92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
L L
17 lipca 2025 15:10
Serwis
Ford Kuga MK3
Po zakupie nowej Kugi i przejechaniu ok..3tys km zdecydowałem się na pierwszy serwis w celu wymiany oleju silnikowego gdzie przy okazji poprosiłem o sprawdzenie hamulcy ponieważ dostrzegłem że w trakcie hamowania słychać bardzo głośne tarcie ale zapewniono mnie że auto jest nowe i hamulce powinny się dotrzeć z czasem, niestety tak się nie stało halas podczas hamowania nie ustąpił, kolejne zaniepokojenie które mnie nie zaspokoiło to bardzo słyszalny szum w drzwiach po stronie kierowcy przy prędkości około 60km/h też zgłosiłem w serwisie w tym przypadku umówili mnie na wizyte w fordzie w zakładzie napraw nadwozi oczywiście skorzystałem z wizyty , auto zabrali na warsztat w celu sprawdzenia i po około godzinie oddali twierdząc że wszystko jest wporzadku (dodam że nie zrobili jazdy próbnej).Około miesiąc temu odtrzymałem w aplikacji ford pass wiadomość informująca że wzywają mnie na serwis w celu aktualizacji jakiegoś modemu PCM wiec zadzwoniłem i umówiłem sie na wizytę będąc na miejscu odrazu zgłosiłem kolejna usterkę nie działająca funkcja Start/Stop i ponownie poruszyłem temat głośnego tarcia hamulcy który niestety nie ustąpił a przebieg w tym momencie to 16tyś km po około dwóch godzinach wezwano mnie na warsztat informując że funkcja Start/ Stop została naprawiona, a co do hamulcy to sprawdzili i zweryfikowali wadliwy klocek który delikatnie uszkodził tarcze więc zapytałem menadżera o wymianę (Pan Tomasz) odpowiedział że mogą to wykonać Ale będzie to usługa płatna około 1000zł z robocizną ponieważ na elementy ścierne nie ma gwarancji (wiec odpowiedź mówi sama za siebie) „kupiłem nowe auto z wadliwym klockiem” Podziekowałem i nie skorzystałem z tej oferty.Po trzech dniach funkcja Start/Stop znów przestała działać więc ponownie zgłosiłem problem do serwisu prosząc o odebranie auta odemnie ponieważ nie mam już czasu jeździć a ponieważ odległość w jedna stronę to ok 40km + czas diagnostyki i kolejny dzień z głowy :( oczywiście powiedziano mi że nie ma takiej opcji muszę przyjechać osobiście do serwisu i prawdopodobnie zostawić auto na kilka dni co wogole zrobił by sie dla mnie nie mały problem ponieważ auta zastępczego nie mogą mi dać. Oczywiście nie pojechałem do serwisu po prostu zostane z tymi problemami i . Na tym kończy się moja przygoda z serwisem Forda i prawdopodobnie z tą marką.