83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Anna Dura
28 września 2022 18:22
Serwis
Serwis porażka
Nie polecam serwisu przy tym salonie. Panie pracujące tam mają ładne rzęsy i na tym chyba koniec. Auto po przeglądzie miało być umyte i zdiagnozowane usterki. Niestety, rocznie auto nie da się naprawić a gwarancja ponoc nie obejmuje. Jeżdżę rocznym autem z usterkami....mimo że reklamują 5 lat gwarancji. Sam przegląd kosxtowal 1500 zł,wymienili olej i filtr. Tyle potrafią. Nie polecam.
Joanna Jaryniuk
24 sierpnia 2022 20:50
Salon - samochody nowe
Oszuści
Poziom wciskania kitu i robienia klienta w trąbę - level master.
Oglądam te opinie na 5 gwiazdek bez słowa komentarza i śmiech mnie ogarnia. Sami je sobie wystawiają.
Omijać z daleka.
Zbigniew Bez
13 stycznia 2022 21:11
Salon - samochody nowe
Bałagan, olewanie i dziwne oferty
Dawno nikt mnie tak nie rozczarował i nie wpuścił w maliny oraz straty finansowe. Profesjonalizm na poziomie bazarku, za to opowiadanie bajek na poziomie master.
We wrześniu 2021 r. Salon przedstawił mi ofertę na zakup samochodu z terminem odbioru najpóźniej w grudniu 2021 (bo mieli zamówione wcześniej). Sprzedawca gwarantował, że zamówienie i jego realizacja jest absolutnie pewne (dopytywałem o to znając sytuację na rynku).
Zawarłem umowę, wpłaciłem zaliczkę (przed zadatkiem bronili się jak diabeł przed święconą wodą).
Po miesiącu zadzwoniłem zapytać jak postępy - dowiedziałem się, że wszystko jest dobrze, tylko będzie małe opóźnienie i samochód będzie po świętach. Ok. Rozumiem.
Po upływie kolejnego miesiąca na wszelki wypadek zadzwoniłem ponownie i... Dowiedziałem się, że moje rzekomo 100% pewne zamówienie zostało skasowane przez centralę! Pomijam to że Hyundai Motor Poland tego nie potwierdził i że wg tego co się dowiedziałem, ktoś coś spierniczył, albo chciał się wyślizgać z udzielonego na umowie rabatu.
Nikt nawet nie był łaskaw mnie poinformować, że samochodu nie będzie, przez co straciłem możliwość skorzystania z innych ofert w innych salonach. Gdybym nie zadzwonił czekał bym jak cielę do końca roku, żeby na koniec zostać z ręką w nocniku.
Oczywiście zaproponowano mi inny samochód - z odbiorem w lutym/marcu 2022 (teoretycznie), za to już po znacznie wyższych cenach na 2022 i ze znacznie mniejszym rabatem albo całkiem bez rabatu - bo nie wiadomo czy będą. To dziwne, bo pozycja samochodu na warunkach wg cennika na 2022, ktorego wówczas nie było została złożona w listopadzie 2021. Salon miał więc zamówione samochody z 2021 i na 2021 bo Hyundai nie przyjmował jeszcze zamówień na 2022 i jak wspomniałem nie było cennika. Nie trudno się domyślić o co chodziło.
Ja nie oczekuję noszenia na rękach, ale kiedy kupuje się coś za prawie 140 tys., to jednak jakiejś kultury i odpowiedzialności ze strony sprzedawcy chyba należy się spodziewać? To niemałe pieniądze i decyzja o ich wydaniu nie może opierać się na wciskaniu kitu i udawaniu, że jest ok.
W efekcie cała przygoda z Hyundai Motortest, kosztowała mnie stratę możliwości kupienia samochodu w ustalonej cenie, konieczność kupienia gdzie indziej, innej wersji i na znacznie gorszych warunkach, niż te które miałem oferowane przez innych we wrześniu. Gdybym nie dał się wyrolować w Mototrest miałbym samochód taki jaki chciałem, o kilka tysięcy taniej, i nie straciłbym kilku dni na jeżdżenie i wydzwanianie w jego poszukiwaniu na ostatnią chwilę po całej Polsce.
Przy odbieraniu zaliczki z anulowanej umowy obsługa była miła, zostałem nawet uprzejmie zapytany czy napiję się kawy (jakby mi jeszcze było potrzebne podniesienie ciśnienia), jednak "przepraszamy" czy czegokolwiek w tym stylu się nie doczekałem.
Nie polecam, a raczej przestrzegam. Sytuacja na rynku jest trudna ale to nie może być usprawiedliwieniem dla takich wałków.
Warto też zobaczyć inne opinie, jakoś dziwnie dużo wśród nich zachwytów ze strony klientów mających na swoim koncie tylko jedną opinię - tę dla Motortest - przypadek?
Sebastian Tokarski
12 października 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Świetna komunikacja
Umówienie się na serwis na dogodny dla mnie termin zajęło chwile. Ceny jak najbardziej akceptowalne. Podczas serwisu jazda próbna nowym Tusconem, który jest pięknym autem.
Sam serwis trwał za o wiele długo ale na bieżąco byłem informowany o postępach.
Jerzy Sowa
7 października 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Wszystko na miejscu
Moja pierwsza i na pewno nie ostatnia wizyta. Na miejscu miła obsługa ale co ważne, można załatwić wszystkie sprawy związane z samochodem. Serwis, ubezpieczenie czy dopytać się o finansowanie auta używanego. Na prawdę miło spędzony czas. Skorzystałem z usługi serwisowej i przygotowałem się do kupna używanego Hyundaia. Polecam! Na pewno tu wrócę.
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 08:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 16:13
Salon - samochody nowe
Kompetentna obsługa, wymagane ...
... wcześniejsze umówienie się. Jedyny minus obiekt jest nieco przyciasny, ale ktoś powie kameralny. Kompleksowa obsługa chcacych kupić i już posiadających Hyundai.
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 10:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
26 czerwca 2021 14:13
Salon - samochody nowe
Wcześniej korzystałem z ...
... innego ASO Hyundaia w Warszawie i zawitałem do Motortest niejako przypadkiem. Byłem pod ogromnym wrażeniem obsługi klienta, kontaktu na wysokim poziomie, czy porad dotyczących mojej usterki. Zdecydowanie polecam i zostaję na dłużej!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 23:07
Salon - samochody nowe
Zakup auta 2 ...
... lata temu w Salonie Motortest z wyboru na podstawie opinii zawartych w Google. I się nie zawiodłem. Wtedy obsługą sprzedaży auta zajmował się p. Karol Zagodżon. Cały proces od konfiguracji, warunków cenowych przez realizację zamówienia po wydanie auta wraz z informacjami na bieżąco o statusie - w mojej ocenie profesjonalna obsługa. W serwisie mechanicznym w trakcie pierwszego roku eksploatacji miałem kontakt z p. Mariuszem Mamińskim, który jest bardzo pomocny, obsługa przeglądu okresowego szybka i sprawna. Odpowie spokojnie na każde pytanie klienta, bardzo dobry kontakt. W kolejnym roku eksploatacji podczas przeglądu okresowego obsługą zajmowała się p. Joanna Grabowska. Baaardzo miła i sympatyczna, chętnie dzieli się swoją wiedzą i rzeczywiście wychodzi na przeciw oczekiwaniom klienta. A co najważniejsze - realizuje skutecznie swoje obietnice. A nad tym wszystkim czuwa Kierownik Serwisu p. Krzysztof Żyła, który osobiście - w moim przypadku - dwukrotnie poświęcił czas, aby pomóc zweryfikować i rozwiązać problem zgłoszonych niedomagań. Generalnie, w moim odczuciu, pracownicy serwisu mechanicznego Motortest nie pozostawiają klienta samemu sobie w przypadku zgłoszonej usterki. Jest czas na jazdę testową wraz użytkownikiem, wymiana spostrzeżeń i działania interwencyjne. A na koniec zadowolony użytkownik Hyundaia. Brawo!! Widać można zadbać o Klienta i jego auto.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 13:51
Salon - samochody nowe
Jak zwykle doskonała ...
... jakość, terminowość i cena usług. Do tego kompetenty i miły personel. Szczególne podziękowania dla Pani Joanny Grabowskiej, której pogodne usposobienie, wiedza i kultura osobista sprawia, że chętnie wracamy do tego serwisu.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 15:09
Salon - samochody nowe
Z wizyty w ...
... salonie jesteśmy bardzo zadowoleni. Pani Karolina fantastyczna i profesjonalna.Dziekujemy bardzo.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 10:21
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam,miła i ...
... przyjazna obsługa,rozumiejąca nasze potrzeby.To jedyny salon samochodowy gdzie poczułam się zaopiekowana.Bardzo dziękuję Panu Rafałowi Słupeckiemu za sprawne zorganizowanie odbioru nowego auta Hyundai Tucson:)i bardzo dziękujemy za zorganizowanie nam superowego samochodu zastępczego na czas pomiędzy kasacja naszego starego auta a zakończenie procedur z kupnem nowego auta.Jeszcze raz bardzo polecam,salon z tradycjami i na pewno o bardzo dobrym standardzie obsługi oraz realizacji zlecenia.Panu Rafałowi dziękuję jeszcze raz w imieniu swoim i męż
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 09:07
Salon - samochody nowe
Dealer pierwsza klasa. ...
... Hyundai Motor Poland powinien rozważyć mianowanie tego salonu flagowym! Dealerzy BMW, Mercedesa, Renault, Cupry i VW mogliby się uczyć od nich jak obsługiwać klientów. A wszystko za sprawą wspaniałych osób które tam pracują i widać że robią to z pasją a nie z przymusu, a klient nie musi czuć się jak intruz który zawraca 4 litery. Ale od początku! Dokonałem zakupu poliftowego modelu i30N w tym salonie i była to najlepsza decyzja jaką mogłem podjąć. Jeszcze nawet przed pojawieniem poliftowego modelu udało mi się umówić na jazdę próbną modelem z roku 2020 czyli przedliftową Nką. Pan Bartłomiej Bednarczyk już wtedy stanął na wysokości zadania i jako jedyna osoba w Polsce w dobie pandemii potrafiła załatwić jazdę testową tym właśnie modelem podczas gdy inni dealerzy z całej Polski rozkładali ręce i mówili iż jest to fizycznie nie możliwe. Już wtedy na jesieni roku 2020 zostałem przekonany o wyższości tego dealera i poziomu jakości obsługi klienta iż nie pozostało mi nic innego jak czekać na możliwość zamówienia poliftowego modelu. Ta pojawiła się dopiero wiosna 2021 i tutaj kolejne miłe zaskoczenie. Bartłomiej Bednarczyk znowu jako jedyna osoba w Polsce była w stanie dosłownie pierwszego dnia w którym pojawiła się możliwość zamówienia auta dopiąć cały proces zamówienia od początku do końca, a co więcej zaproponowana została mi najlepsza oferta z pośród 5 salonów z całej Polski do których wysłałem zapytania - pozostali dealerzy przespali moment zamawiania samochodu, nie byli do tego w ogóle przygotowani, nie wiedzieli nawet, że jest to możliwe albo zaproponowane przez nich ceny były mało atrakcyjne. Lepiej, w jednym czułem się nawet jak wróg na linii ognia próbując zamówić nowy samochód. U Pana Bartłomieja czułem się co najmniej jakbym kupował nowego Mercedesa a nawet w salonach Mercedesa nie spotkacie takiej obsługi. Dla tego Pana należy się wyróżnienie, w każdej chwili zamówienia i oczekiwania na auto wiedziałem co się z nim dzieje, byłem informowany zawsze na bieżąco i za każdym razem uzyskiwałem odpowiedź na każde, nawet szczegółowe moje pytanie!!! Rewelacja. Takich osób ze świecą szukać, auto zostało odebrane tydzień temu, proces wydania pojazdu na bardzo wysokim poziomie, auto było bardzo czyste i prawidłowo przygotowane, a wiem iż u innych dealerów nowe auto potrafi być wycierane szmatą od podłogi. Tutaj auto wyglądało lepiej niż bym tego wymagał, co więcej widziałem je już wcześniej, jak tylko laweta dotarła 2 minuty później dostałem telefon - zapraszamy na oględziny, było przechowywane na zamkniętym betonowym parkingu a nie na trawie gdzieś w polu jak to niektórzy dealerzy potrafią zrobić. Nie było jakichkolwiek problemów z dokumentacją, ba, byłem pierwszą osobą w Polsce który dowiedziała się właśnie dzięki zaangażowaniu Pana Bartłomieja iż pojawiła się już homologacja i auto można zarejestrować. Inni dealerzy chyba znowu przespali ważny moment - nikt nic nie wiedział, a tutaj jak widać można było być przygotowanym. Jestem gotowy zamówić kolejne auto u Pana Bartłomieja Bednarczyka gdyż wiem że z lepszą obsługą nie spotkam się nigdzie indziej. Ale to nie koniec pochwał dla tego salonu. Ciąg dalszy opinii poniżej:
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 14:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 18:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 14:39
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dostałem kolejny piękny pojazd w Hyundai Hynka i znowu nie żałuję. Bardzo profesjonalny zespół, świetna obsługa, wszystko było jasno przedstawione, a opieka po zakupie jest bez zarzutu. Fantastyczny (Wersja oryginalna) Got another beautiful vehicule at Hyundai Hynka, and again I don’t regret it. Very professional team, great service, everything was clearly presented and the after purchase care is impeccable. Fantastic
Użytkownik sieci
27 maja 2021 08:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 maja 2021 08:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki