88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam sprzedają ...
... amerykańskie samochody ale potrafią ich naprawiac
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 22:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... potrafią/ nie chcą się zająć bardziej skomplikowanym problemem. Także jedynie z wymianą oleju można tam przyjechać
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 21:39
Salon - samochody nowe
Zaczne od kupna ...
... auta. MIałem przyjemność rozmawiać z dwoma sprzedawcami. Jeden zachowywał się tak jaby miał wszystko i wszystkich w nosie. Może Pan kupić, może nie kupić... Drugi o wiele lepszy. Tej części nie oceniam ponieważ jest zupełnie subietkywna. Po dłuższych rozmowach zdecydowaliśmy się na zakup auta. Miał być do odbioru następnego dnia po naładowaniu akumulatora i umyciu. Następnego dnia okazało się, że na umuwioną godzine nie był gotowy, i akumulator nie był doładowany. Od sprzedawcy usłyszałem "odpala dobrze. Jest ok, sprawdzaliśmy - Nie trzeba ładować." Dodam tylko, że stał więcej niż 5 miesięcy na placu. - 1 gwiazdka. Ponieważ jazda próbna jak i zakup odbywały się wieczorem nie było widać pęknięcia na szybie. Na szczęście pęknięcie to szybko zostało zgłoszone, a naprawa została zrobiona bezgotówkowo w dogodnym dla mnie serwisie. + 1 gwiazdka Niestety nie działał system START/STOP oraz elektryczne podgrzewanie przedniej szyby. Po zgłoszeniu usłyszałem, "nałąduje się akumulator - będzie ok". Przecież podobno jest naładowany? "Jak Pan pojezdzi, zrobi trase to się doładuje". Pan pojeździł, robił trasy i się nie naładował... -1 gwaizdka Problem pojawił się jeszcze podczas hamowania. Hamulce piszczały jak szalone. Zdecydowałem się na odwiedziny w salonie. Przecież auto na gwarancji. UWAGA - czytajcie warunki gwarancji. Zerwanie lub odpadnięcie naklejki lub podkładki pod tablice rejestracyjną unieważnia gwarancje. Ja na szczęście czyałem. W salonie umówiłem się na godzinną wizytę: 1- sprawdzenie akumulatora - wszystko wskazywało na to, że auto dostałem z wadliwym (nie w pełni sprawynym) akumulatorem 2 - sprawdzenie czy w ogle działają: a) START/STOP b) podgrzewanie elektryczne przedniej szyby 3 - sprawdzenie piszczenia hamulcy. Wizyta trwała nie 1 zaplanowaną godzinę tylko 3. Sprawdzenie akumulatora, podpięcie ewentualnie pod komputer i sprawdzenie hamulcy nie trwa 3 godzin! -1 gwiazdka za długość wizyty. Zwłaszcza, że z powodów zdrowotnych ustalaliśmy szybką wizytę Osoba obsługująca mnie starała się być pomocna i była profesionalistą - to chce podkreślić ale... Po 2 godzinach zacząłem się niepokoić, zwłaszcza, że osoby, które przyjeżdżały po mnie zdążyły już odbyć swoje przeglądy lub serwisy. Po ponad 2 godzinach, gdy poszedłem porozmawiać co słychać z moim autem. W trakcie rozmowy przyszedł (chyba przełożony lub kolega) i zarządał aby Pan z obsługi przerwał rozmowę bo w sali obok mają ważne spotkanie służbowe i osoby tam będące nie mogą czekać. Spotkanie potrwa 5 minut ale ma przerwać rozmowę i pójść już. Przypomne, że byliśmy w trakcie konwersacji i czekałem poand 2 godziny, a tu MUSI iść na 5 minut i nikt tam nie może czekać. Pomimo iż Pan z obsługi powiedział, ze teraz rozmawia, osoba zaczeła naciskać i przekonywać mnie, żebym skończył rozmowę. -2 gwiazdki. Uważam takie podejsćie za mega nieprofesionalne. Już po 3 godzinach usłyszałem: 1. Akumulator nie jest sprawny. Ma za małą moc. Jak ma małą moc nie włączają się systemy START/STOP i podgrzewanie szyby. Przypomniałem, ze miał być naładowany przy zakupie. zostałem odesłąny z kwitkiem słowami. Nic tunie możemy zrobić. 2. Nie sprawdzilismy czy działają systemy START/STOP i Elektryczne podgrzewanie szyby. Na moje pytanie dlaczego, przeceiż przez 3 godziny mozna podłączyć sprawny akumulator i sprawdzić usłyszałem "nie możemy tego zrobić". 3. Usłyszałem "Hamulce piszczą, bo nie są oryginalne - są to zamienniki. Musiał Pan lub ktoś wcześniej używający auto zamontować nie tylko zamienniki ale i zamienniki słabej jakości." Przypomnałem tylko, że przed zakupem zostałęm poinformowany o tym, że serwis (ten w którym właśnie siedze) wymienił tarcze i klocki na nowe... co też widniało w informacji zakupowej. Innymi słowy to Auto Plaza wstwaiwła słabej jakości zamienniki, a teraz od tego samego serwisu słysze, że jeżdże na złych częściach i nic z tym nie zrobią. -3 gwiazdki za punkty 1,2 i 3. Już po 3 godzinach zostałęm odesłany z kwitkiem.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. „wzorcowy” ...
... autoryzowany salon i warsztat , czyli nikt nic nie wie
Użytkownik sieci
19 września 2023 21:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2023 18:13
Salon - samochody nowe
Opinia dotycząca serwisu ...
... blacharsko lakierniczego Honda - jakoś wykonanej usługi pozostawia wiele do życzenia, uszkodzone części wnętrza auta (po demontażu boczków drzwi), nieprawidłowo ponownie osadzone drzwi tylne (odstają 2 cm poza obrys auta), nieprzykręcona pionowa listwa drzwi (odstaje i powoduje hałas podczas ma jazdy, trzyma się tylko na zaczepy górne, brakuje śruby), niechlujnie wykonane lakierowanie auta w miejscu naprawy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 11:33
Salon - samochody nowe
Jeżeli możecie omijajcie ...
... ten serwis. Brak kompetencji pracowników, naciągacze. Ustawili mi wymiane oleju na 9 tys km lub 6ms w 2 letnim aucie po czym każą przejechać na weryfikację. Banda oszustów, po wymianie oleju musiałem dolac litr żeby był stan. Nie polecam tego miejsca zastanówcie się Państwo dwa razy zanim umówicie się do tego pseudo serwisu
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 14:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2023 20:26
Salon - samochody nowe
Serwis masakra !!! ...
... Przyjęcie samochodu na przegląd o 15:30. O 17 samochód wjeżdża na parking, przez 2 godziny nic się z nim nie dzieje. Nikt nie podchodzi, nie otwiera. Po prostu stoi i czeka. O 19:15 Pan z serwisu oznajmia: "właśnie" odebrałem samochód z myjni. Samochód z myjni wrócił z zaciekami, felgi nie domyte. Wnętrze nie odkurzone. Naprawdę beznadziejne podejście do klienta i jego czasu..
Użytkownik sieci
10 maja 2023 19:38
Salon - samochody nowe
No cóż… drogo, brzydko, nieterminowo. Nie polecam
Użytkownik sieci
6 maja 2023 00:20
Salon - samochody nowe
Trafiłem tu na ...
... likwidacje szkody w mojej Hondzie z OC sprawcy i mam mieszane odczucia. Na pewno mogę pochwalić prawidłowy kontakt telefoniczny i miłą obsługę, jednakże będąc na oględzinach nie został nawet zdjęty zderzak z auta w celu oceny uszkodzeń pod nim. Panowie z obsługi mieli tez duży problem określić jakikolwiek przybliżonych termin ile ma zająć naprawa, czy to będzie tydzień dwa czy miesiąc. Zaciekawiło mnie również to że zupełnie nie orientowali się w Hondach i w częściach do niej. Oddałem auto na naprawę, zostały wykonane zdjęcia w momencie oddania, naprawa zajęła około dwa tygodnie, auto odebrałem dokładnie umyte. Przechodząc do oceny roboty lakierniczej to na pierwszy rzut oka wyglądało to dobrze ale teraz za każdym razem zauważam nieco inny odcień zderzaka od reszty auta, na początku wydawało się ze to kwestia inne kąta padania światła ale to bardziej kwestia innego odcienia lub braku cieniowania. W każdym razie nie wybrałbym się tutaj ponownie z naprawą auta.
