93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 14:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 20:29
Salon - samochody nowe
Od ponad 10 ...
... lat zarządzam flotą 400 aut. Jedno z nich niestety trafiło na lawecie do tego serwisu. Zostało naprawione ale niestety w momencie odbioru auta kierowca zadzwonił do mnie i zgłosił uszkodzenie - delikatne rozcięcie koła kierownicy. Zostało to zgłoszone ale pan bogdan s. z serwisu twierdzi, że nie stało się to po przyjęciu auta z lawety na terenie serwisu. Jak najbardziej, uszkodzenie przecież mogło się pojawić podczas załadunku lub też rozładunku auta z lawety. Jak wiadomo, w takich przypadkach są sporządzane protokoły przekazania pojazdu. W momencie przekazania auta od użytkownika samochodu do kierowcy lawety, zarówno w polu “Stan pojazdu przed usługą” jak i w polu “Uwagi” nie ma żadnych wpisów. Znaczy to dla mnie tylko jedno – auto nie posiadało żadnych uszkodzeń. Protokół, który przysłał mi mailem pan bogdan s. nie jest w ogóle wypełniony, czyli krótko mówiąc nic nie znaczący. Dokumentacja wiele mówi o ich niedbalstwie. Nie przyjmuje się auta od przewoźnika odbierając niewypełniony dokument. Totalny brak profesjonalizmu. Dostałem informację, że auto przez cały czas było pod "okiem" monitoringu i nawet materiał ten został obejrzany sekunda po sekundzie a zaznaczam, że auto było w serwisie 7 dni. W ogóle w to nie wierzę, tym bardziej, że jednego dnia auto przemieszczało się, co widzę po zapisie w systemie monitorowania pojazdu przez GPS. Skończyło się oczywiście czym? No wiadomo - to nie stało się u nas, nie bierzemy za to odpowiedzialności... Nigdy więcej żadne z moich aut nie trafi do serwisu bud mat auto w Płocku. NIE POLECAM! P.S. Sprawdźcie sobie Państwo opinie na GoWork - 1 gwiazdka na 5, czyli wszystko się zgadza. Totalny bałagan, nie mówiąc już o traktowaniu pracowników.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2022 21:27
Salon - samochody nowe
Posiadam Forda 2011 ...
... kupionego jeszecze w salonie na wyszogrodziej. Podczas zgłaszania szkody z polisy PZU usłyszałem od Pana że oni nie mają umowy z tym ubezpieczycielem i zapraszają jak już wszystko sam załatwię to wtedy może zaimą się moją sprawą. Gratuluję podejścia
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 10:16
Salon - samochody nowe
Kilka dni temu ...
... wstawiłem auto do serwisu ponieważ paliła sie lampka "check". Poinformowałem , że problem pojawił sie w lutym informacja "awaria systemu adblue" Zdiagnozowano odpłatnie i stwierdzono ,że jest to awaria świec żarowych . Nic na temat syst adblue. Wymieniono świece żarowe , sprawdzono i odebrałem auto . Niestety check zapalił sie nim dojechałem do mostu . Zadzwoniłem od razu , nikt nie odbierał . Po godzinie pracownik serwisu oddzwonił i poinformowałem go o problemie . Umówiliśmy się na następny tydzień na ponowna diagnozę co poszło nie tak . Wczoraj zaprowadziłem auto . Zapytałem czy ta ponowna diagnoza będzie płatna. Odpowiedziano , że nie . Okazało sie , że jednak jest to awaria syst adblue( wcześniej nie stwierdzono mimo mojej informacji ) i kazano mi niestety zapłacic za drugą diagnozę ....... Na moje pytanie czemu tego nie stwierdzono podczas poprzedniej naprawy pracownik recepcji najpierw zasugerował , że awaria adblue( dokładnie grzałki ) nastąpiła w czasie po odebraniu auta w ciągu 10 min !!!! Kiedy przypomniałem że zgłaszałem ten problem wcześniej , stwierdził , że komputer podczas diagnozy wykrywa tylko jedną usterke , tą ważniejszą w danym momencie ........... Na pytanie czemu nie stwierdzono tej usterki po naprawie pierwszej ( świec żarowych ) odpowiedział , że sprawdził auto po naprawie jeżdząc nim .Nic nie mówił czy po naprawie podłączono ponownie auto pod komputer w celu diagnozy czy wszystko jest OK . Sprawdził jeżdżąc ...... Reasumując oddałem auto do naprawy , zapłaciłem , stwierdzono że auto jest sprawne , a usterka jak była tak jest."Check" się pali dalej Uważam że sytuacja w której odbieram auto z serwisu, po 10 min. mam problem, wracam i płacę kolejny raz za diagnozę jest co najmniej nieuczciwa.Dodam , że mam do Płocka około 50km .Trzy wizyty w tym jedna dwoma samochodami bo ktoś mnie musiał odebrać po zostawieniu auta i "check" sie pali jak się palił Generalnie, jeśli ktoś ma za dużo czasu i pieniędzy, lubi odwiedzać serwis raz w tygodniu, płacić za kolejne diagnozy i słuchać bajek nawijanych na uszy - Polecam Ford Płock.
Użytkownik sieci
1 marca 2021 19:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka