86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lipca 2017 23:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 19:23
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 10:04
Salon - samochody nowe
W salonie i ...
... serwisie pracują zawodowcy. Mamy już jedno BMW w rodzinie którego serwisujemy w BMW auto-fus zawsze wszystko jrst uważnie sprawdzone i zrobione. Teraz kupujemy drugie BMW, obsługa sprzedażowa w Fusie działa bez zarzutów. Oby tak dalej.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2017 20:54
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 czerwca 2017 17:59
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
21 czerwca 2017 10:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 czerwca 2017 10:25
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 czerwca 2017 22:56
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2017 11:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 00:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2017 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2017 06:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2017 19:34
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
9 czerwca 2017 17:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2017 15:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 07:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2017 22:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2017 09:04
Salon - samochody nowe
W dn. 30.05.2017 ...
... umówiłem się na kolejne uszczelnienie tylnego mostu zgodnie zaleceniem konsultanta Tomasza K. po typowym przeglądzie 60 000przed niecałym miesiącem. Przyjechałem godzinę wcześniej. Serwis nie ma żadnej usystematyzowanej kolejki obsługi więc, kto większy, silniejszy lub bardziej chamski ten lepszy. Po pewnym czasie część obsługujących zniknęła. Później dowiedziałem się, że zaskoczyła ich delegacja z Niemiec. Klient jest zerem więc, ani informacji, ani przepraszam, ani określenia terminu. Po prostu nic. A klient czeka, czeka, czeka, czeka na przyjęcie umówionego auta i potwierdzonego przymusowym SMS dla debila. Po wyznaczonym przez BMW czasie zlitował się jeden z wolnych pracowników i przyjął zlecenie. Jak sądzę teoretycznie, bo przypisany zostałem do pana Marka A. i od niego zależało zapewne uruchomienie. Co ciekawe i wyjątkowe, zlecenie zostało wypisane na kopercie i to nawet nie na stronie adresowej. Bez komentarza. Po godzinie otrzymuję informację, że auto jest do odbioru i usterki nie potwierdzono. Ten sam serwis. Gdzieś jest niekompetencja. Masę niekompetencji i ignorancji. Odrębne oczekiwanie 1 godz. było na wydanie auta, bo próbowano mi je wydać bez potwierdzenia, że byłem na zaleconym przez firmę Fus serwisie. W serwisie BMW straciłem 3 godz. a w sumie z dojazdem pół dnia, pieniądze i utratę możliwości zarabiania dalszych. To czy jest to sytuacja zarejestrowana w systemie komputerowym czy został "przepuszczony" poza to już nie moja sprawa. Od wczoraj przestałem być klientem serwisu BMW Auto Fus. Nie te czasy panowie. Jest XXI wiek.
Użytkownik sieci
23 maja 2017 12:12
Salon - samochody nowe
Pełna profesja. Dziękuje
Użytkownik sieci
23 maja 2017 10:03
Salon - samochody nowe
Duży wybór samochodów ...
... nowych i używanych. Samochody używane w bardzo dobrym stanie, w końcu zdecydowaliśmy się na zakup używanego. Auto nieklepane, swietnie utrzymane, przebieg powiedziałbym przeciętny - jak na razie po paru miesiącach bez żadnej awarii.