Użytkownik sieci
4 maja 2023 18:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon i serwis. Omijać z daleka
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 06:36
Salon - samochody nowe
Obsługa na blacharni ...
... bardzo słaba. Nieprzyjemny pracownik nie można się dogadać ze wszystkim robi pod górkę
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 18:26
Salon - samochody nowe
Auto w naprawie ...
... gwarancyjnej ponad trzy tygodnie, brak samochodu zastępczego. Nigdy więcej forda
Użytkownik sieci
29 marca 2023 14:34
Salon - samochody nowe
Salon sprzedał auto ...
... innemu z klientów pomimo tego, iż uprzednio ustaliliśmy cenę, i fakt że forma zakupu będzie leasing. Cała procedura ruszyła, firma leasingowa poczyniła kroki, skontaktowała się ze sprzedawcą w salonie, auto miało czekać do końca marca. Dziś, gdy sprawa miała zostać dopięta, okazało się że salon auto sprzedał bo przyszedł klient z " gotówką". Brak poszanowania, rzetelności i profesjonalizmu! Jako autoryzowany salon Forda, nie spodziewałam się takiego podejścia do sprawy. Sytuacja absurdalna a zachowanie skandaliczne. Poczyniłam kroki w celu zgłoszenia oficjalnej skargi. Nie polecam a wręcz odradzam.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zakup ...
... używanego samochodu "z salonu" w tym miejscu! Auta co prawda na pierwszy rzut oka zadbane, ale pracownicy zatajają historię samochodu, nie chcą przedstawiać dokładnych raportów pojazdów. Można się nieźle naciąć! A serwis? TEŻ ODRADZAM! Mimo rozszerzonej gwarancji, w przypadku podejrzenia usterki mechanicy NIGDY niczego złego nie widzą.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 09:22
Salon - samochody nowe
Porażka. Auto 2 ...
... razy w serwisie a usterka wciąż jest .
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 11:28
Salon - samochody nowe
Cieżko stwierdzić od ...
... strony serwisowej bo samochód zabrałem lecz obsługa klienta leży. Zostawiłem samochód na przegląd okresowy u pana Sebastiana z obsługi flot, przegląd umówiony z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Na początku, opuściłem serwis z myślą, że wrócę po samochód za umówione dwie godziny. Dodzwoniłem się o 13 za którymś razem i dowiedziałem się, że samochód nawet nie wjechał na serwis bo nie wiadomo jak rozliczyć przegląd. Szkoda, że nikt nawet do mnie nie zadzwonił zapytać się o informację, ale zdarza się. Najgorszy był brak kontaktu później, kilkukrotne próby połączeń i proste ustalenie czy samochód zabieram czy uda się ten przegląd zrobić. Zabrałem ostatecznie samochód po 19 godzinie (po prostu pojechałem odebrać bo telefony milczały), bez zrobionego przeglądu, całego dnia bez samochodu i straconej ilości czasu i pieniędzy, przesuniętych spotkań. Przegląd był umówiony na 8.00. Naprawdę, dużo jestem w stanie zrozumieć ale ludzie często zapominają, że kilent serwisu ma różne zobowiązania i plany.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 11:09
Salon - samochody nowe
Korzystałem z warsztatu ...
... wiele razy i jak wcześniej byłem w miarę zadowolony tak teraz słysząc o cenie za samą diagnostykę komunikatów 500zł czuje jakby ktoś chciał mnie okraść. Już wcześniej korzystając z usług blacharsko lakierniczych byłem niemiło zaskoczony rachunkiem, znacznie przekraczającym kwoty rynkowe ( w tym inne aso), ale łudziłem się że to jednorazowa sytuacja. Teraz jednak jestem zmuszony zmienić warsztat. Z cenami odjechali.