87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 października 2019 15:28
Salon - samochody nowe
Parodia. 3 numery ...
... do handlowców, żaden nie odbiera przez cały dzień, nikt nie raczy oddzwonić. Po dodzwonieniu się na recepcję, zostawieniu numeru i zapewnieniu, że ktoś oddzwoni oczywiście nikt nie zadzwonił. Podziękuję za taki salon, gdzie nie ma najmniejszego szacunku do klientów. Samochód kupiony dziś w innym miejscu.
Użytkownik sieci
9 października 2019 12:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2019 16:49
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalana obsługa
Użytkownik sieci
1 października 2019 15:01
Salon - samochody nowe
dodaję w sumie ...
... po prawie roku od wizyty, ale widzę, że nie jestem odosobnionym przypadkiem, więc też napiszę coś, żeby przestrzec i uczulić. Szkoda na błotniku, likwidowana z OC sprawcy, do tego przy pierwszym otwarciu drzwi od strony kierowcy pojawił się odprysk (drzwi zahaczyły o wgnieciony błotnik). Rzeczoznawca z TU kwalifikuje do malowania drzwi oraz błotnik wymiana. Co robi ASO BMW Sikora Mikołów? :) drzwi zakwalifikowane jako element do malowania - paćka zaprawką (TAK TO NIE ŻART!!!!!!!!) mało tego, samochód oddany (okolice grudnia) po godzinie 16, gdzie jest już totalnie ciemno, oczywiście odbiór na dworze :) po sprawdzeniu latarką LED z telefonu obraz nędzy i rozpaczy - zaprawka na drzwiach. Po konkretnej awanturze Pan Grzegorz (kierownik warsztatu blacharsko-lakierniczego) jedynie zachował się jak należy (choć nie wiem czy nie z racji tego, że poczuł się po prostu zobowiązany ze względu na partactwo, jakie zrobili). Samochód niby umyty, ale wycierany chyba szmatą - pełno swirli, hobbystycznie zajmuję się detailingiem, więc ogarnięcie tego zajęło mi raptem kilka chwil - ale czy tak powinno wyglądać wydanie samochodu do klienta?.. oczywiście samochód zastępczy na czas naprawy - proszę o nim zapomnieć, musiałem wynająć na własną rękę, ŻENADA, gdyż usłyszałem "samochodów aktualnie nie mamy na stanie" po czym po chwili podjeżdża pojazd z bocznym napisem "samochód dla klientów serwisu" i po odśnieżeniu (czyli musiał stać jakiś czas, bo śnieg padał kilka dni wcześniej!) odbiera go jakiś człowiek, który przyjechał samochodem na serwis i wita się z pracownikiem BMW Sikora jak starzy kumple (kolesiostwo level hard).. dopiero po mojej awanturze o zaprawkowane drzwi nagle pojawia się możliwość otrzymania samochodu zastępczego :) odpowiedź nasuwa się sama. BRAK SŁÓW, sam salon piękny, niestety podejście kilku ludzi skutecznie potrafi zniechęcić do przyszłej wizyty. Finalnie cała sprawa (po mojej interwencji) zakończona właśnie tak, jak powinno to być od samego początku, gdyby nie te wszystkie mankamenty z pełną odpowiedzialnością byłoby to 5/5. pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 września 2019 16:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2019 09:11
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... w Mikolowie wczoraj tj 27.09.2019 w celu ustalenia kosztów naprawy auta gdy zapytałem pana o ramki do rejestracji z logo Sikora BMW usłyszałem od pana odpowiedz tak mogę panu dać koszt 30zl Ten salon to jakaś porażka żeby kasować klienta za ramki tablicy rejestracyjnej które reklamują ich salon NIE POLECA M!!!!
Użytkownik sieci
22 września 2019 07:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2019 07:12
Salon - samochody nowe
Super obsługa, pełny profesjonalizm, gorąco polecam!!!
Użytkownik sieci
17 września 2019 07:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 września 2019 15:17
Salon - samochody nowe
Dnia 1.08.19 samochód ...
... zostaje oddany na nałożenie powłoki ceramicznej, lakier jest dokładnie sprawdzony, wszystkie najmniejsze rysy usunięte - stan idealny. Dnia 9.08.19 samochód zostaje oddany do serwisu BMW Sikora Mikołów na standardowy przegląd + regulację świateł adaptacyjnych. Dnia 15.08.19 samochód zostaje przeze mnie pierwszy raz umyty po serwisie w Mikołowie. Okazuje się, że są uszkodzone: czarna listwa nad szybą (rysa), drzwi po stronie kierowcy (odprysk) oraz błotnik przy masce (odprysk). W samochodzie są zamontowane rejestratory wideo, jednak podczas wcześniejszej wizyty serwisanci BMW Sikora pozwolili sobie wyłączyć rejestratory bez zapytania, nie włączając ich po wykonaniu prac. Nieświadomy jeździłem bez włączonych kamer przez tydzień. Podczas kolejnego serwisu (9.08.19) dowiedziałem się o "wewnętrznej polityce serwisu" i tym razem osobiście byłem zmuszony do wyłączenia rejestratorów. W związku z brakiem dowodów (np. nagrań z rejestratorów wideo) skontaktowałem się z serwisem z prośbą, aby sprawdzili wewnętrzny monitoring. To jednoznacznie potwierdziłoby lub wykluczyło możliwość uszkodzenia samochodu w serwisie. Od pracownika serwisu dowiedziałem się, że nie posiadają monitoringu. W związku z powyższym nie mogę posądzić serwis BMW Sikora Mikołów o uszkodzenie samochodu, ale gdybym był uprzedzony, że serwisują samochody warte kilkaset tysięcy złotych bez jakiejkolwiek kontroli to nigdy bym się nie zdecydował na ich serwis.
Użytkownik sieci
14 września 2019 17:38
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
10 września 2019 12:43
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm i kompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
6 września 2019 11:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2019 21:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 21:40
Salon - samochody nowe
Mam porównanie z ...
... innymi salonami, ponieważ stety bądź niestety miałam okazje współpracować z innymi salonami. Zaskoczyło mnie podejście do klienta, wiadomo, ze w tego typu salonach obsługa powinna być na najwyższym poziomie. I tak tez się stało. Wymieniałam teraz samochód nastawiłam się na 2 konkretne modele i Pan Doradca pokazał mi jakiego auta naprawdę potrzebuje, wcześniej przeprowadzając ze mną szczegółowy wywiad. Dzięki niemu wybrałam auto skrojone na miarę moich potrzeb. Jedno jest pewne napewno kolejne auto wybiorę z pomocą pana Tomasza. No i oczywiście serwisowanie tez tylko u nich, mimo tego ze salon BMW jest w moim mieście to trafiłam do Mikołowa.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 20:54
Salon - samochody nowe
Niestety - notoryczny ...
... brak kontaktu z handlowcami - nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają nawet pomimo wielokrotnie pozostawionego kontaktu. Oczywiście na miejscu chętnie rozdają wizytówki i proszą 'żeby w razie pytań dzwonić' etc. ;) Po tygodniu - wciąż brak oferty. W tym samym czasie innym salonom, z którymi się kontaktowałem wystarczył dzień na odpowiedź. EDIT: w odpowiedzi na komentarz salonu - najbardziej satysfakcjonującą formą rekompensaty będzie dla mnie mail z informacjami o które prosiłem będąc na miejscu. EDIT2: moje starania nie poszły na marne, dealer się skontaktował. Niestety dla niego - było już za późno, gdyż rozmowy z innym salonem okazały się bardziej owocne, oraz kontakt - łatwiejszy. Jednak zgodnie z obietnicą powyżej - oczekiwałem przede wszystkim kontaktu, więc uznam to za rekompensatę i ocenę podnoszę.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 08:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 17:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 00:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek