92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 23:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 05:12
Salon - samochody nowe
"Świetny" serwis. Zwłaszcza ...
... jeśli chodzi o planowanie napraw blacharsko lakierniczych. Dlaczego? Umówiliśmy się na oględziny, po których serwis miał przygotować kosztorys i przekazać go do ubezpieczyciela (9 sierpnia 2021, naprawa z polisy AC). Podczas oględzin ustaliliśmy, że samochód zostanie podstawiony na naprawę 4 września. Po podstawieniu samochodu umówiliśmy się, że odbiór nastąpi tydzień później, czyli 11 września. Tu jeszcze niczego złego nie podejrzewaliśmy. Jednak po przyjeździe do Dex-Pol-u w dniu 11 września okazało się, że samochód nie jest naprawiony, nie ma go na terenie serwisu, kosztorys nie został przygotowany i w ogóle nikt nie wie, co tak naprawdę się z nim dzieje. Potwierdziliśmy te informacje u ubezpieczyciela - przez tydzień Dex-Pol nie przygotował dokumentacji i kosztorysu. Zostało to zrobione dopiero 16 września. Ostatecznie samochód został naprawiony, jednak zajęło to serwisowi Dex-Pol 13 dni roboczych (nie liczę sobót). Do tej pory uważaliśmy, że serwis Dex-Pol jest godny polecenia, jednak po tych przygodach zdecydowanie odradzamy korzystania z ich usług. Aha, specjalista do spraw likwidacji szkód komunikacyjnych, Pan Arkadiusz, nie potrafi wykonać telefonu do klienta aby poinformować o pojawiających się problemach. To klient musi się do niego dobijać, dzwoniąc kilkanaście razy, aby otrzymać jakiekolwiek informacje o przebiegu naprawy.
Użytkownik sieci
24 października 2021 19:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 15:34
Salon - samochody nowe
Może być
Użytkownik sieci
9 października 2020 22:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... samochodzie po serwisie brakowało kołków od podszybia. Serwis zamiast trwac 1.5godz trwał 2.5godz.
Użytkownik sieci
7 marca 2020 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 20:36
Salon - samochody nowe
Jestem byłym pracownikiem ...
... tego Salonu i Serwisu i opinie NEGATYWNE są PRAWDZIWE. Jedyne Co potrafi serwis to zrobić podstawowy serwis oleje i filtry, czasem klocki i tarcze. Gdy serwis nie może poradzić sobie z problemem kasuje się błędy i wydaje auto klientowi tuż przed zamknięciem no i nie zapominamy o skrojeniu go za robotę.W tym serwisie nawet nie ma porządnych kluczy i narzędzi. Maszyny do wywarzania kół nigdy nie były kalibrowane a powinny być raz w roku.To prawda co napisała klientka..: wymiany szyby, naprawy powypadkowe(lakiernik maluje auta w garażu bez komory bezpyłowej) czy zbieżność jest robione w firmach zewnętrznych bo w serwisie się nikt na tym nie zna. Zasada właściciela minimum nakładu maksimum zysku. Ludzie omijajcie ten Salon Nikomu nie polecam. Jak ktoś nie wierzy niech wejdzie na halę serwisowa.... i sam oceni.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 20:38
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed tym ...
... salonem i serwisem.Po pierwsze dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem a jak się już uda to obsługa i ceny odrzucają. Pan Dawid skacze koło człowieka przy zakupie samochodu a jak jest problem odsyła do serwisu,a potem to już brak słów. drogo brak kompetencji. Popytałam znajomych po Lubinie i jak się okazało większość napraw odbywa się poza serwisem, u"... Pana Kazia". np zbieżność kół czy wymiana szyby i na naprawach powypadkowych kończąc. Wszystko odbywa się poza salonem. A z nas kroi się spore sumy za naprawę ...w serwisie hyundai. Podzwoniłam po salonach we Wrocławiu i bez problemu można się dodzwonić i jeszcze ceny niższe. Odradzam Salon. Czuje się oszukana.
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 18:47
Salon - samochody nowe
Miło przy zakupie ...
... nowego auta. Serwis nie dba o klienta każe użytkować wadliwe auto pomimo zagrożenia wypadkiem drogowym, po reklamacji z rękojmi códowne przebudzenie, nie polecam zdecydowanie!!!
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 12:26
Salon - samochody nowe
Tragedia prosiłem prosiłem ...
... o ofertę i do tej pory nie otrzymałem
Użytkownik sieci
21 października 2019 20:57
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich.Kilka słów ...
... na temat tego salonu. Po pierwsze najdroższy salon wśród salonów Hyundaya na dolnymśląsku pod wzgledem finasowania i ubezpieczeń.Chcąć wziąść kredyt na samochód używany jesteśmy zmuszeni przez Pania Monikę W. bardzo drogo ubezpieczyć samochód (na mieście było taniej o 1270zł)ale Pani Monika mówiła że innych ubezpieczeń Bank nie honoruje (dziwne)kredyt oprocentowany masakrycznie,na mieście kredyty gotówkowe sa tańsze- sprawdziłem.Wiec apel do właściciela salonu aby zmienić pracownika.Z taką Pania od kredytów i ubezpieczeń odradzam zakup samochodu.Nawiasem mówiąc co z tego że sprzedawca sie stara jak Pani opryskliwa i 0 chęci do współpracy-ciekawe jak wyglada tam serwisowanie-zostawiam bez kometarza W konkurecji Hyundai wyglada to zupełnie inaczej i wszystko sie da zalatwić.I dlatego tam zakupiłem samochód.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 października 2019 16:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2019 13:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 19:26
Salon - samochody nowe
Witam czytających opinie. ...
... Nie polecam tego salonu-czemu?W ostatnim czasie odwiedziłem ten salon i byłem bardzo zniesmaczony z powodu atmosfery w salonie. W prawdzie sprzedawca zainteresował się moją i żony osobą, był miły i starał się zaprezentować przez nas wybrany samochód ale: temperatura w salonie była nie do wytrzymania na dworze było 32st w salonie chyba z 40st. Przy stoliku u sprzedawcy był wentylator ale... mieszał gorące powietrze. Od sprzedawcy też nie pachniało był przepocony i porostu śmierdział potem. Chcieliśmy zakupić samochód ale w takich warunkach szybko zrezygnowaliśmy. Pojechaliśmy do salonu konkurencji gdzie w chłodzie i bez śmierdzącego potem sprzedawcy kupiliśmy samochód. I uwaga do właściciela salonu. w obecnych czasach jest coś takiego jak klimatyzacja... Odradzam zakup samochodu w tym salonie
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 12:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2019 13:51
Salon - samochody nowe
Obsługa tak zaangażowana, ...
... że kupiliśmy Opla Corsę. Nie wiem, czy to lepsze auto, ale obsługa tak.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 23:18
Salon - samochody nowe
Firma zrobiła dużo ...
... żeby moja osoba nie znalazła się na liście klientów. 3 lata temu kipowałem i30. Jako mieszkaniec Lubina zacząłem romowę od dealera mającego siedzibę w tym samym mieście. Ofertę dostałem po kilku dniach, w chwili wyjazdu z salonu w innym mieście. I dobrze, że nie czekałem. Rok temu wyskoczyła usterka objęta gwarancją. Serwis zaproponował mi przyjazd za 3 tygodnie. Usterka do tego czasu była usunieta przez serwis w innym mieście.
Użytkownik sieci
29 marca 2019 15:49
Salon - samochody nowe
Wielka tragedia Pan ...
... Paweł W. nie ma pojęcia o sprzedaży części przy zamówieniu część kosztowała 380zł netto (476zł brutto) czas oczekiwania prawie trzy tygodnie przy odbiorze okazuje się że trzeba zapłacić 670zł brutto sprzedawca stwierdził że to nie możliwe aby podał taką cenę którą usłyszałem dwa razy przez telefon i później w serwisie na szczęście rozmowa telefoniczna została nagrana Pan zrobił wielkie oczy po odsłuchaniu i zszedł z ceny na 510zł i stwierdził że nie będzie sprzedaży części (ciekawe co na to szefowie DEX-POL) na dodatek dodał że kilku takich klientów dziennie i wylądował by w psychiatryku po zapłaceniu i odebraniu części Panu się przypomniało że przy rozmowie telefonicznej został nagrany i zostałem poinformowany że dostanę powiadomienie tylko nie wiem co miał na myśli jak widać zna się na swojej robocie tak samo jak na prawie . Szkoda że nie miałem czasu bo sprawa na gorąco trafiła by do dyrektora . ale mam nadzieję że to przeczyta i przeglądnie monitoring z dnia 29.03. 2019 godz między 14 a 15 chyba że zarząd ma gdzieś klientów tak jak pan Paweł W. z działu sprzedaży części Pozdrawiam i życzę sukcesów w sprzedaży
Użytkownik sieci
18 marca 2019 20:32
Salon - samochody nowe
Uwaga na Ten ...
... Salon i Serwis. Po pierwsze opinie są dodawane przez pracowników salonu i są mocno naciągane i nieprawdziwe. Pan Paweł G. obsługiwał mnie w ostatnim czasie na serwisie a Pani Monika W. wznawiała mi ubezpieczenie (ostatni raz)-a ich opinie znalazłem. Kupując auto zapewniono mnie że aktualizacja mapy do nawigacji jest darmowa.Pan Paweł jednak wystawił rachunek i to nia mały-sprawdziłem w innym salonie otrzymałem informację,że aktualizacja mapy jest darmowa.....wiec zostałem oszukany. Ciekawe jak wyglada przegląd w tym serwisie bo mechaników tam nie widać mimo ok 3 godzinnego pobytu. Siedząc w salonie na poczekalni(balkonie)ok 3 godzin było zimno. Brak ekspresu do kawy, brak aktualnych czasopism. Mam doświadczenie z inna marka i wyglada to zupełnie inaczej kawa- różne rodzaje, różne czasopisma itp Przede wszystkim ciepło. Czułem sie jak intruz w serwisie czemu dopytuje o co mi chodzi itd. Sprawdzając ceny w innych województwach jest poprostu trochę taniej Jeszcze raz nie polecam.