92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
P R
18 lipca 2025 09:25
Serwis
Odradzam serwis
PRZESTRZEGAM !!!
ODRADZAM USŁUGI TEGO SERWISU !!!
Od 15 lat jestem / byłem klientem serwisu Inchcape Wrocław i zawsze byłem mega zadowolony. Serwisuję kilka samochodów tej marki w tym serwisie bo darzyłem pracowników gigantycznym zaufaniem.
Dwa tygodnie temu zgłosiłem się na wymianę szyby czołowej w BMW X6 moim prywatnym aucie i jak zawsze powierzyłem auto tej firmie.
Kiedy pojawiłem się odebrać samochód i wyjechałem za teren firmy Inchcape uchwyt telefonu zamontowany na kratce powietrza ( nieoryginalny - 3 lata go mam ) kiedy chciałem położyć telefon rozleciał się w drobny mak. Ewidentnie widać było ( mam zdjęcia ) że komuś ta kratka się rozleciała i uchwyt nie był zamontowany jak wcześniej - dodam, że to masywny uchwyt i korzystam z niego 3 lata bezproblemowo i jest to magnetyczne kółko. Ktoś złożył kratka żeby tylko się trzymała czego dowodem były części połamane plastiki kratki.
Absolutnie daleki jestem od szukania winnego czy karania. Liczyłem na polubowne załatwienie sprawy, wymianę części czy chociaż słowo przepraszam i zapłaciłbym za tą część jak trzeba. Złożyłem reklamację zgodnie z sugestią opiekuna serwisu. Po kilku dniach dostałem odpowiedz, że to moja wina bo uchwyt jest nieoryginalny i to moja wina że się połamał. Poza tym wyjechałem poza firmę więc to już nie ich sprawa.
Nowa część kosztuje 800 zł i to dzisiaj / teraz bo jutro może być inna cena + koszt montażu i albo umawiam termin albo spadaj. TOTALNE LEKCEWAŻENIE KLIENTA.
Szczerze nigdy nikt mnie tak nie zlekceważył - zawsze miałem dobre zdanie o tej firmie ale teraz kategorycznie je zmieniam i nie polecam. Zszokowała mnie ta odpowiedź na reklamacje. Odniosłem się pisemnie do niej i zakończyłem współpracę z tą firmą.
Dodam, że podczas odstawiania samochodu byłem z żoną w salonie i oglądaliśmy nowa BMW X5 bo przymierzam się do zmiany.
Zachowanie Pana który odpisał na moją reklamację jest karygodne, totalnie lekceważące klienta i nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy ze strony Inchcape. Tyle lat współpracy, kilka samochodów BMW serwisowanych regularnie od 15 lat a oni olewają klienta za jakieś głupie 800 zł za część która ewidentnie uszkodzili / zniszczyli. Jestem pewny tego i dowodem był stan samochodu przy odbiorze. Uszkodzili kratkę i to nie podlega żadnej dyskusji. Człowiek który sprzątał auto po serwisie wcale nie zrobiłem tego specjalnie - przecież może się to zdarzyć każdemu. Wystarczyło zadzwonić przeprosić i zamówić część i zakończyć sprawę z klasą.
Byłbym skłonny nawet zapłacić sobie za tą kratkę jak miałby być obciążony pracownik - każdemu może się coś wydarzyć ale nie spodziewałem się, że firma Inchcape tak zlekceważy klienta.
Teraz jestem pewny, że ten człowiek który to uszkodził bał się i miał do tego zapewne powody bo jak firma Inchcape nie dba o klienta to zapewne jeszcze gorzej traktuje pracownika.
Nie polecam tego serwisu, przestrzegam i stosowną skargę złożę również do BMW Polska. Sprawę również opiszę na kilku portalach bo reklama jest dźwignią handlu a traktowanie klientów to ważna część prowadzonego biznesu.
Byłem już w innym salonie w którym również podzieliłem się sprawą jaka mnie spotkała w Inchcape, zamówiłem sobie kratkę ( dostałem rabat ) i skonfigurowałem nowe auto za ponad 600 tys zł i aktualnie finalizuje zakup.
Przed serwisem Inchcape przestrzegam bo poziom obsługi klienta spadł do najniższego poziomu.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 13:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 14:46
Salon - samochody nowe
Uwaga na ten ...
... salon. Sprzedają wadliwe samochody i umywają się od odpowiedzialności. Zostawiłem w tym salonie ponad milion zł, jedno auto od samego początku zmaga się z problem z hamulcami, które wydobywają z siebie okropny pisk przy każdym hamowaniu, przez lata wymyślali różne wymówki, raz twierdzili, że sportowe hamulce piszczą i nic się z tym nie da zrobić, innym razem, że hamulce się "zeszkliły" i wystarczy mocniej zahamować. Ich najnowsze stanowisko w sprawie jest takie: "Zjawisko „piszczenia” nie jest wada fizyczna rzeczy w rozumieniu gwarancyjnym. Odgłosy nie są też wadą techniczną i nie wpływają na trwałość komponentów, których dotyczy problem. Objawu reklamacji nie można również trwale usunąć przez zastosowanie danego działania."
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 23:57
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... to serwis na poziomie 1. Umówiona wymiana kół (nie opon, tylko kół - podkreślę) zapowiedzieli, że zajmie 2 godziny 🤦 - już na sam początek duża przesada... Zmiana kół w przeciętnym serwisie zajmuje max 15-30min. Niestety w salonie spędziłem ponad 4 godziny 🤯🤯... Tak, tyle zajęła im wymian 4 kół. Nawet nikt nie raczył przyjść i wytłumaczyć z jakiej przyczyny. Na sam koniec dowiedziałem się, że tak wyszło + przeprosili. Dodatkowo zamówiłem belki/poprzeczki na relingi. Miały być do odbioru podczas wizyty. Pnad 30min zajęło im szukanie belek. Ostatecznie skończyło się, że ich nie ma i wyślą na adres... Moja wizyta w tym salonie to ostatnia jaką zaliczyłem. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 15:09
Salon - samochody nowe
Bardzo aroganccy i ...
... nieprzyjaźni pracownicy działu samochodów używanych, zwłaszcza pan, który ustala ceny
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 21:56
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie!!! Nie ...
... polecam !!! Wszyscy z obsługi rozmawiają przez telefony!!! Nie mają czasu porozmawiać z potencjalnym klientem!!! Po wizycie w waszym salonie stwierdziliśmy ,że wracamy do salonu Audi. Pozdrawiamy !!!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 18:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam obecnych ...
... sprzedawców szczególnie od flot. Mimo licznych kontaktów Tel i mailowych nikt nie wysłał oferty
Użytkownik sieci
25 grudnia 2024 12:15
Salon - samochody nowe
The used car ...
... department did not impress me at all and in fact I do not understand the attitude of the salesman. You want to buy one of the 2 used models (worth a considerable amount of money) and I suppose it is normal to want to take a test drive first to dispel any doubts. Unfortunately, the salesman shows boredom in the conversation and offers to sign the sales contract first, and only then kindly says that we can go for a drive. Buying a cat in a bag! There was no problem with a test drive at another dealership, so I would recommend staying away from the used car section at Inchcape Wroclaw.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Głównym problemem są ...
... bardzo wysokie ceny usług! 2521 zł (600 euro) za wymianę oleju, filtra oleju i filtra powietrza – to nie jest normalne! I to z 15% rabatem na materiały i usługi!) Oszustwo! Już milczę jakieś trzy godziny czekania, choć praca trwa 30 minut. To była moja ostatnia wizyta w tym salonie samochodowym!!! W godzinach 14-30 nie było w zakładzie pracy specjalisty, który mógłby udzielić porady w sprawie sprzedaży opon samochodowych. Inny pracownik powiedział, żeby się z nimi skontaktować następnym razem.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 09:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Brak ...
... profesjonalizmu, chyba że do momentu sprzedaży ..
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 14:54
Salon - samochody nowe
3 letni samochód ...
... z Niemiec z roczną gwarancją Europlus , gdzie przy pierwszym kontakcie telefonicznym czuje się jak nie proszony klient ( musi Pan zostawić samochód na kilka dni do weryfikacji tej gwarancji itp itd , a może niech Pan spróbuje u sprzedawcy … a to będzie Pan musiał zapłacić ponad tysiąc za diagnozę zawieszenia i umycie pojazdu … itp ) Wystarczyłoby po słowie dzień dobry powiedzieć nie realizujemy dodatkowej gwarancji którą dostał Pan w niemieckim ASO BMW Bardzo dziwne podejście do klienta … takie nie premium …
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 17:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, obsługa w trakcie sprzedaży (przesuwanie terminów), jak i obsługa posprzedażowa nie jest na odpowiednim poziomie. Nie są konkurencyjni względem salonów/serwisów konkurencyjnych tej samej marki tj Lubuskie / Wlkp / Dolnośląskie
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 10:40
Salon - samochody nowe
w salonie zakupiliśmy ...
... w sumie 5 motorów, po serwisie otrzymałem brudny motor. Po zwróceniu uwagi uzyskałem odpowiedź „następnym razem umyjemy” bardzo słabo.
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 18:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Premium selection ma ...
... dobrze brzmieć dla klienta! Polecam jechać i rzeczywiście oglądnąć auto przed zakupem. Uważam że uszkodzenia lakieru były zatajone. Bo żeby fachowiec nie zauważył na zderzaku zaprawek przy odkupie pojazdu i tego nie oznaczył na karcie sprawdzającej. Co był ustalone przed odbiorem, nie zostało wykonane. A piękne słowa sprzedającego przekonywały że wszystko jest i będzie dobrze. Wysłano mi gadżet dla zatkania ust. Niesmak pozostał. Taka moja opinia. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa w ...
... tym salonie to pomyłka. Lekceważące podejście dwóch pracowników. Nie mają czasu na czynność, która zajęła 5 minut 🤦♀️ Dramat. Polecam wybrać inne miejsce.
Użytkownik sieci
31 października 2024 16:12
Salon - samochody nowe
Kupiony w marcu ...
... Countryman jest wyposażony w kamerę ACE2.0, która od początku działa niewłaściwie: zapisuje nie wszystkie przejazdy, nie wszystkie incydenty na parkingu. Ale nie wiedziałbym o tym, gdybym nie wyjął karty i nie podłączył do kompa. Bo kamera nie chce się połączyć ze smartfonem. Wypróbowałem dwa Androidy i trzy iPhony - zero kontaktu. Serwis zapewnia mnie, że wszystko w porządku, ale jak skoro na karcie są zapisy w dziwacznym układzie: co dwa dni, co trzy, albo wcale, a komunikaty głosowe sugerują właściwe działanie kamery. Na dodatek ludzie, którzy mieli pomóc w załatwieniu problemu rozkładają ręce, a telefony skrzętnie omijają. Będę szukał Szefa Szefów, bo inaczej - jak widzę - nic nie załatwię, choć miało być pięknie, premium i nietanio, a jak na razie tylko to ostatnie się sprawdziło.
Użytkownik sieci
17 października 2024 07:01
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... stwierdzić, że współpraca z Panem Pawłem Dec w zakresie likwidacji szkody była rozczarowująca. Zabrakło odpowiedniego zaangażowania oraz wsparcia, a wiele spraw musiałem samodzielnie monitorować i przypominać o ich realizacji. Spodziewałem się wyższego standardu obsługi ze strony ASO, co niestety nie miało miejsca