82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 06:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 12:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 22:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 15:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 06:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 22:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 maja 2019 17:28
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2019 15:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2019 13:24
Salon - samochody nowe
Jest ok
Użytkownik sieci
30 maja 2019 03:19
Salon - samochody nowe
Oczekiwał bym czegoś ...
... więcej po autoryzowanym serwisie Forda, ceny z kosmosu jeżeli chodzi o serwis.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 14:33
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma obsługa w ...
... serwisie. Są tak zarobieni, że dla klientów czasu im brak. Masakra. EDIT! Jesteśmy klientem flotowym - firma z Gdańska. Serwisujemy pojazdy o numerach rejestracyjnych GST lub GD. Najbliższa wizyta jutro, 30.05.2019 o 11:00. Myślę, że to pozwoli zidentyfikować klienta. De facto w tym tygodniu w poniedziałek i wtorek chcąc umówić pojazd na oględziny (szkoda z AC) dwukrotnie obiecywaliście Państwo oddzwonić, niestety tak się nie stało. Dopiero dziś udało mi się umówić na oględziny w dniu 11.06.2019, choć ponownie usłyszałem tekst: "kogoś nie ma, oddzwonimy!"! Tym razem nie dałem się "podejść"...
Użytkownik sieci
29 maja 2019 13:20
Salon - samochody nowe
Max za Mustanga ...
... GT Orange w ofercie na którego mnie nie stać, ale odkładam ;) i smaczne Tosty z szarapną wieprzowinką, ktore można kupić w food trucku na ich terenie ;)
Użytkownik sieci
28 maja 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... spotkałem na swojej drodze . Od dwóch lat zajmują się drobną sprawą mojego haka holowniczego i do tej pory zero odzewu . Największa porażka To FORD GERMAZ Wrocław . Odradzam lepiej jechać 200 km dalej ale być traktowanym jak klient . Fabryka sprzedaży pojazdów liczy się sprzedaż nie wizyta z problemem . Kupiłem kolejnego Forda w Kaliszu AUTO GRUPA LIS . Powiem Bajka podejście do klienta , uśmiech na twarzy aż chce się tam jechać i serwisować auto . Polecam
Użytkownik sieci
28 maja 2019 16:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2019 15:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
23 maja 2019 09:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2019 15:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 maja 2019 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 maja 2019 19:44
Salon - samochody nowe
Od kilku tygodni ...
... rozglądamy się z Żoną, za samochodem dla Niej. Od początku podobała jej się Fiesta, więc wybraliśmy auto ze stocku i poprosiliśmy o jego wycenę wraz z pakietem serwisowym. Wykonaliśmy jazdę testową. Potem było już tylko pod górkę. Jedna Pani zajmuje się wycenami, drugi Pan przygotowaniem oferty. Efekt ? Mnóstwo zamieszania, nieporozumień, wprowadzania w błąd a nawet kłamstw w cztery oczy. Na kolejne wizyty Żona jeździła już niestety sama (a handlowiec widząc kobietę lał wodę i wciskał "kit", że nie ma u nich pakietów serwisowych). Kilka dni później stwierdził że są, ale nie może nam go sprzedać, bo weszły jakieś nowe przepisy unijne (dotyczyły one chyba tylko tego salonu, bo w żadnym innym o nich nie słyszeli). Po kolejnych kilku dniach i mozolnym tłumaczeniu, doszliśmy do porozumienia. Myślimy sobie: "hura.. teraz już tylko z górki". Niestety nie. Kolejna wycena jaką otrzymaliśmy, zawierała nasz upragniony pakiet serwisowy, ale nie dotyczyła naszego pojazdu ! A jeszcze następna kalkulacja, również okazała się błędna (zresztą jak wszystkie poprzednie), ponieważ okazało się, że była liczona dla przebiegów rocznych o połowę niższych, niż zaznaczaliśmy za każdym razem. Pierwsza wycena przedstawiała ratę miesięczną na poziomie ok 400-tu zł, ostatnia (i tak błędna i zaniżona bo dla rocznego przebiegu 30 tyś km zamiast dla 40-tu) wyniosła prawie 600 zł. Ot taka mała pomyłka, a właściwie mam wrażenie że celowe wprowadzanie w błąd. Cały precedens trwał ok dwóch tygodni i nadal pozostajemy bez właściwej wyceny. Straciliśmy czas, nerwy i pieniądze na dojazdy tam i z powrotem. Gdyby trafiło na osobę która się nie zna i nie "drążyłaby szczegółów" to zostałaby nabita w butelkę i zagadana na śmierć przez Pana handlowca. Zero kompetencji, profesjonalizmu i poszanowania klienta !! Odradzamy.