92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
L L
17 lipca 2025 15:10
Serwis
Ford Kuga MK3
Po zakupie nowej Kugi i przejechaniu ok..3tys km zdecydowałem się na pierwszy serwis w celu wymiany oleju silnikowego gdzie przy okazji poprosiłem o sprawdzenie hamulcy ponieważ dostrzegłem że w trakcie hamowania słychać bardzo głośne tarcie ale zapewniono mnie że auto jest nowe i hamulce powinny się dotrzeć z czasem, niestety tak się nie stało halas podczas hamowania nie ustąpił, kolejne zaniepokojenie które mnie nie zaspokoiło to bardzo słyszalny szum w drzwiach po stronie kierowcy przy prędkości około 60km/h też zgłosiłem w serwisie w tym przypadku umówili mnie na wizyte w fordzie w zakładzie napraw nadwozi oczywiście skorzystałem z wizyty , auto zabrali na warsztat w celu sprawdzenia i po około godzinie oddali twierdząc że wszystko jest wporzadku (dodam że nie zrobili jazdy próbnej).Około miesiąc temu odtrzymałem w aplikacji ford pass wiadomość informująca że wzywają mnie na serwis w celu aktualizacji jakiegoś modemu PCM wiec zadzwoniłem i umówiłem sie na wizytę będąc na miejscu odrazu zgłosiłem kolejna usterkę nie działająca funkcja Start/Stop i ponownie poruszyłem temat głośnego tarcia hamulcy który niestety nie ustąpił a przebieg w tym momencie to 16tyś km po około dwóch godzinach wezwano mnie na warsztat informując że funkcja Start/ Stop została naprawiona, a co do hamulcy to sprawdzili i zweryfikowali wadliwy klocek który delikatnie uszkodził tarcze więc zapytałem menadżera o wymianę (Pan Tomasz) odpowiedział że mogą to wykonać Ale będzie to usługa płatna około 1000zł z robocizną ponieważ na elementy ścierne nie ma gwarancji (wiec odpowiedź mówi sama za siebie) „kupiłem nowe auto z wadliwym klockiem” Podziekowałem i nie skorzystałem z tej oferty.Po trzech dniach funkcja Start/Stop znów przestała działać więc ponownie zgłosiłem problem do serwisu prosząc o odebranie auta odemnie ponieważ nie mam już czasu jeździć a ponieważ odległość w jedna stronę to ok 40km + czas diagnostyki i kolejny dzień z głowy :( oczywiście powiedziano mi że nie ma takiej opcji muszę przyjechać osobiście do serwisu i prawdopodobnie zostawić auto na kilka dni co wogole zrobił by sie dla mnie nie mały problem ponieważ auta zastępczego nie mogą mi dać. Oczywiście nie pojechałem do serwisu po prostu zostane z tymi problemami i . Na tym kończy się moja przygoda z serwisem Forda i prawdopodobnie z tą marką.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 09:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Wymieniałem poduszkę powietrzną w serwisie, Panowie uszkodzili przycisk od radia został pęknięty. Po kontakcie z serwisem wypierają się że to jest niemożliwe i że mogę sobie zgłaszać gdzie chce tą reklamację bardzo. Nieprzyjemny serwis 0 profesjonalizmu. Nie polecam. Odradzam
Użytkownik sieci
10 maja 2024 11:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. To mój drugi i zapewne ostatni serwis w tym miejscu. Niestety skusiłem się na przegląd Ford +4 tylko dlatego aby upewnić się że wszystko jest w porządku przed długą podróżą do Chorwacji. Sam przegląd kosztował prawie 1000 zł a w jego ofercie jest min sprawdzenie układu hamulcowego. Otoz okazało się że Ford na nagranym filmie który wysyła klientom poprzez sms wychwala stan techniczny i nie zauważa żadnych problemów. Wymienili olej i dwa filtry. Po tygodniu jadę na przegląd coroczny ino zgrozo pracownik informuje mnie że z przodu wybity jest całkowicie sworzeń prawy a tylne klocki hamulcowe są do szybkiej wymiany. Dodatkowo mechanik zauważył poziom płynu hamulcowego poniżej optymalnej wartości z racji zużytych klocków. Zapłaciłem drugie 1000 zł za naprawę. Pytanie - dlaczego „fachowcy” z Forda nie zauważyli tak podstawowych rzeczy tym bardziej że układ hamulcowy był na liście!!!!! Co stałoby się na drodze do Chorwacji??gdyby z tych przyczyn doszło do kolizji? Nawet nie chcę myśleć. Dla mnie taki serwis jest niedopuszczalny. Na zdjęciu widać zużyte klocki przeoczone przez serwis forda.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 10:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 11:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Byłem w ...
... pazdzierniku 2022r. na rocznym przeglądzie z moją Fiestą. zapłaciłem za rozszerzony przegląd prawie tysiąc złotych. Miało być sprawdzonych kilkadziesiąt punktów w moim aucie. Przyglądałem się co zostało zrobione przez szybę, z poczekalni. Podsumowując, wymieniono olej i filtry, nie dokonano żadnego przeglądu auta od spodu. Po dwóch miesiącach podjechałem do mechanika niedaleko mojego miejsca zamieszkania, zobaczył auto od spodu. Uchwyt podtrzymujący układ wydechowy był całkowicie skorodowany, trzymała go chyba tylko rdza. Nie polecam serwisu Forda w Opatówku, biorą pieniądze a nie robią podstawowych rzeczy, wcześniej jezdziłem do nich z Fokusem i sytuacja z przeglądami wyglądała podobnie.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 12:29
Salon - samochody nowe
Śmiech i żenada ...
... po uprzednim telefonie dogadane było że auto zostanie na 2dni(serwis,klocki,tarcze)po5dniach brak konkretnej odpowiedzi słyszę tylko oddzwonimy z informacją. Wkoncu po 7dniach zostało odebrane,szkoda tylko że nikt nie udzielił konkretnego info . 5dni zwodzilem klientów z dostawami. Taka oto solidna i fachowa obsługa. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
29 października 2022 08:19
Salon - samochody nowe
Bardzo drogie czesci ...
... np.wiazka przewodow do bagarznika do worda 600zl , w innym warsztacie naprawili to za 100 zl
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2022 16:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Nie umieją naprawić systemów elektronicznych!
Użytkownik sieci
25 marca 2022 19:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 20:34
Salon - samochody nowe
Po pięciu dniach ...
... diagnozowania auto wydano jako naprawione. Lipa. Żadnych zmian. Nie nadaje się do jazdy.
Użytkownik sieci
27 października 2021 20:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Lekceważące podejście do klienta. Zgłoszona przez telefon usterka w nowym aucie na gwarancji. Chciałem podjechać na usunięcie usterki. Typ z serwisu miał oddzwonić za chwilę, bo miał sprawdzić kiedy będą dostępne moce przerobowe. Minął tydzień i nie oddzwonił, chyba zapomniał języka w gębie. Auta wcisnąć chcą na potęgę, ale obsługa po sprzedażowa to jest dramat. Nie polecam, szkoda czasu.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 14:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! samochód ...
... 2020r 16 tyś przebiegu i pojawiła się korozją!!! Ford nie uznaje reklamacji....pomimo iż wykupiona dodatkowa gwarancja za 4.5 tyś zł Nie poczuwają się do odpowiedzialności a obsługa klienta w tym salonie poniżej krytyki....O wszystko trzeba dzwonić dopytywać samemu.... Serdecznie nie polecam!!!
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 16:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 10:24
Salon - samochody nowe
Pierwsza sprawa. Brak ...
... części zamiennych. O czym wiedzieli co jest do zrobienia. Po drugie do faktury doliczyli za wymianę tych części których nie mieli na stanie.
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 23:28
Salon - samochody nowe
Czynne do 16
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 19:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 11:07
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Pan ...
... Arkadiusz przyjmuje samochody które odstawia na płac i czekają 6 dni na zrobienie. Nie polecam !!
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 11:46
Salon - samochody nowe
Właśnie z powodu nieudolnego serwisu nigdy więcej forda
Użytkownik sieci
12 października 2018 22:38
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten salon ...
... z zamiarem zakupu jednego z modeli Forda, niestety nikt się nie zainteresował moją osobą. Po 15 minutach wyszedłem. W porównanie z innymi salonami z Kalisza to jedyny salon, w którym nie zapytano mnie, co mnie interesuje.
Użytkownik sieci
2 września 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Obsługa OK