92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 14:38
Salon - samochody nowe
Serwis tutaj mają ...
... bardzo dobry, jeżdżę na przeglądy i naprawy, wszystko zawsze było w porządku. Polecam.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 14:43
Salon - samochody nowe
Pan Maciej pomagał ...
... mi w zakupie nowego BMW, bardzo fajnie mi się z nim rozmawiało, duża kultura osobista, wiedzą jak tutaj zadbać o klienta. Wybrałem jeden z polecanych przez niego modeli i jak do tej pory jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 19:40
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie. Polecam!
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 12:29
Salon - samochody nowe
Chciałem i ja ...
... dołożyć swoją cegiełkę do pozytywnych opinii nt. serwisu Bawaria Motors Czerniakowska. Poziom kompetencji, życzliwość i ogólna dbałość o klienta a w szczególności o jego samochód są niepodważalne. Swoje słowa wdzięczności kieruję w szczególności do doradcy serwisu p. Mateusza K. Panie Mateuszu dzięki takim ludziom jak Pan firma BM jest postrzegana przez klientów w taki sposób jak przeze mnie.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 11:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 18:21
Salon - samochody nowe
Miła obsługa!
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 13:40
Salon - samochody nowe
Jeden z lepszych ...
... dealerów u których kupiłam auto, podejście do klienta na wysokim poziomie, miła i sympatyczna obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 07:13
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wszystko dobrze (Wersja oryginalna) All good
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 13:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 23:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 22:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 17:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 14:48
Salon - samochody nowe
Duży wybór aut, fajne finansowanie, miła obsługa.
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 13:24
Salon - samochody nowe
no i to ...
... jest to. jakość, styl elegancja ! kupując auto czułem się jak bym był szejkiem arabskim. Wszyscy usłużnie doradzali, prześcigali się by mi dogodzić ! Auto jak auto , wiadomo prestiż bo to BMW w końcu po to tu trafiłem. JAk za 2 lata będę go zmieniał na nowe to też tu chyba wpadnę na zakupy. Dobry salon !!! Woow !
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 14:27
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry dealer, ...
... z obsługą godną polecenia. Dzięki doradcy mam auto z którego jestem naprawdę zadowolony, jeździ jak marzenie, a mieli ciekawy wybór.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 18:22
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis, ...
... naprawa usterki co nie zawsze występuje ale serwis szybko ją znalazł i usunął. Obsługa na najwyższym poziomie, widać że chcą pomóc klientowi a nie tylko następny i następny. Byłem tam pierwszy raz z moim BMW i patrząc obiektywnie na inne serwisy wiem, że będę przyjeżdżał właśnie na Czerniakowską. Tak trzymać
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 17:39
Salon - samochody nowe
Poziom serwisu, a ...
... w szczególności OBSŁUGI KLIENTA - TRAGEDIA. Pan przyjmujący samochód na weryfikację dotyczącą szarpania automatycznej skrzyni biegów opowiada o "procedurze BMW" - klient pozostawia auto na klika dni w serwisie, w oczekiwaniu, aż INNY KLIENT BYĆ MOŻE PODJEDZIE W TYM CZASIE PODOBNĄ KONFIGURACJĄ, BY MOŻNA PORÓWNAĆ DZIAŁANIE SKRZYNI W OBU SAMOCHODACH I STWIERDZIĆ EWENTUALNE NIEPRAWIDŁOWOŚCI (SPRAWA DO OPISANIA DO CENTRALI BMW POLSKA). Odbiór samochodu umówiony na poniedziałek (po weekendzie) - brak kontaktu ze strony konsultanta - raczył oddzwonić po moim telefonie, by poinformować mnie, że auto musi jeszcze zostać. Kolejny dzień - wtorek - brak kontaktu ze strony konsultanta przez cały dzień. O godzinie 18:50 (serwis do 19:00) po kontakcie z mojej strony do innego z konsultantów (mój przez cały dzień pracy nie był w stanie odebrać, ani oddzwonić) udało mi się krzykiem poinformować Pana, że odbieram samochód w dniu jutrzejszym tj. środa o godzinie 12:00. Szarpanie skrzyni biegów zostało uznane przez serwis za uwaga "cechę, a nie wadę" (dołączam zdjęcie). Poprosiłem, by zabrano mnie na jazdę próbną jakimkolwiek modelem BMW stojącym w salonie czy obok niego, aby pokazać mi, że owe szarpanie jest normalne - w odpowiedzi usłyszałem, że nie jest to już nowe auto (4 lata). Zatem, jeżeli w nowym samochodzie takowe szarpnięcia nie występują nie jest to jednoznaczne z występowaniem jakiejś usterki, wobec której serwis zapiera się rękami i nogami, byleby nie podjąć jakiekolwiek działania? Kierownik serwisu poproszony na rozmowę w celu omówienia zachowania konsultanta. Poinformowałem Pana, że BMW przyzwyczaiło mnie do pewnego standardu, natomiast w odpowiedzi usłyszałem "Nie rozmawiajmy o standardach BMW...". Zatem czy ten salon nie ma w zwyczaju spełniania standardów, które są odgórnie ustalone przez BMW? Nigdy w życiu nie pozostawiłbym tam drugi raz samochodu nawet na 5 min, ponieważ z takim brakiem kompetencji w salonie/serwisie BMW się jeszcze nie spotkałem.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 12:59
Salon - samochody nowe
Z awarią skrzynie ...
... biegów przyjechałam tutaj, wiedziałam że serwis da sobie z tym radę i się nie myliłam. Naprawa profesjonalna w dobrej cenie, polecam.