93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2022 09:55
Salon - samochody nowe
Zakup 2 Duster: ...
... Zakup auta w tym salonie to przyjemność. Po ponad roku od kupna 1 Dustera zakup drugiego Dustera dla siostry w sympatycznej atmosferze i z mega szybkim czasem odbioru. Pan Grzegorz niesamowity. 8 dni od 1 maila z zapytaniem o ofertę do odbioru samochodu. Niesamowite wyczucie sytuacji i zrozumienie potrzeb klienta. Po prostu chce się tam wracać. Za szybką i profesjonalną obsługę dziękuję i życzę powodzenia w dalszych działaniach. Serwis 1 Duster: Pan Karol bardzo pomógł w rozwiązaniu problemu z skrzypiącym i fotelem kierowcy dustera. Stelaż fotela wymieniony na gwarancji. Auto zastępcze podstawione. Wszystko w porządku. Poprzednie usługi czy to wymiana opon, serwis olejowy również wykonane profesjonalnie. Bardzo miła atmosfera w Biurze Obsługi Serwisu. Wszystko jasno wyjaśnione i zrobione w umówionym czasie. Tylko polecać. Z ostatniej wizyty w serwisie jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu i sympatycznej z poczuciem humoru p. Szymona Małka. Pozdrawiam i życzę owocnej pracy.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2022 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2022 20:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 19:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2021 13:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2021 18:14
Salon - samochody nowe
Miła obsługa,
Użytkownik sieci
5 września 2021 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Dobry dojazd, miła obsługa.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 08:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 06:16
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 07:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 12:46
Salon - samochody nowe
Bardzo fajna i kompetentna obsługa klienta
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 17:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 16:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2021 11:39
Salon - samochody nowe
Zakup 2 Duster: ...
... Zakup auta w tym salonie to przyjemność. Po ponad roku od kupna 1 Dustera zakup drugiego Dustera dla siostry w sympatycznej atmosferze i z mega szybkim czasem odbioru. Pan Grzegorz niesamowity. 8 dni od 1 maila z zapytaniem o ofertę do odbioru samochodu. Niesamowite wyczucie sytuacji i zrozumienie potrzeb klienta. Po prostu chce się tam wracać. Za szybką i profesjonalną obsługę dziękuję i życzę powodzenia w dalszych działaniach. Serwis 1 Duster: Pan Karol bardzo pomógł w rozwiązaniu problemu z skrzypiącym i fotelem kierowcy dustera. Stelaż fotela wymieniony na gwarancji. Auto zastępcze podstawione. Wszystko w porządku. Poprzednie usługi czy to wymiana opon, serwis olejowy również wykonane profesjonalnie. Bardzo miła atmosfera w Biurze Obsługi Serwisu. Wszystko jasno wyjaśnione i zrobione w umówionym czasie. Tylko polecać.
Użytkownik sieci
17 marca 2021 10:14
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa. ...
... Polecam bo znam firmę i sprzedawców. Profesjonaliści
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 10:36
Salon - samochody nowe
Poprosiłem o ofertę ...
... telefonicznie. Wiele zapewnień. Minęły 3 miesiące i nikt się do mnie nie odezwał. Dobrze, że inny salon podszedł do klienta profesjonalnie.
Użytkownik sieci
18 maja 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Pomocni sprzedawcy, cierpliwie wysłuchali i doradzili :)
Użytkownik sieci
11 maja 2020 10:22
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta pani na infolinii przerywa w pół słowa
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
do napisania tej ...
... informacji skłoniła mnie wizyta na przeglądzie gwarancyjnym mojego samochodu w jednym w Państwa salonów , a mianowicie Rzeszowskim przy ul. Armii Krajowej 82. Przeglądu tego dokonałem w dniu 21.04.2020 r o godz. 10.40 ,i to tą datę i godzinę wyznaczyła mi pani umawiająca mnie na przegląd , Pani nie zapytała ile mam lat ? z powodu godziny gdzie mogą przebywać w sklepach osoby 65+ , w związku z tym zmuszony byłem być załatwiany na zewnątrz budynku , poinformowano mnie ,że również muszę na odbiór auta czekać na zewnątrz , nastepnie po wezwaniu mnie przez Pania od ubezpieczeń bym opłacił w Salonie opłate ubezpieczeniowa oraz OC , w oczekiwaniu na potwierdzenie wpłaty zostałem arogancko i w sposób bezczelny wyproszony z lokalu w którym przebyłem jedynie ja wraz z żona oraz kilkunastu pracowników salonu. Po wymiane słownej z jednym z pracowników wyszedłem z lokalu. Wydaje mi sie że skoro ja zostałem umówiony na przeglą na godz. 11 mogłem oczekiwać jak wcześnie w budynku. A skoro Panstwo powołujecie się na sytuacje epodemiczną w kraju to powinienem mieć możliwość oczekiwać na samochód w budynku ,pomieszczeniu do tego wyznaczonym bądz powiniem zostać zmieniony trermin przeglądu. Usługi nie powinny być świadczone połowicznie. Następnie pracownik serwisu poinformował mnie ,że samochód będzie do odbioru o godz.13.00 czyli po 2.5 godzinie. Nadmieniam że wczesniej tj. od 2013 roku przyjężdzałem na przeglądy Dacią Sandero Stepway , a od 2 lat Dacia Daster i nigdy tak długo ten przegląd nie trwał. Zakres przeglądu zgodnie z fakturą polegał na wymianie oleju,wymianie filtra kabinowego oraz aktualizacji oprogramowania do wtrysków. O godz. 13.03 dochodząc do salonu zauważyłem ,że mój samochód wraz z mechanikiem wyjężdza na drogę robiąc sobie przejażdzkę być może testową? jednak wczesniej takiej sytuacji nie doznałem. Czekając cierpliwie na odbiór samochodu wytrzymałem do godz.13.30 i poszedłem do pracownika serwisu zapytać co jest z moim samochodem, bo mechanik którego zauważyłem za kierownicą mojego samochodu spacerwał po salonie. Po saprawdzeniu tej infomacji przez osobę z serwisu natychmniast samochód był gotowy do odbiory. Uważam ,że była to złośliwośc osób obsługujacych mnie po dopołudniowej wymiane argumentów. Podając powyżesz pragnę zwrócić uwagę na sposób obsugi klientów , bo wszystkiego nie można zrzucać na sytuacje epidemiczną kraju ,a dzisiaj traktowanie osób załatwiających sprawy za swoje pieniążki na polu bez względu na warunki atmosferyczne jest nieporozumieniem świadczącym o braku szacunku dla klientów . Zaznaczam ,że powyższa informacje przesłałem do Autos Spectrum Kraków , lecz do dnia dzisuiejszego żadnej intrerwencji ze strony Zarządu nie było.