85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 16:46
Salon - samochody nowe
Miła obsługa serwisu
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 14:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 10:30
Salon - samochody nowe
W maju zakupiłem ...
... używany samochód z niewielkim przebiegiem. O ile z auta jestem zadowolony, nie mogę tego jednak powiedzieć o jakości usług. Podczas odbioru pojazdu nie został mi wydany komplet dokumentów, co uniemożliwiło rejestrację w urzędzie, pracownik nie miał także pojęcia gdzie się znajduje zapasowy kluczyk (na szczęście został przesłany pocztą, podobnie jak dokumentacja w późniejszym terminie). Sprzedawca nie wiedział także, że samochód był serwisowany przed sprzedażą, co kosztowało mnie zmarnowanym czasem na zbędną wizytą w serwisie ok. 30 tys. km. Zapomniałem o wyżej wymienionych nieprzyjemnościach do czasu wizyty w ASO w innym mieście w celu wymiany oleju. Serwisant rzucił okiem na opony i spytał czy chciałbym zapisać się na wymianę z letnich na zimówki - ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, gdyż zostałem poinformowany podczas pierwszych oględzin samochodu, iż ten jest wyposażony w opony CAŁOROCZNE. Jeśli zamierzacie kupować tam samochód, radzę zweryfikować każdą otrzymaną informację. Niestety żaden dokument nie potwierdzał typu opon. Zalecam czujność i uzbrojenie się w sporą dozę sceptycyzmu. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 12:24
Salon - samochody nowe
Super, dziękuję bardzo za profesjonalizm.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 08:12
Salon - samochody nowe
Polecam dystrybotara samochodów. Obsługa na wysokim poziomie. Polecam.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 22:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 18:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 21:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 21:32
Salon - samochody nowe
Szkoda, że nie ...
... da się dać 0 gwiazdek. Nawet przygotowanie auta do serwisu wykracza poza umiejętności pracowników. Kierownica niezabezpieczona, na fotelu folia, która się zsunęła na podłokietnik, a doradca serwisowy ma pretensje, że nie zwróciłem uwagi wcześniej, a za co im płacą? Oczywiście na pytanie kto wyczysci fotel nie dostałem żadnej odpowiedzi. To jest kpina z klienta. Auta fajne, ale ASO warte tyle co w tym kawale o fordzie... To była moja ostatnia wizyta tutaj.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 22:09
Salon - samochody nowe
Rewelacyjna, profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 10:36
Salon - samochody nowe
Fajny mustang
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 21:47
Salon - samochody nowe
Umówiłem wizytę z ...
... akcji serwisowej przez internet.Akcja polega na wymianie poduszki powietrznej kierowcy.Na wizytę czekałem około 3 tygodnii.Przed przyjazdem zadzwoniłem do serwisu z pytaniem czy wizyta się odbędzie otrzymałem potwierdzenie.Jednakże jak się okazało po moim przyjeździe w serwisie nie było poduszki mojego modelu.Przedstawiciel serwisu skwitował to stwierdzeniem,że nie ma do takiego starego rocznika.Nastepnego dnia zadzwonił serwisant z propozycją żebym przyjechał teraz to wymieni mi ta poduszkę bo do nich dotarła.Niestety nie mogłem rzucić wszystkiego i pędzić do forda. Zaproponowałem termin popołudniowy na co usłyszałem że nie ma elektryka który może to zrobić popołudniu i można tylko rano.Poprosilem o kontakt kiedy tylko wymiana będzie możliwa popołudniu niestety czekam na telefon do dnia dzisiejszego od 11 października 2024.Powższe wskazuje gdzie ford ma mnie i moje bezpieczeństwo.Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Obsluga na najwyzszym poziomie.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 20:44
Salon - samochody nowe
Serwis porażka! Lekceważenie ...
... klienta!! Od 2 miesięcy mąż próbuje się umówić na wymianę modułu i ciągle słyszy , że zaraz ktoś oddzwoni. Telefon milczy, dzisiaj po kolejnej próbie już sobie darujemy zgłaszamy problem wyżej.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Około godz. 9:00 ...
... dzwonię do serwisu Forda z zapytaniem dotyczącym mojego samochodu ( usterka powiązana z akcjami serwisowymi Forda ) . Samochód Ford zakupiony w Polsce w salonie Forda u mnie od nowości. Dostaję zapewnienie że opiekun klienta oddzwoni do mnie do godz. 13:00. O godz. 13:00 dzwonię ja. Teraz dowiaduje się, że opiekun klienta oddzwoni do mnie do godz 15:00. Nie zadzwonił. Niezależny serwis samochodowy zaprosił mnie na dzień następny na godz. 8:00. Wielcy Panowie z salonu Forda, nie skorzystam z Waszych usług.
Użytkownik sieci
31 października 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
29 października 2024 07:38
Salon - samochody nowe
Profesjonaliści. Korzystam z ...
... serwisu od paru lat i jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
23 października 2024 08:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2024 19:56
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 października 2024 21:14
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... dwukrotnie w przeciągu roku, za każdym razem na "akcji serwisowej". O ile do pierwszej wizyty i wymiany poduszki powietrznej kierowcy nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń, tak o sytuacji z dnia dzisiejszego, która była kontynuacją serwisu z ubiegłego tygodnia muszę napisać szerzej. Akcja serwisowa wymiana przednich przewodów hamulcowych. Hamulce jak wiemy podstawą bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Wyjeżdżając z serwisu zdziwiłem się, jak słabo samochód reaguje na wciśnięcie pedału hamulca, jednak zbagatelizowałem problem tłumacząc sobie, że być może wszystko musi się ułożyć i po czasie będzie lepiej. Niestety było tylko gorzej. Po 3 dniach samochód zaczął wyrzucać błędy o braku wspomagania systemu ruszania na wzniesieniu i paru innych, jednak zdarzyło się to tylko raz i nie czułem żeby coś było nie tak, więcej żaden komunikat nie wyskoczył, a samochód działał poprawnie, do wczoraj .. Żona jadąc do pracy całkowice straciła hamulce przy prędkości 90km/h, komputer zaczął wrzeszczeć o niskiej ilości płynu hamulcowego w układzie. Zadzwoniłem do serwisu informując o całej sytuacji, gdzie Pan Szymon kazał jak najszybciej przywieźć samochód ponownie na serwis celem lokalizacji problemu. Nazajutrz tj. w dniu dzisiejszym (po 10 dniach od wymiany przewodów hamulcowych) pojawiłem się w serwisie. Zostałem błyskawicznie obsłużony i samochód pojechał na warsztat. Wspomniany Pan potwierdził, że faktycznie przy mocniejszym wciśnięciu pedału hamulca, system informuje o niskim poziomie płynu hamulcowego w układzie. Po dosłownie 10-15 minutach otrzymałem samochód z powrotem z informacją, że układ został odpowietrzony i został dolany płyn hamulcowy oraz, że nie stwierdzono żadnych wycieków. I teraz zaczyna się najlepsza część historii, która mogła okazać się dla mnie czarnym scenariuszem. Wracając z serwisu do miejsca zamieszkania (jest to około 40km) zacząłem słyszeć i czuć "buczenie" w prawym przednim kole. Z uwagi na fakt, iż było to mniej więcej w połowie drogi stwierdziłem, że bez sensu będzie się wracać do Krakowa i sprawdzę problem u znajomego mechanika w mojej miejscowości. Tak też zrobiłem i nogi ugięły mi się w kolanach.. Okazało się, że buczenie jest spowodowane tym, że przednie koła są w ogóle nie dokręcone. Wszystkie śruby/nakrętki odkręciliśmy palcami .. w zasadzie prawie wszystkie, bo jednej w prawym kole już nie było, musiała wypaść po drodze. Nie miałem nerwów żeby zadzwonić i robić awanturę Panu "za biurkiem", gdyż to mechanicy powinni odpowiadać za tego typu niedopatrzenia. Niedopatrzenia, które mogły kosztować utratę zdrowia lub życia mnie lub innych uczestników ruchu drogowego. Na szczęście skończyło się na strachu i poważnym rozczarowaniu. Reasumując na pewno nie skorzystam więcej z usług tego autoryzowanego serwisu po takiej sytuacji i przestrzegam innych posiadaczy Forda. Być może była to sytuacja jednorazowa, jednak w mojej ocenie i przekonaniu jeżeli oddaje samochód do serwisu profesjonalistom, oczekuje wykonania usługi na poziomie, a nie jak to miało miejsce w tym przypadku. Cieszę się, że nikomu na drodze nie stała się krzywda..