94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 października 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Piątkowe popołudnie. Po ...
... odebraniu Volvo z serwisu poszedłem do salonu Hyundai zasięgnąć kilku informacji o Tusconie. Przez 10 minut w salonie nikt się mną nie zainteresował. Minęło mnie dwóch panów w garniturach, nie powiedzieli nawet 'dzień dobry', nie zapytali czy w czymś pomóc (nawet jeśli byli zajęci, to zwyczajnie bym poczekał). Pani w recepcji udawała że mnie nie widzi. Czułem się jak intruz, więc wyszedłem. Rozumiem, że Hyundai to nie marka premium, ale skąd taka różnica w obsłudze pomiędzy salonem Volvo, gdzie wszystkie moje wizyty były na najwyższym poziomie? Jeśli ktoś chce kupić Hyundaia, to na pewno nie w tym salonie.... Daje 2* za estetykę salonu i -3 za obsługę, a właściwie jej brak.
Użytkownik sieci
27 marca 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Niestety wbrew tylu ...
... pozytywnym opinia okazali sie zupelnie nierzetelni przy tak banalnej sprawie jak wymiana kół na letnie. Gdy umawialem się na termin proponowano mi wizyte nawet za godzine - "bo maly ruch". Wymiana miała trwać 1,5h, a poniważ wymieniałem całe kola to zapewniano mnie ze bedzie zdecydowanie krócej. KONIEC KOŃCÓW SPĘDZIŁEM W SERWISIE 3h!!! I nawet nie zdążyli zakutualizowac nawigacji za czym musialem dodatkowo czekac! Wiem ze czas jest szczególny, ale tym bardziej w cenie jest punktualnosc, żeby ograniczyć niepotrzebny kontakt z innymi ludzmi. Dodatkowo nierzetelność serwisu zmusila ludzi z którymi bylem umowione na oczekiwanie na mnie 1,5h w miejscu publicznym!!!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 20:56
Salon - samochody nowe
Rozważaliśmy zakup Tucsona. ...
... Nasza wizyta w salonie zakończyła się wielką porażką. Zainteresowania ze strony personelu żadnego. Pełna ignorancja.Część personelu stała z tyłu salonu pogrążona w rozmowie i żartach. Jeden z panów siedział całkowicie pochłonięty monitorem swojego komputera i bardzo starał się nas nie zauważyć (pomimo, że byliśmy jedynymi klientami w salonie).
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 19:53
Salon - samochody nowe
Jestem klientem serwisu ...
... od jakiegoś czasu. Mieszkam na Górczynie, więc czy Malta czy Baranowo, nie robiło mi różnicy. Do momentu. Dziś zadzwoniłem umówić się na serwis. Jakie było moje zaskoczenie. Termin za 2 tygodnie. Pomyślałem, że święta, że wymiana opon. Zadzwoniłem też na Maltę i tutaj szok. Termin w tym tygodniu, a Pan Tomek powiedział mi, że może mnie zaprosić nawet dziś, jeśli zależy mi na czasie. Jakość obsługi ta sama, cena również. Skąd taka różnica? Czyżby brakowało pracowników i serwis nie ma terminów? Dodatkowo dowiedziałem się, że od nowego tygodnia serwis zostanie przeniesiony w nowe miejsce. Ta sama dzielnica, a znacznie nowocześniejszy. Zatem Panie Tomku, proszę się mnie spodziewać u Pana na Franowie, a Pani Kindze i Panu Jakubowi chciałbym bardzo podziękować za dotychczasową współpracę.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 19:53
Salon - samochody nowe
pojechałem ostatnio do ...
... serwisu na wycenę naprawy. bardzo cieszę się, że nie zdecydowałem się na pozostawienie samochodu. od Pana (nie pamiętam imienia, siedział na środku) dostałem kilka kartek z wyceną różnych napraw. jakie było moje zdziwienie, kiedy przeanalizowałem je. do każdej naprawy doliczony smar. przy 4 wycenach, sam smar kosztował ponad 100 zł. termin jak z kosmosu, za 2 tygodnie, w tym czasie unieruchomiłbym sobie samochód. sama postawa pracowników średnia. niby chcą pomóc, ale nie mogą. taki klimat. tak musi być.
Użytkownik sieci
22 września 2019 18:27
Salon - samochody nowe
Nie podobała mi ...
... się atmosfera w tym miejscu i to ona końcowo zadecydowała o zrezygnowaniu z zakupu nowego tucsona na rzecz konkurencji. Czułem się jak w bibliotece w której właśnie odbywa się pogrzeb. Ludzie pracują tu chyba za karę, wszędzie obecna cisza i atmosfera niepokoju.
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 15:11
Salon - samochody nowe
trochę zawiodłem się ...
... na serwisie. auto kupiłem w Swarzędzu. później jeździłem na Maltę. ponieważ terminy tam były dość długie zadzwoniłem tutaj. przeważnie było szybciej niż w centrum miasta. byłem może 3-4 razy, z czego raz na reklamacji. wróciłem na Maltę. już wiem dlaczego mają tyle klientów. lepiej umówić się z wyprzedzeniem i dłużej czekać.
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania nowym klientem.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Nie miła atmosfera ...
... parę osób zachowuje się jak by zjedli wszystkie rozumy
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 00:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2018 13:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2018 15:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2018 22:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Byłem ...
... zainteresowany kupnem Hyundai Kona. Odwiedziłem salon w celu dowiedzenia się szczegółów. Przez 30 minut żaden z pracowników nie zainteresował się mną. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Polecam przeszkolić zespół w kwestii pracy z klientem, bo widać, że wszyscy zatrzymali się w latach 90-tych.
Użytkownik sieci
18 maja 2018 09:03
Salon - samochody nowe
Ostatnio zostałem niemiło ...
... potraktowany przez pracownika serwisu. Odmówiono mi sprawdzenia usterki w ramach gwarancji. Pan, z którym rozmawiałem, był arogancki i nieuprzejmy. Pojechałem więc do innego ASO, w którym nie widzieli problemu i uporali się z tym w pół godziny. Teraz już wiem, żeby tutaj nie przyjeżdżać.
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 20:15
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz się ...
... spotkałem z taką sytuacją że po serwisie / przegladzie rocznym dostałem brudny samochód. Wszystkie zgłoszone nieprawidłowości zostały ocenione jako " ten typ tak ma ". Szkoda opisywać co sie dzieje w tamtejszym serwisie - stąd też taka ocena.