99%
użytkowników
rekomenduje
        Ten salon nie jest zweryfikowany
        Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
      
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
 i korzystaj w pełni z portalu.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
10 stycznia 2025 21:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
9 grudnia 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Wsparcie się kończy ...
... po zakupie, światła z tyłu popalone kable i lampy LED, nie mówię już o żarówkach - informowane, jazda na serwis, tylko zawracanie głowy bo NIC z tym nie zrobili, na przeglądzie nic nie sprawdzili. Załatwione w innym serwisie, szkoda tylko bo teraz koszty większe. Więcej się tu nie pojawię, polecam iść do konkurencji.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
5 sierpnia 2023 07:40
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem przez dłuższy czas. Brak obsługi.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
29 czerwca 2023 21:03
Salon - samochody nowe
W przeciągu tygodnia ...
... w samochodzie pojawiają się błędy na panelu sterowniczym. Dziś po przyjeździe do biura serwisu napotkała mnie nieprzyjemna sytuacja związana z niekompetencją Pani w okularach, personaliów nie poznałem. Chodzi o podejście do klienta, 2 samochody wzięte u Państwa, nadal na gwarancji. Na pytanie gdzie i kiedy mógłbym zostawić samochód do usunięcia usterki, jak nie u Państwa w serwisie, Pani z oburzeniem zareagowała, że nie jest od udziela takich informacji i od czegoś mam internet. Rozumiem, że dobro klienta jest dla was na pierwszym miejscu, odczułem to na własnym przykładzie. Dodatkowo nikt z infolinii nie raczył odebrać słuchawki. Odczułem, że po wyjściu osób kordynujących pracę pozostałych z biura serwisu w godzinach popołudniowych jest tzw. wolna amerykanka. Problem można byłoby rozwiązać w kilka minut, po udzieleniu informacji przez osobę, która przychodzi jak widać za karę do pracy mówiąc np. "jutro proszę przyjechać o godzinie ... / w poniedziałek rano lub po prostu "proszę przyjechać, coś poradzimy". Mam nadzieję, że kolejnym ludziom kupującym u was samochody dorzucicie pakiet internetu w opcji wyposażenia, skoro klienci mają sobie sami radzić: "od czegoś mamy internet", wyjdzie to taniej, lepiej dorzucić 10 GB internetu klientom niż wypłacanie pensji ludziom na nieodpowiednim stanowisku przychodzącym za karę do pracy ;) Liczę, że chociaż tutaj uzyskam jakąkolwiek pomoc. Dziękuję.