85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 10:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam - ...
... niekompetencja i lekceważenie klienta. Umówiłem się z tygodniowym wyprzedzeniem na wymianę 1 elementu (zestaw amortyzatorów), podano mi cenę amortyzatorów (563 zł) i usługi (200 zł). Przyjeżdżam na umówioną godzinę i okazuje się, że nie mają amortyzatorów. Mogą ściągnąć za tydzień... Pan doradca serwisowy mówi: A pytał Pan, czy będą na stanie? Nie? No to o co chodzi? Nawet przepraszam nie usłyszałem. A straciłem tydzień (samochód nie w pełni sprawny), godzinę na dojazd do serwisu i powrót, sporo nerwów i parę groszy na paliwo. Krótko mówiąc, obsługa jak w "Misiu": Skąd wezmę, jak nie mam?
Użytkownik sieci
21 marca 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam! Obsługa ...
... na najwyższym poziomie, jazda demo to sama przyjemność!
Użytkownik sieci
16 marca 2024 22:33
Salon - samochody nowe
Polecam👍🏻Szybko sprawnie i fachowo👏
Użytkownik sieci
16 marca 2024 22:24
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
15 marca 2024 17:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2024 23:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Dobry serwis ASO Forda. Pozytywne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 14:09
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 14:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 09:13
Salon - samochody nowe
Cztery razy serwis ...
... podchodził do naprawy skrzypiącej ściany w bagażniku. Za pierwszym razem powiedziano mi, że w bagażniku znaleźli długopis. Za drugim podejściem stwierdzono, że naprawiono problem jednak przy zdaniu osoba zdająca pojazd sama stwierdziła, że jest identycznie jak było. Za trzecim razem po zdaniu stuki i skrzypienie się drastycznie pogorszyło. Na czwartym stwierdzono, że uchwyty plastików są pourywane, trzeba je wymieni i…. że na mój koszt bo oni ich nie połamali tylko ktoś inny musiał demontować ściany bagażnika i klapy. Samochód Mustang mach-e na 8 letniej przedłużonej gwarancji. Sprawa skierowana do Ford Polska i prawnika dwutorowo.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 20:25
Salon - samochody nowe
Polecam .mili doradcy serwisu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 11:41
Salon - samochody nowe
W zeszłym roku ...
... musiałem kilkukrotnie odwiedzić serwis Auto Nobile na Płowieckiej. Moim samochodem w serwisie zajmował się Pan Karol Gołkowski, osoba bardzo profesjonalna, życzliwa i słowna. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 07:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 19:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. 24.01.2024 ...
... przyprowadziłem do warsztatu Forda Galaxy, auto nie odpalało. Panowie zdiagnozowali problem z pompą paliwową, koszt wymiany wycenili na ok 6200 PLN. Jednocześnie powiedziano mi, że jest możliwość, iż wymiana pompy nie wyeliminuje przyczyny sugerując, że na niej nie koniecznie się skończy. Ponoć polityką firmy jest, iż nie montują zamienników ani innych części przyniesionych przez klienta. Nie zgodziłem się na tę wymianę ze względu na wysoki koszt, zapłaciłem 320 PLN za diagnozę i 26.01 zabrałem auto do innego warsztatu. Tam w jednen dzień znaleziono przyczynę problemu - wadliwe działająca przepustnica. Problem w sposób oczywisty ujawniał się przy diagnostyce komputerowej, co ponoć było robione w Auto Nobile. Mechanik w drugim warsztacie nie widział problemu w działaniu pompy paliwowej. Za naprawę przepustnicy i kilka innych dodatkowych zapłaciłem 1800 PLN. Auto jest sprawne do dziś (piszę 09.02.2024). Dodam, że 29.01.2024 zadzwonił do mnie ktoś z Auto Nobile celem przeprowadzenia badania satysfakcji z usługi. Opowiedziałem jak to wyglądało i że nie byłem zadowolony w najmniejszym stopniu ponieważ poczułem się naciągany. Pan zapytał czy chcę , aby ktoś się do mnie odezwał w tej sprawie celem wyjaśnienia sytuacji i zareklamowania usługi, odpowiedziałem, że tak. Do dziś cisza. PS - DO PAŃSTWA ODPOWIEDZI Z 09.02.2024 Napisaliście Państwo,że "błąd pompy paliwowej został wyeliminowany dlatego kolejny serwis pracował na innych usterkach". Mogę na to odpowiedzieć, że kolejny serwis podjął pracę tam gdzie Wy skończyliście, fakt, jednak oni widząc to samo co Wy stwierdzili, że trzeba wymienić przepustnicę, wy zaś pomimo "wyeliminowania błędu pompy paliwowej" chcieliście JĄ wymieniać. Dlaczego? Tego uczciwie nie jestem w stanie wyjaśnić. Co do badania satysfakcji klienta - nie wymyśliłem sobie tej rozmowy z nr 22 243 10 10, ani tego że konkretnie zostałem zapytany przez rozmówcę czy chcę, aby zaznaczyć opcję prośby o kontakt w tej sprawie. Co więcej, odwiedziłem Was jeszcze w sobotę 03.02, rozmawiałem z Panem Karolem Gołkowskim, tym samym, który mnie pierwotnie obsługiwał, i przekazałem mu swoje uwagi, a ten zapewnił mnie, że zgłosi ten przypadek do osób zajmujących się reklamacjami, czego jak wnioskuję nie zrobił. Ponownie świadczy to o Państwa miernym podejściu do klienta.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Dno i tona ...
