89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 10:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 10:37
Salon - samochody nowe
Dałbym 0, ale ...
... nie można. Serwis fatalny, nikt nic nie wie, unikają napraw gwarancyjnych, wmawiają, ze usterki są winą użytkownika, gdzie ewidentnie jest wina zamontowania złej części.
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 12:13
Salon - samochody nowe
Muszę przyznać, że ...
... niezwykle się zawiodłem, oczekując po autoryzowanym serwisie (i tak wysokich cenach) zarówno obsługi, jak i wykonania usługi na najwyższym poziomie. Główną rzeczą do zrobienia był porządny przegląd hamulców i wymiana w układzie hamulcowym wszystkiego co trzeba, tak żeby było cacy (samochód był świeżo kupiony, ale zdążyłem nim przejechać kilka kilometrów) - raczej dla pewności niż z potrzeby, bo samochód hamował bezproblemowo. Praktycznie od wyjechania z serwisu hamulce piszczą (to będą już jakieś 2 miesiące piszczenia), ale naprawdę nie mam najmniejszej ochoty wracać w to miejsce z reklamacją - każda moja wizyta tam oznaczała minimum 40 minut czekania na jednego jedynego pracownika, który zajmował się przyjmowaniem (wielu) klientów - nawet podczas rozmowy musiał co chwilę odchodzić i coś z jakimś klientem załatwiać. Raz nawet przyszedł jakiś wyjątkowo ordynarnie wyglądający przełożony i wcisnął mu (kiedy już miałem zacząć być obsługiwany) dwójkę klientów, którzy chcieli... hak zamontować. Rozumiecie - hak, bardzo ważni ludzie. wręcz VIPy, 40 minut czekania w tym przypadku nie obowiązuje. Już podczas rozmowy pracownik tak bardzo nie miał czasu, że na pytanie, czy można porozmawiać z kimś, kto wytłumaczy, za co z zasadzie zapłaciłem, usłyszałem, że nie. Za chiny ludowe tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 12:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Drogie, ale w pełni profesjonalne (Wersja oryginalna) Expensive but full professional
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 18:06
Salon - samochody nowe
Doskonała i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
9 lipca 2018 15:13
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 23:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 12:19
Salon - samochody nowe
Salon i serwis
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 19:05
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
27 czerwca 2018 18:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2018 16:17
Salon - samochody nowe
Zaparkowanie przed tym ...
... salonem graniczy z cudem, trzeba mieć szczęście. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Jazda próbna od ręki i bezproblemowo nie gwarantuję że jest tak zawsze ale ja widocznie fajnie trafiłem albo reszta zrezygnowała bo nie było gdzie zaparkować. Ładna ekspozycja, robi duże wrażenie, jazda próbna sprowadziła mnie na ziemię. Polecam, warto spróbować przed zakupem.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 13:35
Salon - samochody nowe
nie radzę przyjeżdżać ...
... do tego serwisu w sobotę przed południem, nawet z prostą sprawą jak ewentualna wymiana baterii w urządzeniu firmy Expero , które zabezpiecza przed kradzieżą samochodu lub sprawdzenie jego działania.. Nawet nikt się nie pofatygował do samochodu by sprawdzić dlaczego nie można uruchomić samochodu chociaż rozrusznik kręci i jest sprawny akumulator. Jedyna propozycja na tą chwilę to zostawić samochód . Gdy próbowałem się umówić na szybką diagnostykę to odpowiedź była, że mają termin w przyszłym tygodniu w piątek , czyli za tydzień. A historia zaczęła się gdy dwa dni wcześniej rano nie mogłem uruchomić samochodu i wezwałem lawetę by samochód dostarczyć do serwisu. Kierowcy lawety udało się w sposób tylko mu wiadomy uruchomić jednak samochód. Następnego dnia rano (sobota ) znowu "powtórka z rozrywki" ten sam efekt, nie można uruchomić silnika . Znowu zgłoszenie i przyjazd lawety i tajemnicze "czary mary" pana kierowcy i silnik uruchamia się. Informacja pana , że to jest coś z układem zabezpieczenia przed kradzieżą. Nie wyłączając silnika pojechałem do "mojego" serwisu Mitsubishi wierząc , że uzyskam pomoc. Jednak zawiodłem się bardzo. Telefoniczna rozmowa z Panią w recepcji serwisu w sprawie szybkiej diagnozy zwaliła mnie z nóg. W swoim życiu korzystałem z kilku serwisów , 15 lat Toyoty, 5 lat Hyundaia i innych , ale nigdzie nie spotkałem się z takim obojętnym podejściem do klienta. Jedyną pomoc uzyskałem od doradcy serwisowego Pana Przemysława Gągolewskiego dzwoniąc na jego telefon komórkowy poza godzinami jego pracy. Nadmieniam, że samochód mój był dopiero ca. dwa tygodnie temu na pierwszym przeglądzie i dotychczas bez problemowo działał . Samochód prawie nowy , rocznik 2017 , zakupiony jako używany w lutym 2018r. w Auto GT. Jeżeli do serwisu Auto GT to polecam miłego i kompetentnego Pana Przemysława .
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 14:12
Salon - samochody nowe
Jest ok, profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
20 czerwca 2018 10:43
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 14:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa!!!
Użytkownik sieci
17 czerwca 2018 12:16
Salon - samochody nowe
Jeśli Hyundai, to tylko tu!
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 17:31
Salon - samochody nowe
Miła i przyjemna ...
... obsługa. Po stłuczce miałem minimum formalności. Ściąganiem z OC sprawcy zajął się serwis. Niczym nie musiałem się martwić.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2018 14:20
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 czerwca 2018 11:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek