj z tego warsztatu ASO. Wydawać by się mogło, że prosta wymiana opon to prosta wymiana opon. Tymczasem informacje o "indywidualnym podejściu do klienta" i "skontaktujemy się z panem w przypadku pytań" można włożyć między bajki. Bez mojej zgody i wiedzy włączono mi usługę UVO (w tym zdalne śledzenie pojazdu) i zaktualizowano nawigację. ŚWIADOMIE nie robiłem tego wcześniej. Przy odbieraniu auta poinformowano mnie ,że "oni wszystkim tak robią" i że "jak sobie chcę to sobie sam mogę teraz to wyłączyć". No ręce opadają. Uważajcie na ten serwis, ja od tego czasu ZDECYDOWANIE UNIKAM. Na szczęście to nei jedyne ASO KIA w okolicy.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 14:04
Salon - samochody nowe
KIA Interbis Jasień ...
... to sztandarowy przykład jak jedna osoba może zrujnować reputację serwisu ASO. Najwyższa jakość i indywidualne podejście to tylko puste słowa nie mające żadnego pokrycia z rzeczywistością. Auto oddane rano a odebrane po południu z uszkodzonym nośnikiem danych kamery rejestrującej jazdę. Co się stało ? Pan przyjmujący auto (nazwijmy go Pan Konrad) zaraz po wejściu do auta, gdy mnie już nie było, podejmował próby wyłączenia kamery wyszarpując losowe kable z obudowy. Najpierw wyrwał kabel od kamery tylnej myśląc, że to zasilanie. Uszkodziło to nośnik danych. Wszystkie dane kontaktowa do mnie mieliście. Wątpliwości ? Wystarczyło zadzwonić. Kamerkę z niezależnym zasilaniem wyłącza się jednym przyciskiem. Ale nie, Pan Konrad desperacko próbując ją wyłączyć nie dość, że uszkodził nośnik danych (odzyskiwanie danych koszt kilkaset złotych) to jeszcze w późniejszej rozmowie miał pretensje, że przecież nie może być tak, że ja zostawiam kamerę w aucie. Panie Konradzie, mamy XXI wiek, telefony, SMSy. Wystarczyło zadzwonić a nie po pierwsze kompromitować się a po drugie rujnować reputację wypracowaną przez cały zespół. Ta wizyta to był OSTATNI raz u Was. Osoby czytające ten komentarz OSTRZEGAM PRZED TYM ASO.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka