85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 17:48
Salon - samochody nowe
Niestety nie jestem ...
... w stanie polecić obsługi salonu. Mimo, że miałam opcję wyboru Kony jako auta służbowego spodziewałam się że mogę tutaj uzyskać rzetelne informacje. Jednak pan handlowiec dowiedziawszy się, że obsługuje „flotę” przy trzecim pytaniu odparł „że powinnam męczyć pytaniami swoimi flotowca bo i tak u nich kupować nie będzie” i niegrzecznie mnie pożegnał. Sama pracuje w obsłudze klienta i byłam w ogromnym szoku nie tyle braku profesjonalizmu ale i chamstwa :)
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 17:03
Salon - samochody nowe
Dziś w serwisie ...
... trafiłam na przemiłą Panią Andżelikę (blondynka). Dziękuję Pani Andżeliko za profesjonalne podejście i życzliwość! Pozdrawiam serdecznie :)
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 15:30
Salon - samochody nowe
Miejsca i firmy ...
... tworzą ludzie, a w tym salonie obsługa jest bardzo pomocna i życzliwa. Czego najlepszym przykładem jest nas obsługująca przesympatyczna Pani Weronika. Polecam ten salon.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 19:39
Salon - samochody nowe
Polecam fantastyczne samochody ...
... marki Hyundai, a także Motortest Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Marki Hyundai.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:02
Salon - samochody nowe
Salon Hyundai Motortest ...
... to miejsce, w którym obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie. Profesjonalizm, rzetelność i indywidualne podejście sprawiają, że cały proces zakupu samochodu przebiega sprawnie i w przyjaznej atmosferze. Pracownicy są kompetentni, pomocni i zawsze chętni do udzielenia szczegółowych informacji. Szczególne wyróżnienie należy się Panu Jakubowi Wróblewskiemu za jego zaangażowanie, cierpliwość i doskonały kontakt, a także Dyrektorowi Michałowi i Pani Kasi Figurze za fachową pomoc i doradztwo. Zespół Motortest dba o klienta na każdym etapie – od pierwszego kontaktu, przez zakup, aż po obsługę posprzedażową. Zdecydowanie polecam ten salon każdemu, kto szuka profesjonalnej i rzetelnej obsługi. 10/10!
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 16:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 14:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 19:36
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Strach pomysleć co jest przy większych problemach skoro serwis nie potrafi poradzić sobie z taką błahostką. Poprzedni właściciel mojego samochodu niestety raz był w tym serwisie. Nic przy samochodzie nie zrobiono, zostało tylko otwarte zlecenie po czym zrezygnował.Niestety pracownik mylnie wpisał dużo większy przebieg. Jest on widoczny w historii serwisowej w ASO oraz w aplikacji MyHyundai. Dzwoniłem 5 razy prosząc o korektę lub usunięcie całego wpisu skoro nic nie było robione. Niestety za każdym razem zapewnia się że zajmą się sprawą i oddzwonią po czym zapada cisza i brak reakcji...Podeście do klienta fatalne.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:57
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon. ...
... Profesjonalne podejście do klienta i krótki czas oczekiwania na zamówione auto. Udało się też wynegocjować dobrą zniżkę na zakup pojazdu. Podziękowania dla Pana Jakuba z działu sprzedaży i Pani Kasi z działu ubezpieczeń. Hyundai użytkowany od dwóch tygodni, na liczniku pierwszy 1000 km - poki co wszystko super, bez uwag.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 15:11
Salon - samochody nowe
Czekam na czerwca ...
... na naprawę samochodu mamy styczen. Kontakt bezczelny i zero pomocy sprawę dziś kieruje do sądu!!!!!!!
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 10:06
Salon - samochody nowe
Pani.Karolina.Kubiak.zasługuje.na.szejsć.gwiazdek.profesjonalizm.ipomoc.w.załatwieniu.zakupu.tusona.w.wymarzonym.kolorze..ppozdrawiam.wWojciech.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 21:37
Salon - samochody nowe
Komunikatywna i pomocna ...
... obsługa serwisowa. Nabyłem jakiś czas temu używanego hyundaia i chciałem porozmawiać o tym na co zwrócić uwagę, co warto zrobić za wczasu. Pani odpowiedziała na wszystkie moje wątpliwości.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 14:33
Salon - samochody nowe
Za obsługę posprzedazowa ...
... ta jedna gwiazdką to i tak za duzo - proszę samemu zobaczyć co dzieje się w komentarzach do ocen...zgroza
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 12:21
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... firmy już przynajmniej xx-dzieści lat. Patrzyłem jak na moich oczach firma systematycznie się rozwijała. Pierwszy raz odwiedziłem serwis gdy firma mieściła się na niewielkim podwórku na ulicy Pilchowickiej . Dziś firma znacznie się rozrosła. Oprócz serwisu prowadzi sprzedaż samochodów nowych i używanych. Rozwój firmy widać po liczbie pracowników zatrudnionych przy obsłudze klienta. Kiedyś rozpoznawałem wszystkich pracowników, panowała prawie rodzinna atmosfera teraz obsługa stała się bardziej bezosobowa. Głównie korzystam w firmie z serwisu i nie mogę narzekać. Usługi wykonywane są terminowo i chyba starannie nigdy nie musiałem przyjeżdżać do firmy poza przeglądami okresowymi
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 10:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 17:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 18:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 01:05
Salon - samochody nowe
Żeby potwierdzić komentarz ...
... przedstawiciela firmy w załączniku podsyłam mój „zabezpieczony” samochód przy wjeździe do salonu. Samochód stał w tym miejscu dosyć długo- prawie dwa tygodnie. Chyba że samochód jest bezpieczny bez szyby przy drodze na parkingu bez nawet monitoringu i miejscu nawet nieoświetlonym i nieogrodzonym. Niestety drogi Panie jak wystawiam komuś negatywną opinię, to musi to być mocne odstępstwo od wielu zasad, bo z reguły stronie od takich praktyk i mam na to potwierdzenie. Tak jak napisałam możemy dochodzić z młodocianym panem co się wydarzyło między 13.12-20.12. Natomiast nie było kompletnie sensu, kiedy Pan mówi że „od 8 lat klepie te same regułki i na pewno się nie pomylił”. Pan Krzysztof zapewnił, że 20.12 zamówił szybę, 24 powinna przyjść, 27.12 będzie wstawiona 30 można odebrać. Dzwonię 30.12 Pani Maria mówi że musi to sprawdzić bo nie ma żadnego zgłoszenia na wymianę szyby, a Pan Krzysztof do 07.01 ma urlop. Dopiero zabraliście się za szybę 30.12 po moim telefonie i interwencji Pani Marii. Pani mi pisze, że służycie pomocą ? - czy tak jak kolega to są standardowe regułki które Pan mówi od 8 lat, bo tak wypada zakończyć rozmowę posprzedażowa? Odpowiada Pan nie konsultując się z dwoma stronami? Bardzo profesjonalnie… wisienką na torcie jest to, że pracownicy firmy w ramach odwetu wystawiają mi negatywnie opinie w Google przy mojej firmie (również dołączam zdjęcie), o jakich pomówieniach Pan mówi, czy o tym, że naginam fakty, jak Pan się nawet ze mną nie skonsultował w tej sprawie. Nawet dzieci w przedszkolu uczone są jak się rozwiązuje takie sytuacje. Odnośnie żarówki- zadzwoniłam do Hyundaia Pan mi powiedział co serwis mógł zrobić źle ale jednak po nocy jechanie do was nie jest bezpieczne bez świateł należy się udać do najbliższego mechanika. Nie składałam reklamacji, bo nie robie tego przy każdej sprawie jesteśmy tylko ludźmi. Ostatni akapit moje pierwszej wypowiedzi dotyczy mojej współpracy z marką Hyundai i wszystkimi zdarzeniami „po drodze” i myślę, że w tej wypowiedzi to wybrzmiało. Proszę się zastanowić czy np telefon do mnie nawet 30.12 rano z informacją- Pani Magdo obiecaliśmy, że auto będzie do odbioru na 30.12 ale się nie wyrobimy. Mamy w okresie świątecznym braki kadrowe, a dużo aut spływa. Jak tylko wstawimy szybę i odczekamy od wstawienia 24h zadzwonimy- czy nie ładniej i tak profesjonalniej ? Ja w swojej działalność również się mylę, czasami nam nie wyjdzie, czasami o czymś zapomnę ale nigdy nie prowadziłabym takiej komunikacji jak wy…. Warto chyba to przemyśleć 13.12 trafiło tam moje auto z wybitą szybą. Zadzwonił do mnie Pan że muszę dostarczyć fv wykupu i pełnomocnictwo. Szyba zostanie zamówiona bo i tak nie ma jej na stanie, więc zamawia od razu. „zawirowania komunikacyjne” spowodowały że auto 13.12-20.12 stało pod chmurką bez szyby zabezpieczone folią ale już uszkodzona przez wiatr. Mimo ogromnego zdenerwowania bo Pan był bardzo nieuprzejmy i odbijaliśmy piłeczkę a ja nie mogłam przetrawić że moje auto stoi sobie na dworze w taką pogodę przez tydzień i nikt z nim nic nie robi przegryzłam to ustaliliśmy że 20.12 zamówił pan szybę- co potwierdził i 27.12 będzie wstawiona dobę musi auto postać więc ze względu na okres świąteczny auto będzie do odbioru 30.12 należy mieć pełnomocnictwo do odbioru pojazdu- pozostaje dokumenty podpisałam na miejscu. 30.12 dzwonię i szyba nie jest wstawiona… auto dalej od 13.12 zima stoi na zewnątrz i nabiera wilgoci…. Dziś już będę eskalowała sprawę dalej bo ktoś musi ponieść za to konsekwencje. . Kiedy kupiłam samochód po roku się dowiedziałam że mam nie swoje koło zapasowe musiałam się sama kontaktować z panem co którego moje koło trafiło- pan był z Wrocławia i sami sobie je przekazywaliśmy. Kiedy wymieniali mi żarówkę zimą rok temu kiedy się ściemniło okazało się że przy wymianie żarówki coś poszło nie tak i nie mam świateł w samochodzie i moja jazda była bardzo niebezpieczna. Dla mnie salon i serwis pomylenie z poplątaniem. Jedno wiem stoję przed wyborem nowego samochodu i na pewno nie będzie to Hyundai…. Koszmar
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 17:22
Salon - samochody nowe
Salon Motortest w ...
... Warszawie przy ul. F.Hynka 2A zasługuje na najwyższe uznanie. Dział sprzedaży P. Weronika Nowak i Dział ubezpieczen P. Katarzyna Figura, fajne ludzkie podejście do klienta. Miła atmosfera od pierwszego kontaktu aż do odbioru auta. Pełen profesjonalizm. Zdecydowanie polecam.