... mułu. Ten warsztat NIGDY nie powinien się nazywać serwisem Forda, co najwyżej zasługuje na miano wzoru Janusza Biznesu. Mój samochód ( ford transit) kupiłem w tym miejscu, obsługa sprzedażowa była bardzo dobra, więc tu postanowiłem serwisować. Jednak obsługa w serwisie jest diametralnie odmienna od sprzedażowej, a moje doświadczenia wyglądają następująco: 1) Każde przyjęcie i oddanie auta po serwisie opóźnione. Jeśli prowadzicie firmę i w niej wykorzystujecie samochód, w dzień serwisu zróbcie sobie wolne. 2) Impertynencja pracowników. Żrą w tym samym miejscu, w którym obsługują klientów, wrażenie trochę jak w chlewie ( mam zdjęcie na potwierdzenie). Na zwróconą uwagę o niesumienność i niedotrzymywanie umówionych terminów, nie przepraszają tylko wmawiają iż klient powinien sie cieszyc, ze w ogóle je naprawiają. Na warsztacie tzw "technik" prowadzi prywatne rozmowy przez telefon, opieprzając klienta że mu przeszkadza. 3) Brak profesjonalizmu i narzędzi do świadczenia usług: Oddałem samochód z informacją, ze zaczął mi bardzo dużo palić. Zmieniono mi soft komputera, i mietek z cześkiem podrapali się po głowach. Pojechałem do Autu Plaza, i postawili auto na hamownie, na której wyszło że koło stale hamuje, a po rozkręceniu stwierdzono uszkodzenie jarzma. W Auto Nobile nie mają hamowni, ale jak wróciłem do nich z reklamacją, stwierdzili że gwarancja nie obejmuje, bo "sam" uszkodziłem. Radzę omijać to miejsce szerokim łukiem. Skoro chcecie się państwo wdawać w polemikę to: 1) Nie zdiagnozowaliście awarii, czy była objęta gwarancją czy nie to nie ma znaczenia,. Nie byliście w stanie jej określić, co stanowi o braku profesjonalizmu i umiejętności. 2) Państwa pracownika nie podglądałem- spożywał posiłek stojąc przy miejscu, przy którym obsługuje klienta. Mogę podesłać zdjęcie. 3) Nie podsłuchiwałem państwa pracownika- na zapleczu byłem z innym pracownikiem serwisu, a rozmowy trudno nie było usłyszeć, bo próbował nas przekrzyczeć. Taka wasza jakość obsługi, ze nawet nie potraficie przyznać się do własnych błędów. A opinia wskoczyła w wizytówkę dopiero po jej edycji, wystawiona była w 2021.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2024 01:24
Salon - samochody nowe
Sprawna obsługa
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 13:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 15:08
Salon - samochody nowe
Bardzo doceniam zaangażowanie, ...
... profesjonalizm i empatię do klienta, a to połączenie na pewno cechuje Pana Karola Golkowskiego z Serwisu, który dokładnie zweryfikował mój pechowy przypadek i na podstawie jego raportu miałem niepodważalny dowód, że pojazd który zakupiłem posiadał wade ukryta. I udało się odstąpić od umowy, odzyskać pieniadze. Na pewno wrócę jako klient, już z innym egzemplarzem.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Zakupiłem 20-letniego Forda ...
... Fiestę z polskiego salonu, który miał zablokowane radio. Pomocy telefonicznej udzielił mi Pan Paweł - doradca serwisowy. Podałem nr seryjne radia i otrzymałem 4 cyfrowy kod do odblokowania radia. Pan Paweł jest bardzo życzliwą i pomocną osobą, czułem zainteresowanie moją sprawą. Dziękuję za pomoc :).
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 17:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek