91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Bogumiła Antos
23 lutego 2022 20:51
Salon - samochody nowe
zadatek czy zaliczka?
Omijajcie Państwo tę firmę szerokim łukiem. Polityka firmy jest taka, że należy z klienta zrobić idiotę i wyjść na swoje za wszelką cenę. Przy zawieraniu umowy na zakup samochodu jest zapis, że należy wpłacić zadatek, który różni się od zaliczki. Ta druga w żaden sposób nie gwarantuje, że transakcja dojdzie do skutku i zawsze jest do zwrotu. A zadatek zabezpiecza zarówno interes kupującego, jak i sprzedającego na wypadek zerwania umowy. Jeśli klient nie dotrzyma warunków umowy traci zadatek, a sprzedający w takiej sytuacji powinien go zwrócić w podwójnej wysokości, jeżeli strona kupująca tego żąda. W moim przypadku, najpierw: cytuję: „ jeśli będzie Pani chciała anulować zamówienie oraz podpisaną umowę, zwrócimy zaliczkę w całości.” Jak wspaniałomyślnie. Gdybym to zrobiła, to zadatek wpłacony przeze mnie by przepadł. Próbowano mi nawet udowodnić, że przecież otrzymałam fakturę zaliczkową, czyli to była zaliczka (jakby były faktury zadatkowe, przedpłatowe, itp.). Pomijam, że data otrzymania pieniędzy jest niezgodna z prawdą, czyli taka jak wystawienia faktury (hurtem na koniec miesiąca).
Jak się upierałam przy swoim, zmieniono taktykę i firma doszła do wniosku, że jednak nie może wypłacić zadatku w podwójnej wysokości, ponieważ to importer nie wywiązał się z umowy.
Dawno nie spotkałam się z czymś tak bezczelnym. Słyszy się o takich sytuacjach, ale kiedy dwie osoby fizyczne zawierają umowę i jedna chce (jeśli się uda) wykorzystać ewentualna niewiedzę drugiej.
Ale firma!!!! Po prostu wstyd!!!! Odrobinę przyzwoitości!!!! Ten świat chyba rzeczywiście idzie w złym kierunku i pieniądz przesłania wszelkie wartości. A najgorsze jest to, że taka jest właśnie polityka tej firmy. Sam fakt, że umowa jest w postaci wzorca i zawsze jako forma zabezpieczenia jest tam zadatek. Upisałam się dużo, ale chcę przestrzec innych przed zawieraniem umów, lub żądaniem wpisania do niej zaliczki. Przynajmniej przy rezygnacji ze strony kupującego nie stracicie Państwo swoich pieniędzy, bo nikt nie powie, że to był zadatek (a kuku).
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 17:57
Salon - samochody nowe
To nowoczesny salon ...
... z serwisem samochodów marki Hyundai. Parking dla klienta, nowe i używane modele aut do obejrzenia.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 17:54
Salon - samochody nowe
Obsługa starająca się o zadowolenie klienta! Polecam!
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 16:35
Salon - samochody nowe
polecam
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 13:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 07:44
Salon - samochody nowe
W ostatnim czasie ...
... miałem przyjemność serwisować zakupione autko na rynku wtórnym. Obsługa bardzo miła i fachowa. Pan Dariusz bardzo rzeczowo podchodzi do tematu co przekłada się oczywiście na pełne zadowolenie klienta. Serwis wykonany bez zastrzeżeń i autko odebrane umyte co dla mnie było bardzo miłym zaskoczeniem. Bardzo dziękuję za miłą obsługę i do zobaczenia podczas kolejnego serwisu. Pozdrawiam całą załogę Autoneo P.S. Do Pana K.Sz.K.Sz.- Obsługa salonu proponuje kawę i herbatę :)
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 13:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 13:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 21:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 21:54
Salon - samochody nowe
Mimo ewidentej wady ...
... grilla w 3 miesięcznym samochodzie Hyundai i30 (łuszczący się lakier) odmówiono naprawy gwarancyjnej. Na szczęście są inne salony, które dbają o klienta. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 18:34
Salon - samochody nowe
Z obsługi serwisowej ...
... jestem bardzo zadowolona Pan Dariusz bardzo sympatyczny profesjonalnie zajął się wszystkim polecam
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 15:50
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu bardzo miła i konkretna
Użytkownik sieci
31 maja 2021 17:03
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie OK. ...
... Miła zmiana po tym jak ASO na zakopiance utraciło autoryzacje Hyundaia. Trafiłem w serwisie na Pana Darka, bardzo miły i pomocny gość. Akcja serwisowa wykonana, wszystko czasowo. Polecam podjechać jak jest potrzeba.
Użytkownik sieci
28 maja 2021 09:00
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... polecam zakup samochodu w tym Salonie , auto 3 letnie w bardzo atrakcyjnej cenie i z super niskim-sprawdzonym przebiegiem , Pan Aleksander od ubezpieczeń oraz kredytów pomoc na najwyższym poziomie a do tego bardzo miły i sympatyczny Człowiek , Pan Konrad z działu handlowego pomimo tego, że byłam marudnym Klientem z cierpliwością odpowiadał na każde moje , nawet czasem bezsensowne pytanie, pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do Klienta . Bardzo dziękuję za miłą obsługę i na pewno wkrótce powrócę na Serwis a w przyszłości po nowsze auto. Pozdrawiam Monika Wrocław
Użytkownik sieci
27 maja 2021 20:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 maja 2021 13:11
Salon - samochody nowe
Przyjaźni ludzie
Użytkownik sieci
5 maja 2021 19:57
Salon - samochody nowe
Dziękuję za miłą, ...
... konkretną dosyć, szybką obsługę- co prawda z uwagi na Moją "szybkość". Z poważaniem. Szczególne pozdrowienia, dla uśmiechniętego Pana na zdjęciu, przy komputerze! GOOGLE:-D:) Hyundai Elantra. *Salon przestronny, duży, więcej mogłoby się dziać w środku, ale czysto, spokojnie.
Użytkownik sieci
4 maja 2021 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 21:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, serwis nie potrafił sobie poradzić z programowaniem czujników w kołach a mimo to skasował 250 zł .Obsługa nienajlepsza, nikt nie pyta o kawę, cherbatę jak w innych salonach tylko zostawia klienta z kartkami do wypełnienia. Trochę słabo.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 14:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek