94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 września 2024 13:31
Salon - samochody nowe
Dzisiaj byłem zainteresowany ...
... ślicznym, niebieskim BMW serii 1 w dziale samochodów używanych. Niestety, pan obsługujący – tu słowo dość na wyrost – chyba nie był zainteresowany jego sprzedażą. Bardzo niemiłe doświadczenie.
Użytkownik sieci
20 września 2024 22:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2024 20:36
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! Nigdy więcej
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 18:06
Salon - samochody nowe
Na wstępie napiszę ...
... w skrócie, nie przykręcono silnika do podwozia! Poprzednią opinię usunąłem na prośbę serwisu w zamian za wykonanie poprawnej naprawy mojego pojazdu BMW F20 oraz kilka darmowych usług i dóbr materialnych. Niestety, jestem zmuszony wystawić kolejną, jeszcze bardziej szokującą opinię na temat serwisu BMW X5 a poprzednią opinię dodać ponownie, ponieważ karygodne niedbalstwo jest w tym serwisie nadal kontynuowane. 4 grudnia 2022 odebrałem BMW X5 z wyżej wymienionego serwisu po wymianie silnika i przekładni kierowniczej na koniec gwarancji, naprawa trwała około miesiąc. Po powrocie do domu zauważyłem bardzo dużą kałużę oleju pod silnikiem, okazało się, że nie został podłączony przewód doprowadzający olej do turbosprężarki, błąd mógł być katastrofalny dla świeżo zamontowanego, nowego silnika. Usterka została naprawiona. Natomiast, zauważyłem również, że z wewnętrznego przegubu lewej przedniej półosi spadła opaska zaciskowa, która mocuje osłonę gumową owego przegubu. Smar z przegubu został odwirowany, ponieważ guma była luźna. Podejrzewałem wtedy serwis, że podczas wymiany silnika naruszył opaskę i spadła. Serwis odmówił wymiany potencjalnie uszkodzonej półosi, która to pracowała bez smaru i mogła się zatrzeć. Naprawy dokonałem samodzielnie, ponieważ, samochód był na tamten moment po okresie gwarancyjnym, uzupełniłem smar w przegubie oryginalnym BMW (Renolit CX-TP1) oraz założyłem nową opaskę co widać na zdjęciach. To było 1.5 roku temu, w ten poniedziałek (05.09.2024) samochód znajdował się w serwisie na pogwarancyjnej akcji serwisowej wymiany chłodnicy EGR. Otrzymałem od serwisu filmik z informacją, że opaska przegubu ponownie spadła i należy wymienić półoś, za kwotę 9099zł wraz z wymianą. Wymiany odmówiłem, ponieważ takową mogę wykonać samodzielnie niższym kosztem robocizny. Po rozebraniu półosi celem skontrolowania jej stanu, ponieważ potencjalnie przez dłuższy czas mogła pracować bez smaru, okazało się, że jej stan jest wzorowy. Ponownie uzupełniłem smar oraz założyłem nową osłonę przegubu BMW z nowymi opaskami, pierścieniami oraz śrubą mocującą półoś. Podczas jazdy testowej okazało się, że podczas dużego obciążenia oraz Launch Control napęd wydaje okropne odgłosy, słychać stuki, coś wyraźnie przeskakuje w napędzie oraz lewa przednia strona pojazdu nienaturalnie się unosi. Teraz do sedna mojej opinii, po dalszej diagnozie okazało się, że ponad 1.5 roku temu serwis Inchcape nie przykręcił śruby Torx mocującej łapę silnika, do poduszki silnika. W skrócie, lewa strona silnika nie była w ogóle zamontowana do podwozia. Zaowocowało to tym, że silnik unosił się pod maską razem z przednim dyferencjałem i półosią, która to zderzała się z amortyzatorem, a silnik unosił się tak bardzo, że półoś naciskająca na amortyzator unosiła całą lewą stronę pojazdu. Uszkodzenia półosi oraz amortyzatora widać na zdjęciach. Opaska ponownie spadła, ponieważ silnik unoszący półoś wyginał przegub na tyle, że ściągał opaskę. Owa nieprzykręcona śruba widoczna jest wyraźnie na zdjęciu pod numerem 1, leży sobie na łapie silnika, a otwór przewidziany do jej montażu znajduje się pod numerem 2. Reasumując, serwis stosuje tak duże niedbalstwo, że daje się we znaki nawet po latach, przez co straciłem mnóstwo czasu na naprawę i diagnozę napędu, ponad 750zł za oryginalną gumę, smar, opaski itp. Oraz gdybym nie był mechanikiem, a nieświadomym klientem serwis naciągnąłby mnie na wymianę całkowicie sprawnej półosi za 9099zł, której to opaska i potencjalne uszkodzenie było spowodowane z winy tego samego serwisu półtora roku temu. I gdybym jeszcze raz pojawił się w tym serwisie, znów zalecano by mi wymienić półoś, ponieważ jej opaska z pewnością spadłaby przy pierwszym przyśpieszeniu pojazdem kiedy to luźny, nieprzykręcony silnik znów by się uniósł. A źródło usterki - niedbalstwo serwisu - nadal nie zostałoby usunięte. Można by spekulować, ale proszę mi powiedzieć, jaka czynność jest bardziej istotna podczas wymiany silnika niż PRZYKRĘCENIE SILNIKA DO POJAZDU? Na zdjęciach widać również wyrwane przewody przez unoszący się silnik.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 17:56
Salon - samochody nowe
Przeprowadziłem naprawę po ...
