86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 14:10
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 09:07
Salon - samochody nowe
Rewelacyjna obsługa, polecam!
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Salon i Serwis w pełni profesjonalne :)
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 23:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 14:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 17:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 12:21
Salon - samochody nowe
Na umówienie naprawy ...
... czekamy już ponad 2 tygodnie, telefonu nie raczą odbierać, nie oddzwaniają pomimo nagrywania wiadomości od kilku dni. Przy zakupie auta wszystko jest pięknie, a jak przychodzi do naprawy to już widzę jest problem i olewanie klienta... Brawo BMW AUTO FUS!
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 08:03
Salon - samochody nowe
Dobry serwis motocykli, bardzo dobra obsługa
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Moje BMW wzielo ...
... udzial w akcji serwisowej na wymiane maglownicy. Po wymianie stuki i bledy po podpieciu komputera. Pokazalem Panu z serwisu ze nie mialem zadnych bledow przed oddaniem auta, na co mi odpowiedzial ze on nie zna tego programu jakiego ja uzywam i mozemy sprawdzic na moj koszt ponownie. Auto niby umyte i wysprzatane, w srodku na fotelu kierowcy papierki po lizakach i cukierkach, niestety mam tylko to jedno zdjecie. Żenua jak na taki serwis.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 11:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 10:17
Salon - samochody nowe
Jak zwykle wszystko ...
... przebiegło bardzo sprawnie. Wg mnie najlepszy serwis BMW w Warszawie a może i w Polsce :)
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 10:16
Salon - samochody nowe
Polecam, obsługa serwisu ...
... na wysokim poziomie, a naprawa szybko i skutecznie :)
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
To miejsce to ...
... porażka. Pseudo faceci w obcisłych rurkach, cipcioczki z lakierkiem na włoskach ale fachowości to minimum. Pomijam już ze czekałam 30 min na umówiona godzinę z reklamacja... i się nie doczekałam! Była wymiana zwykłego zderzaka, 1 cześć robili to tydzień.... a po tym czasie, magicznie auto inaczej pracowało z spalania 8.7 chla 10.5.... auto głośno pracuje a była wymiana zderzaka ponoć tylko..... DNO, krętacze omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 06:24
Salon - samochody nowe
Co prawda jestem ...
... tylko klientem sklepu z częściami, ale zawsze miło jest tam na chwilę wpaść. Obsługa uprzejma nawet przy zakupie drobiazgów, elegancki wystrój i ciekawe auta które można podziwiać z bliska.
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 12:13
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa.
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 14:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 19:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 13:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Serwis na Ostrobramskiej ...
... to jakieś nieporozumienie. Byłem umówiony na czynności serwisowe, oczywiście jak to bywa u Auto Fus stojąc przy stanowiskach serwisantów, czekałem dobre 15 min aż ktoś się mną zainteresował i ruszył się z przed komputera. Informując serwisanta, że jestem umówiony na naprawę, zamiast chętnie pomóc i udzielić niezbędnych informacji to usiadł przed komputerem coś tam klikał, gdy go o coś zapytałem tylko odburknął, nawet nie spojrzał na mnie. W sumie nic się od niego nie dowiedziałem. Na koniec pytam ile będzie trwała naprawa, odpowiedział, że ok. 2h i że do mnie zadzwoni jak będzie już koniec, oczywiście na telefon się nie doczekałem, wracam po 2h, gdzie się okazuje, że jeszcze potrzebują 30 min, oczywiście nikt nie mógł zadzwonić i uprzedzić. Jeszcze pan obrażony, że się go zapytałem czemu nikt nie zadzwonił i nie poinformował, że naprawa się przeciągnie. Rozumiem każdy może mieć gorszy dzień, ale to nie pierwszy raz gdy jako stały klient tego dealera jestem traktowany jak śmieć, który jest przydatny tylko jak zostawia kilkaset tysięcy na nowe auto, to wtedy wszyscy koło Ciebie skaczą, a później to się pan goń i nie zawracaj nam głowy. Zwracam się z prośbą o wysłanie serwisantów na prawdziwe szkolenie jak rozmawiać z klientem i jak się zachowywać w stosunku do niego. Aż się wierzyć nie chce, że w salonie premium, mają klienta za nic. To już w salonach z tańszymi samochodami, lepiej podchodzą do klienta. Jak widać im droższy samochód tym bardziej mają klienta w dup*e. Nigdy więcej nie zakupie u Państwa samochodu, bo nie po to wydaję co 3 lata po 300 pare tysięcy, żeby być traktowany jak wróg.