Ogólny: | 32 275 12 47 |
Sprzedaż: | 32 275 12 47 wew. 2 |
Serwis: | 32 275 18 07 wew. 3 |
Części: | 32 275 18 07 wew. 114 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Hyundai Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B Bednarczyk swoje doświadczenie i profesjonalizm rozwija od dnia założenia działalności motoryzacyjnej w 1986 roku.
W przestronnym i nowoczesnym salonie mają Państwo możliwość zapoznać się z szeroką gamą modeli HYUNDAI którą regularnie wzbogacamy.
Mając na uwadze Państwa komfort i bezpieczeństwo HYUNDAI Bednarczyk posiada wykwalifikowaną kadrę, która zawsze zostaje do Państwa dyspozycji.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 16:58
Salon - samochody nowe
Podziękować chciałem serwisantom ...
... za opiekę i przegląd mojej Kony . Hamulce po wymianie super. Polecam ten salon i serwis.
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 16:12
Salon - samochody nowe
Jak zawsze świetnie. ...
... Jak coś się zmieni dam znac🤗
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 13:41
Salon - samochody nowe
Miałam przyjemność dopełnić ...
... wszelkich formalności pod profesjonalnym okiem Pana Michała G., dzięki któremu wszystkie formalności przebiegły bardzo sprawnie i w bardzo przyjemnej atmosferze. Bardzo rzetelna obsługa i duże wyczucie w stronę klienta. Wszystko było świetnie wytłumaczone i jako klientka czuje się w 100% zaopiekowana. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 12:03
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczny Pan od naprawy szkód.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 19:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 września 2017 21:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 września 2017 11:47
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... .Mało ludzi w obsłudze. Cytuje :za 30 minut zajmę się państwem.
Użytkownik sieci
12 września 2017 18:54
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
11 września 2017 09:53
Salon - samochody nowe
Zarówno zakup auta, ...
... jak i późniejsze przeglądy serwisowe odbywały się w miłej i przyjaznej atmosferze. W moim odczuciu klient jest traktowany w tym miejscu z szacunkiem a personel wykazuje się ogromnym zaangażowaniem. Dzięki temu budzi się pewnego rodzaju lojalność wobec tak fachowego salonu. Nie widzę potrzeby, żeby jechać gdzieś indziej. Szczerze polecam tego przedstawiciela marki Hyundai.
Użytkownik sieci
8 września 2017 21:02
Salon - samochody nowe
Używany samochód miał ...
... być w dobrym stanie, okazało się że każdy element ma inny kolor. Spotkanie umówione, na miejscu okazało się że jazda próbną jest niemożliwa bo nie ma kto pilnować salonu.
Użytkownik sieci
4 września 2017 09:07
Salon - samochody nowe
Wzorowy przedstawiciel Hyundai.Nic ...
... dodać nic ująć. Serwis i obsługa na najwyższym poziomie
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2017 16:13
Salon - samochody nowe
W serwisie panuje ...
... miła i fachowa obsługa. Wszystkie naprawy i inne czynności wykonywane w serwisie zostały omówione i skonsultowane. Ewentualne inne czynności i naprawy były na bieżąco telefonicznie kosultowane. Samochód odebrałam w wyznaczonym czasie - był czysty umyty. Wszystkie naprawy serwisowe zostały wykonane. Jestem bardzo zadowolony i gorąco polecem. Damian Fussek
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2017 16:05
Salon - samochody nowe
Dramat.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2017 21:27
Salon - samochody nowe
Nie mogę złego ...
... słowa powiedzieć o tym serwisie. Wprost przeciwnie odkąd kupiłem u nich auto jestem stałym klientem. Każdy przegląd serwisowy zrobiony jest solidnie, obsługa fachowa i bardzo uprzejma. Mają pozytywne nastawienie do swoich klientów.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 12:14
Salon - samochody nowe
Super obsługa, personel ...
... pozytywnie nastawiony do klienta, nawet przy problemach. Kompetentne usługi zarówno w okresie gwarancji, jak i w ramach serwisu pogwarancyjnego. Spokojnie można im zaufać zostawiając auto.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2017 00:46
Salon - samochody nowe
Dziękuję Panu Marcinowi ...
... za uzyskany fajny upust na samochodzie. Od dziś mogę cieszyć się moim nowym Tucsonem:-) Naprawdę dobry salon i obsługa również przemiła
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2017 17:58
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie, fachowość i kompetentne podejście do klienta i jego zapotrzebowań. Sprawnie działający serwis.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 21:27
Salon - samochody nowe
Mam bardzo pozytywne ...
... skojarzenia z tym Dealerem Hyundai. Od momentu wyboru auta, jazdy testowej, negocjacji ceny zakupu aż po serwis gwarancyjny. Świetny, profesjonalny personel. Bardzo elastyczni wobec klientów, z przyjaznym nastawieniem. Szczerze polecam !!!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 18:04
Salon - samochody nowe
Tragedia.Moja opinie wystawiam ...
... porownujac wspolprace z hyundaiem keller w Gliwicach.Kazda rzecz z ktora bym nie podjechal do Zabrza nie podlegala gwarancji serwisowej w Gliwicach z miejsca i za darmo(w koncu gwar serwis) sasniezale -rdza metalowe czesci (zamek klapa, siedzenie kierowcy) pomalowali pedzlem za pomoca farby chyba plakatowej (lol) przy okazji zderzak caly nagle w plamkach czarnych (p. Bednarczyk stwierdził ze nie podlega gwarancji a kropki to asfalt ,maloawnie wykonane w strone klienta oczywiscie bez potwierdzenia w kwitach.Dno,żenada brak profesjonalizmu i niezrozumiala polityka firmy (pewnie kasa) jesli 21 km dalej wszystko da sie zrobic.NIE POLECAM
Użytkownik sieci
24 lipca 2017 21:29
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna ...
... obsługa. Duży wybór pojazdów. Łatwy dojazd.
Użytkownik sieci
24 lipca 2017 12:43
Salon - samochody nowe
Polecam obsługa bardzo miła małe naprawy od ręki
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 09:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 13:30
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis na ...
... świecie. Dosyć że za wymianę filtrów i oleju skasowali mnie 1700 zł. To po odbiorze samochodu nie chodziła turbina kiedy wcześniej auto sprawowało się bez zarzutu. Po tak profesjonalnie wykonanym serwisie byłem zmuszony wydać kolejne 100 zł u mechanika który zdiagnozował odpięty wąż wlotu powietrza przez co turbina nie miała prawa zadziałać.
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 09:21
Salon - samochody nowe
Przemiła i ekspresowa obsługa!:) Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
17 lipca 2017 18:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek