93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i ...
... mila obsluga .Polecam wszystkim ten salon ,napewno wroce tu jeszcze nie raz :)
Użytkownik sieci
20 maja 2024 10:51
Salon - samochody nowe
Wspaniały zespół wszystkim ...
... gorąco polecam wizytę w tym miejscu, bardzo dobra komunikacja z handlowcami.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Komunikacja na najwyższym poziomie, polecam
Użytkownik sieci
8 maja 2024 22:42
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi salonu Auto Spektrum w Rzeszowie. Prowadzący sprzedawca p. Marek Maź wykazał sie dużą wiedzą i był bardzo pomocny w trakcie trwania całej procedury zakupu samochodu.
Użytkownik sieci
7 maja 2024 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2024 09:31
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście, ...
... super kontakt telefoniczny jak i obsługa w samym serwisie. Polecam z całego serca.
Użytkownik sieci
3 maja 2024 10:28
Salon - samochody nowe
Kultura sprzedawcy. Nie było wciskania. Wszystko sprawnie. Polecam.
Użytkownik sieci
2 maja 2024 13:48
Salon - samochody nowe
Serwis jest OK ...
... tylko auto trochę nie przemyślane. Do dziś nie wiem jak można było nie zamontować wyłącznika systemu ASR który motorycznie odcina mi zimą napęd przy wjeździe na mostek posesji.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 23:05
Salon - samochody nowe
Cały proces zakupu ...
... samochodu przebiegł w sposób wzorowy - od pierwszych pytań, oględzin, jazdy próbnej, doradztwa w zakresie wyboru wersji wyposażenia, aż po finalizowanie transakcji na odległość a potem odbiór samochodu. Sam odbiór był poprzedzony wyczerpującym instruktażem w zakresie obsługi samochodu oraz jego serwisowania. Brawo p. Marek Maź.
Aneta Dąbrowa
18 kwietnia 2024 20:37
Salon - samochody nowe
Podziękowania
W salonie Auto Spektrum w Rzeszowie w zakupie auta pomagał nam Pan Mateusz. Bardzo profesjonalna obsługa od wyboru auta do samego zakupu. Stały kontakt podczas finalizacji zakupu, bardzo szczegółowa odpowiedź na zadane pytania. Duża kultura osobista. Bardzo polecam i dziękuję za wszelką pomoc.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 17:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Bardo fachowa pomoc. ...
... Odbierałam swoje 1 auto więc miałam dużo pytań, na każde dostałam odpowiedź.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 19:30
Salon - samochody nowe
Spoko
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 18:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. Udało ...
... mi się uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania odnośnie auta oraz leasingu. Jazda próbna pozwoliła mi przetestować auto w każdych warunkach w jakich chciałem. Szczególne podziękowania dla Pana Jakuba oraz Pani Weronika za pomoc w kwestii leasingu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 21:01
Salon - samochody nowe
Ogólnie oceniam pozytywnie wizytę w salonie.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 14:53
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Bardzo przyjemi pracownicy a przede wszystkim Pan Grzegorz
Użytkownik sieci
28 marca 2024 08:28
Salon - samochody nowe
Bez uwag
Użytkownik sieci
23 marca 2024 14:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2024 16:34
Salon - samochody nowe
Przesyłam firmie Dacia ...
... Rzeszów wyrazy uznania - pan Marek Maź to nie tylko przystojny, ale także kompetentny i profesjonalny doradca klienta, zawsze uśmiechnięty, uprzejmy, kulturalny i gotowy pomóc, utrzymuje stały kontakt z klientem, informuje na bieżąco o postępie procedury zakupu, udziela wyczerpujących informacji. Polecam!
Użytkownik sieci
20 marca 2024 12:15
Salon - samochody nowe
Nowa Dacia Duster ...
... zakupiona. Pierwszy tysiąc kilometrów przejechany, więc chyba śmiało mogę ocenić, że..., to był dobry wybór. Decyzja o zakupie nowego auta nie była ani szybka, ani spontaniczna, ale ostateczna zapadła po, najpierw korespondencji, a następnie rozmowie, spotkaniu i jeździe próbnej. Szef działu sprzedaży internetowej, pan Jakub Urbanik był bardzo pomocny. I co ciekawe wcale nie namawiał. Pokazywał, odpowiadał na pytania, wyjaśniał i to wystarczyło. I pozwolił nam podjąć decyzję. Mam nadzieję, ba jestem przekonany, że jedynie słuszną. Myślę, że będę mógł to potwierdzić po przejechanych, kolejnych tysiącach kilometrów. Tak więc życzę sobie - szerokiej drogi!