97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 22:35
Salon - samochody nowe
Niestety musze zmienic ...
... swoja pierwotna ocenę ponieważ po zapłaceniu za auto zaczęły sie problemy. Po roku użytkowania samochodu Dacia musze stwierdzić ze jest to tragedia. Pol roku walczyłem aby została naprawiona klimatyzacja w moim egzemplarzu. (nowy samochód nie posiadał klimatyzacji w pierwsze lato po sprzedaży) Kolejna akcja, zona chciała jechać do pracy ale zauważyła ze nie ma powietrza w oponie. Zadzwoniła po assisntance. Przyjechał jakis Mietek, niemiły nic nie zrobil tylko zabrał auto laweta. Po tygodniu czasu poinformowano nas ze opona musiała byc wymieniona i chcą 500 zl. Okazało sie ze nawet nikt nie sprawdził starej opony, tylko z automatu wymiana. Nikt nawet nie zaproponował auta zastępczego. Myślałem ze kupując nowy samochód będzie mniej problemow niż z używanym, guzik prawda ;) Po roku czasu musze stwierdzić ze serwis jest koszmarny i nigdy wiecej nie zakupie samochodu z grupy Renault.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 08:39
Salon - samochody nowe
Słabe podejście do ...
... klienta na lampy czekam już prawie rok
Użytkownik sieci
12 października 2022 12:24
Salon - samochody nowe
Po naprawie, na ...
... parkingu YAMA zauważyłem, że na drzwiach samochodu mam rysę, której nie było gdy samochód zostawiałem. Samochód został zarysowany w trakcie naprawy w YAMA. Poprosiłem obsługującego mnie pracownika by wyszedł ze mną i pokazałem mu to. Zrobił zdjęcie i powiedział, że następnego dnia przejrzy monitoring by sprawdzić co się stało, po czym zadzwoni do mnie z informacją. Potwierdził również, że rano, gdy zostawiałem samochód rysy nie było. Od tego czasu minął tydzień i nie dostałem żadnej informacji. Pan nie raczył się ze mną skontaktować.