... kolizji parkingowej. Po 4 latach z maski zaczął schodzić lakier. Po skontaktowaniu się z serwisem dowiedziałem się, że na naprawę lakierniczą, wątpliwej jakości gwarancja to oczywiście tylko 2 lata tak więc teraz maska do ponownego malowania mój koszt. Gorąco nie polecam serwisu blacharskiego.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Salon pod tytułem ...
... "nikt Ci tyle nie da co my Ci możemy obiecać". Wysyłanie ofert, telefony, baaa nawet kufer centralny w cenie. Ładnie pięknie no i motocykla nie ma. Żadnego przepraszam, żadnej skruchy. Także dziękuję za taki salon. Obsługiwała mnie Paula Nyc. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 07:07
Salon - samochody nowe
Samochód zdecydowałem się ...
... naprawić po szkodzie wlasnie tutaj.... Kontakt dramat jak pracownik mówi ze sprawdzi i oddzwoni to zapomnij. Ciągnie sie wszystko strasznie w dodatku bez informacji jak sie uda dodzwonic i dopytasz to moze sie czegos dowiesz. Druga sprawa stan auta po odebraniu. Polecam porobić zdjęcia przed oddaniem auta na serwis. Tak wyglada maska po myciu u Panstwa i wszystko ok wg Was. Jednym słowem Inchcape we Wroclawiu zjada Was pod kazdym wzgledem.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 13:50
Salon - samochody nowe
Firma niepoważna. Zapraszają ...
... nie co odkupu samochodu a przed wizytą proponują zaniżoną cenę. Brak szacunku dla klienta
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 14:21
Salon - samochody nowe
sprzedaja rozkurwione samochody
Użytkownik sieci
31 maja 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nie chcieli pokazywać uszkodzony części.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam naprawiać ...
... auto u państwa, uszkodzili samochód przy naprawie plus do tego nie umyli po naprawie.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 11:18
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... to jest zwykle że w tym miejscu otrzymuje złą obsługę, szkoda czasu
Użytkownik sieci
17 maja 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nie ...
... oddają stare części po naprawie, cały czas z serwisem nie ma kontaktu. Naprawa odbyła na 100 tys. Jestem niezadowolony !!! Blokują komentarze
Użytkownik sieci
15 maja 2024 22:45
Salon - samochody nowe
Aroganckie zachowanie personelu, mocno słabo
Użytkownik sieci
10 maja 2024 19:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2024 17:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Oszuści, nie znają ...
... się na swojej sprawie! Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 17:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam to ...
... miejsce z całego serca. Ekipa która nie umie wykonywać swoją pracę , a tylko okłamywać ludzi
Użytkownik sieci
10 maja 2024 17:02
Salon - samochody nowe
Не являются профессионалами ...
... , и не могут сделать все по нормальному.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Po naprawie uszkodzili ...
... zderzak plus został skradziony montaż serwisowy na opony, przyjechałem na wymianę opon i został skradziony śruba zabezpieczająca. Proszę o szybki zwrot oraz kompensację kosztów !