93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Mariusz Rutkowski
29 marca 2022 13:58
Serwis
Nie polecam
Nie potrafią porządnie nalać oleju twierdząc ze winę za to ponosi klient przywożąc swój olej .
Olej z domieszką złota sprzedawany przez nich ,to jak najbardziej porządnie i do właściwego poziomu naleją.
Sugerowanie klientowi ze nie potrafię sprawdzić jego poziomu jest trochę nie na miejscu -to że wasi wymieniacze tego nie potrafią zrobić -to już wiem -przez dwa kolejne lata przelewaliscie systematycznie do mojego i brata samochodu -ja nie mam z tym problemu .
Jak do samochodu wchodzi 3,5 litra a po wymianie w 4 litrowej bance zostało 100 ml to o czym tu dyskutować .
Do czego służą podziałki na bańce oleju który przywiozłem -przerasta ich odpowiedz …
Uzyskanie kopi zgłoszenia serwisowego bez pomocy Honda Poland niemożliwe .
Upaćkanie kierownicy i dźwigni zmiany biegów -w gratisie .
O folii strecz słyszeli ale najpierw syfią kierownice i dźwignie biegów atestowanymi środkiem do dezynfekcji a później oklejają to folią.
Wpisanie w książkę serwisową wymiany filtra powietrza a pozostawienie brudnego -stwierdzenie -pomyliłem się .
Hitem natomiast jest legalizowanie gaśnicy samochodowej bez zgody klienta oczywiście nie w gratisie .
Na prośbę o przesłanie podstawy prawnej Pan „doradca serwisowy „na literkę W. przesyła -uwaga -podstawę prawną legalizacji -uwaga-Budynków .
Nie sądziłem ze Aries ma autoryzacje na obsługę nieruchomosci ……a ja najwidoczniej z nieruchomością a nie samochodem musiałem u nich być .
Jak uważają ze gaśnica w nowym ,na gwarancji samochodzie ma wadę to niech ją reklamują z tytułów gwarancji a nie legalizują coś co nie jest wymagane w przepisach dla Pojazdow .
Generalnie wypadło to słabo z Waszej strony i ja jak i mój samochód więcej nie zamierzam Was widzieć .
Każdemu może zdarzyć się lepszy lub gorszy dzień ale systematyczne przelewanie oleju które do najtrudniejszych czynności chyba nie należy(już nie chce analizować pozostałych czynności serwisowych typu wymiana filtra powietrza bez jego wymiany ) oraz głupawe rozmowy z kierownikiem i przyjmującym zlecenie oraz niemoc w przesłaniu kopii zgłoszenia serwisowego zadecydowały o powyższym .
p.s.
Blokują negatywne opinie Google
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 13:16
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie.! Serdecznie podziękowania dla Pana Artura Klimka.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 22:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 21:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 17:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 19:07
Salon - samochody nowe
Liczy się słowo. I dotrzymują
Użytkownik sieci
26 maja 2021 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2021 18:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 maja 2021 02:22
Salon - samochody nowe
Wielokrotnie potwierdzone doświadczenie ...
... - profesjonalny, bardzo porządnie zorganizowany serwis Honda. Jakość usług serwisowych wysoka, miła, szybka i terminowa obsługa. Fachowa robota i dobra komunikacja z klientem. Polecam.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 13:57
Salon - samochody nowe
Miła obsługa salonu ...
... jak samego serwisu. Serwis na najwyższym poziomie. W 100% polecam.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 10:43
Salon - samochody nowe
Przyjemna odmiana w ...
... stosunku do ASO innej marki. Zadowolony klient od 6 lat!
Użytkownik sieci
10 maja 2021 17:08
Salon - samochody nowe
Duża kultura obsługi ...
... zarówno w rozmowie telefonicznej, jak i bezpośrednio. Technicznie wszystko sprawnie i na czas. Otwartość na potrzeby klienta i chęć do pomocy.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 08:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 10:35
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalnie. Polecam ...
... wszystkim właścicielom Hond. Ceny chyba umiarkowane. Wiadomo nie ma nic za darmo. Jeden MANKAMENT: pracownicy w ogóle nie zwracają uwagi klientom, którzy wchodzą do salonu i pomykają po nim bez maseczek. Co gorsza siadają w poczekalni przy stoliku i tak siedzą po kilka godzin. Jeśli przy następnym przeglądzie ciągle będzie zagrożenie epidemiologiczne to raczej udam się gdzie indziej niestety.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 22:45
Salon - samochody nowe
Nie zdarzyło się, ...
... aby ktoś zainteresował się klientem w akceptowalnym czasie. Kupując systematycznie części w salonach Hondy oczekuję jakości odpowiedniej do wpłacanej kwoty. Opinia w dotyczy właśnie Państwa salonu. W innych( np. na ul. Malowniczej) obsługiwany byłem znacznie szybciej. A co do dzwonka... Pracownicy przyzwyczaili się do jego dźwięku i mają go najwyraźniej gdzieś. Państwa odpowiedź postawiła przede mną ważne pytanie: jak długo musiał bym czekać, bez wciskania dzwonka ?
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 11:21
Salon - samochody nowe
Dobry serwis, smaczna kawa.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 15:48
Salon - samochody nowe
Co prawda byłem ...
... wymienić tylko mały przełącznik w związku z akcją serwisową ale obsługa szynka i fachowa. Polecam
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 14:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 10:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 11:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek