93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 17:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Traktują człowieka z góry. Spore rozczarowanie.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 10:56
Salon - samochody nowe
Niestety muszę zmienić ...
... i opinię i ocenę. Przy początkowych 5* i zadowoleniu z obsługi stanowczo odradzam ten salon, a raczej jednego sprzedawcę - pana z brodą. Dopóki nie przelaliśmy pieniędzy za auto wszystko było ok. A później: Sprzedawca sam zaproponował odbiór w piątek, wyjeżdzaliśmy więc przelożyliśmy na poniedziałek - ok, stwiedził ze auto i tak będzie gotowe w piątek. W pn. okazało się że auto nie jest gotowe, bo ma wolne. Dopiero po "opr" mogliśmy odebrać auto. Nie dostaliśmy kompletu dokumentów, więc zmarnowany czas w urzędzie rejestracyjnym. Po kilku telefonach przez cały dzień odpowiedział dopiero na sms. Dodatkowo zostawiliśmy stare auto w rozliczeniu, ale potrzebowałem dokumenty do urzędu rejestracyjnego. Podobny syt. z kontaktem. A nawet, mimo tego, że zadeklarował iż wszystko bedzie przygotowane to jak zwykle go nie było i nikt nic nie wiedział. Jedynie Pani z ubezpieczeń ratuje imię tego salonu
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 13:48
Salon - samochody nowe
Mało miejsca do ...
... manewrowania. Poza tym kierownicy nie widzą zaniedbań swoich pracowników, którzy wiedzą jaka jest sytuacja i mimo próśb o pomoc nie reagują. Wychodzi na to że zawsze winny jest kierowca. Nie polecam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Poziomu w usłudze ...
... brak o jakości nie wspomnę. 5h wymiana klocków w mini? Żart! w tym samym miesiącu w Volvo klocki wymieniono mi w 1,5h. Każdy serwis to jak matrix mnóstwo oferowania niepotrzebnych usług dodatkowych, brak skupienia się na tym co musi być zrobione. Czekają na auto, po każdym powrocie z papierosa Panie atakują na wejściu po co żem progi salonu przekroczył. Po paru godzinach chyba można zapamiętać człowieka?
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 17:19
Salon - samochody nowe
Ogólnie lekceważą klienta ...
... chyba, że ten kupi samochód bez wybrzydzania to co zaoferuje mu doradca, co akurat jest - za to 5 gwiazdek ale jak trafi się klient, który chce czegoś więcej to zaczynają się schody, nie potrafią sprostać wymaganiom i nawet się nie starają. Standardowe teksty, że nie mogą mieć każdego modelu samochodu a ja uważam, że powinni skoro oferują w sprzedaży. Ja kota w worku nie zamierzam kupować. Nie polecam, dobre wrażenie tylko na wejściu a szkoda bo w końcu to ponoć marka premium.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 10:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 22:56
Salon - samochody nowe
Serwis pojazdu u ...
... tego dealera to jest jakaś porażka nie ma się co rozpisywać nie jest to jedyna tego typu wypowiedź.
Użytkownik sieci
24 listopada 2019 12:43
Salon - samochody nowe
Nie znam droższego salonu jak INCHAPE
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 11:15
Salon - samochody nowe
Sprzedaja uszkodzone auta
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 12:37
Salon - samochody nowe
Nie mam pojęcia ...
... jak tam jest nigdy nie byłam w tym miejscu
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 19:29
Salon - samochody nowe
Dobrze jest bo ...
... ładnie i tak jak powinno być w serwisie klasy premium, nie podoba mi się natomiast to, że próbuje się wmówić klientowi, że samochód z przebiegiem 35000 ma do wymiany pół zawieszenia i wycieki z silnika. To niedorzeczne, że samochód na gwarancji dostaje taka diagnozę, której nota bene nie potwierdza inny serwis BMW.
Użytkownik sieci
31 października 2019 14:15
Salon - samochody nowe
Kiedyś super, dziś ...
... podejście do klienta na poziomie -2, jakość samochodów marki BMW spada z roku na rok
Użytkownik sieci
29 października 2019 08:51
Salon - samochody nowe
Naciaganie ludzi na ...
... koszty, mówienie że coś robili a nic nie robili. Zdecydowanie nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
8 października 2019 15:36
Salon - samochody nowe
Witam! Dwa miesiące ...
... temu przyjechałem do Was żeby obejrzeć używane BMW X4. Auto pokazywała mi pani Aleksandra. Była bardzo miła aczkolwiek mało zorientowana w temacie. O wszystko pytała kolegi, na początku mówiła, że jazda próbna nie jest możliwa ale po moich naciskach i skonsultowaniu się z kierownikiem, jazda ta doszła do skutku. Obiecała, że zgodnie z ogłoszeniem, dostane ceryfikat Inchcape czyli świadectwo sprawdzenia stanu technicznego w 113 pkt, polską instrukcję obsługi i że auto jest bezkolizyjne. Podpisałem umowę. Gdy parę dni później przyjechałem po odbiór auta, pani Aleksandra nie była już tak miła. Powiedziała, że w/w świadectwa nie dostanę, bo system nie działa, że nie ma kolegi itp itd. Instrukcji obsługi również mi nie dała obiecując, że wyśle pocztą. Będąc już w domu zauważyłem, że przednia szyba jest nieoryginalna- oczywiście pani Aleksandra nic o tym nie wiedziała, co jest dla mnie kuriozalne!! Co do certyfikatu- po moich naciskach, po pewnym czasie przesłała jakieś zdj o stanie technicznym, natomiast książki nie dostałem do dzisiaj, choć obiecywała kilkukrotnie przez tel. Wg pani Aleksandry auto było na gwarancji fabrycznej jeszcze przez ok 1,5 miesiąca. Gdy udałem się do BMW w moim mieście okazało się, że do końca gwarancji zostały dwa tygodnie. Pani A. oczywiście nic o tym nie wiedziała, bo pierwszy raz spotkała się z taką sytuacją!!! Bez komentarza...
Użytkownik sieci
11 września 2019 09:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2019 07:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 09:15
Salon - samochody nowe
Najbardziej niemiłe wspomnienia ...
... z zakupu auta jakie mogłem mieć. Wchodzisz do salonu jest wszystko pięknie. Konfigurujesz auto , jest super rozmowa kawa i etc. Wpłacasz zaliczkę , zaczyna zanikać kontakt z handlowcem , lub inne rzeczy są dla niego ważniejsze . Odbierasz auto , przedstawiciel niema czasu ci go wydać choć dostajesz go z dużym opóźnieniem. Rach ciach 5 min i koniec gadania , niech klient jedzie i nie marudzi . Problemy serwisowe z autem - brak zaangażowania , a jak już nie wiedzą co zrobić to proponują wizytę , przetrzymują samochód , poczym twierdzą że "TEN TYP TAK MA"
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 19:57
Salon - samochody nowe
Kilka dni temu ...
... byłam w BMW Inchcape Warszawa w dziale Akcesoria i części. Zamierzałam kupić brelok do kluczy na prezent dla mężczyzny. Doradca klienta z Działu Pan Mateusz Komar zaproponował mi kilka rozwiązań. Wyboru dokonywałam po części drogą eliminacji. Powiedziałam, że jeden breloków jest za mały. Na co usłyszałam od Pana Komara "Mówi się, że rozmiar nie ma znaczenia, a jednak... ". Prostackie zachowanie, bardzo nieprofesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 21:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka