85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 14:20
Salon - samochody nowe
Profesionalna obsługa klienta ...
... w dziale serwisu, szczególne uznanie dla Pana Dawida, polecam.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 22:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 23:44
Salon - samochody nowe
Doskonała jakość obsługi. ...
... Wiedza i profesjonalizm personelu robi wrażenie. Chce sie wracać. Klient czuje się tu mile widziany.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 05:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 20:07
Salon - samochody nowe
Kontakt z klientem ...
... bardzo przyjemny, treściwy. Podchodzą do klienta indywidualnie, wysoki poziom.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 06:23
Salon - samochody nowe
Super serwis i salon samochodowy
Użytkownik sieci
3 grudnia 2017 14:11
Salon - samochody nowe
Dobry Dealer!
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 11:41
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa. Oferują ...
... pakiet zniżek serwisowych dla aut starszych niż 5lat
Użytkownik sieci
27 listopada 2017 14:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2017 14:10
Salon - samochody nowe
Salon BMW Uwaga ...
... na sprzedawców lubią przytrzasnąć klientom potencjalnym paluchy generalnie Uważajcie na siebie w tym salonie
Użytkownik sieci
27 listopada 2017 10:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2017 13:03
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam. Nie ...
... jeżdżę samochodami tej marki od wczoraj, znam wiele serwisów, głównie w Warszawie, ale od BMW Gazda inni mogą się uczyć. Doradca przyjął wszystkie uwagi, w trakcie trwania naprawy kompetentny kierownik serwisu zadzwonił z krótkim objaśnieniem i pytaniami. Auto odebrałem sprawne, starannie umyte ( nie "umyte" jak w wielu serwisach ) i to w późnych godzinach nocnych - nie było problemu z pozostawieniem kluczyków ochronie. Wiem, ze dalej będę serwisował tam samochód, myślę, że kolejnym samochodem będzie także BMW, które tym razem kupię w Gliwicach - widać, że ktoś pilnuje tam zasad i porządku. Trzymać tak dalej !
Użytkownik sieci
21 listopada 2017 21:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2017 12:41
Salon - samochody nowe
Na tle salonu ...
... w Bielsku bardzo marnie wychodzi. Byłem oglądać auto używane, wyposażenie totalnie niezgodne z treścią ogłoszenia, stan niestety też nie. Obsługa posiada małą wiedzę i wprowadza ludzi w błąd. Stracone 2H i trochę kilometrów.
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 07:35
Salon - samochody nowe
Rewelacyjny salon. Miła obsługa
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 13:46
Salon - samochody nowe
Zapraszam
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 20:48
Salon - samochody nowe
3 tygodniowy samochód ...
... na gwarancji został przywieziony na lawecie w piątek. W poniedziałek próbowałem skontaktować się kilkakrotnie z serwisem aby dowiedzieć się co jest z autem i kiedy można się spodziewać ustalenia jakiś terminów. Niestety ciągle byłem zbywany przez Panią z sekretariatu informacjami że pracownicy serwisu są zajęci i oddzwonią. Oczywiście nikt nie oddzwonił. Po 19 po napisaniu skargi na fb dowiedziałem się, że... jest sezon zmiany opon i konsultanci mają dużo roboty. Rozumiem, że Panowie w garniturach zmieniają te koła i nie maja czasu na 5 min rozmowę? No chyba że Gazda to serwis wulkanizacyjny a nie Diler marki premium? Bez komentarza. We wtorek dowiedziałem się, że auto postawili w kącie serwisu i nawet palcem nie tknęli i że w środę dopiero coś zaczną robić. Problem w tym, że auto zastępcze bmw daje na 3 dni czyli do środy. Oczywiście Gazda nie poczuwał się do zagwarantowania samochodu zastępczego mimo, iż nie moją winą jest duży ruch w ich serwisie. Też nie ja wybrał ich jako serwis do naprawy tylko centrum pomocy bmw. Dodam, że samochód jest służbowy i z racji dystansów, które pokonuję nie mogę sobie pozwolić na jego brak. W związku z takim podejściem Gazdy zdecydowałem interweniować w Bawarii gdzie kupiony był samochód. Bawaria jeszcze we wtorek we własnym zakresie wysłała lawetę i zabrała auto z Gazdy. Okazało się, że samochód miał zablokowany komputer i Bawaria uruchomiła go w 15 min! W środę samochód przetestowali, umyli i oddali. Tak powinien działać serwis marki premium. Podsumowując, zalecam omijać serwis Gazda szerokim łukiem. Brak kontaktu, opieszałość, ignorowanie klienta i narażenie na potencjalne koszty związane z nie naprawienie samochodu w czasie udostępnienia przez bmw samochodu zastępczego. Dramat!
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 listopada 2017 18:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 08:34
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... dać negatywną opinie.Miałem nadzieję że tym razem się nie zawiodę niestety ten kto wysoko mierzy CIĘŻKO upada.Nie oceniam usługi ponieważ do takowej nie udało mi się dotrzeć. Od rana prosiłem o kontakt serwisu, pani w recepcji mimo zapewnień iż kontakt nastąpi, niestety nie nastąpił. W akcie desperacji o godzinie 18:30, ponowiłem próbę skontaktowania się z serwisem i ponownie usłyszałem cytuje;"na pewno pan z serwisu oddzwoni". No i o godz. 19 czar prysł.Nikt nie zadzwonił. Rozumiem że serwis ma dużo na głowie ale jeśli ktoś czeka od godziny 10 na telefon, to moim zdaniem na 5 min rozmowę zawsze można poświęcić czas, Tu jednak nie. Pora udać się w stronę Krakowa bo w Katowicach brak SERWISU z prawdziwego zdarzenia.