89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 10:57
Salon - samochody nowe
Serwis Audi na ...
... Franowie odwiedziłem z powodu kilkakrotnie pojawiającego się błędu SAFE CP .Niezwłocznie po pojawieniu się komunikatu na wyświetlaczu zadzwoniłem do serwisu w celu umówienia wizyty-termin za dwa tygodnie.Wykonałem również zdjęcia błędu , żeby nie było watpliwości w jakim celu wizyta została umówiona - komunikat zniknął z wyświetlacza po ponownym uruchomieniu pojazdu (po dłuższym postoju) Odczekałem swoje i pojechałam do serwisu… Niestety w recepcji serwisu oznajmiono mi , że ZA DŁUGO jeździłem od pojawienia się błędu i oni nie mogą nic z tym zrobić…Na kluczyku nie znaleziono żadnych błędów. Jeśli chciałbym,to oni mogą przyjechać auto na serwis,ale jeśli nic nie znajdą to zapłacę za to 500zł Zapytałem w takim razie jak mam to zrobić,; przyjechać z błędem na ,,desce” -mam nie wyłączać silnika przez dwa tygodnie,aż łaskawcy z Audi znajdą dla mnie czas? Pan w recepcji serwisu cwaniakowatym głosem powiedział, że on w to nie wnika ,ale teraz błędu nie ma, więc jeśli oni mają coś zrobić to należy się 500zł . Nasuwa się zatem pytanie-dlaczego serwis Audi Franowo nie przyjął samochodu na bezpłatną diagnostykę, skoro: 1. Samochód jest objęty gwarancją 2. Dysponuje dokumentacją zdjęciową błędu Nie będę nawet komentował postawy Pana,który mnie obsługiwał- przypomniały mi się czasy sklepów mięsnych z czasów PRL. Dodam że zadzwoniłem do innego serwisu autoryzowanego, który stwierdził że nie rozumieją sytuacji. Skoro samochód jest objęty gwarancją, to musi zostać przyjęty na diagnostykę,jeśli klient dysponuje dokumentacją zdjęciową. Oczywiście umówiłem się na termin- czas oczekiwania trzy dni (a nie dwa tygodnie) Reasumując-chyba się Panu na rejestracji coś pomyliło, byłem w tym salonie drugi raz i obiecuje , że ostatni. Nigdy nikomu nie polecę tej lokalizacji do serwisowania swego-obsługa pozostawia wiele do życzenia , a kierownictwo powinno zwracać uwagę na sposób w jaki pracownicy serwisu prowadzą rozmowy z klientem.Wydaje się , że to właśnie dzięki klientom mają pracę i wypłatę. Zaznaczam , że nie mam na myśli kłaniania się od samych drzwi i rozwijania czerwonego dywan , ale odrobina empatii i kultury nikomu jeszcze nie zaszkodziła. Poszperałem trochę w sieci i znalazłem kilkanaście wątków odnośnie tego błędu na zagranicznych forach. Okazuje się, że jest to dość popularny błąd, ale nie wszystkie serwisy wiedzą/ potrafią usunąć jego przyczynę. Polecam zatem doszkolenie kadry zarówno w kontekście wykonywanej pracy jak i obsługi klientów.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 20:40
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... klienta. Pani Julia przesympatyczna i służyła pomocą na każdym kroku realizacji zamówienia i finansowania. Wydanie samochodu przeprowadzone bez pośpiechu i z dbałością o komfort klienta. Z pewnością wrócę tu po kolejny samochód.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, szczegolnie polecam Pana Krzysztofa Kowalskiego!
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 14:06
Salon - samochody nowe
Wszystko załatwione perfekcyjnie.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 11:21
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... Audi Franowo. Bardzo dobra obsługa podczas całego procesu sprzedaży. Szczególne podziękowania za profesjonalne podejście dla Pana Krystiana. Kontakt oraz podejście do klienta na najwyższym poziomie. Również warto wspomnieć o dużym zaangażowaniu Pani Patrycji z działu ubezpieczeń, która była bardzo pomocna podczas wyboru najlepszego ubezpieczenia dla nas.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Z Synem - ...
... automaniakiem, odwiedzamy salony. Oglądamy auta. Zazwyczaj na wstępie informujemy, że nie jesteśmy potencjalnymi klientami. Tutaj, mimo to, sympatyczna Pani nas miło przywitała, Dziecko dostało kolorowankę, oczywiście z modelami Audi, kredki oraz plakat. Bardzo fajny protokół. Do dzisiaj wspomina, po kolejnych wizytach w salonach, że Pań z Audi, żadne inne nie przebiły ;-) . Pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 13:22
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm i kultura.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2024 09:04
Salon - samochody nowe
Polecam!!!
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 12:40
Salon - samochody nowe
Świetny salon goraco polecam
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 08:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 23:15
Salon - samochody nowe
To mój pierwszy ...
... zakup w tym salonie za pośrednictwem Pani Julii Kukli, która od pierwszego spotkania z pełnym profesjonalizmem zaopiekowała się moim zamówieniem. Jestem bardzo zadowolony z całej procedury zakupu auta, w szczególności jestem bardzo wdzięczny za cierpliwość jaką mnie obdarzyła Pani Julia przy składaniu zamówienia oraz za wszelkie rady których udzieliła. Z całą pewnością w przyszłości wrócę z kolejnym zamówieniem i będę oczywiście polecał Panią Julię Kukle dalej.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 21:10
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa klienta
Użytkownik sieci
31 maja 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Dziś zostałem szczęśliwym ...
... posiadaczem pięknej audi A3. Przez cały proces zakupu prowadził mnie Pan Krystian Lorenc, któremu bardzo dziękuję za pomoc. Wykazał się dużym profesjonalizmem i pomocą, zwłaszcza, że zakup był finalizowany zdalnie (kupiłem auto będąc w Warszawie). Bardzo mocno polecam j życzę każdemu współpracy z Panem Krystianem!
Użytkownik sieci
31 maja 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa ...
... obsługa gotowa w każdej chwili do pomocy
Użytkownik sieci
29 maja 2024 16:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2024 05:54
Salon - samochody nowe
Zazwyczaj nie wystawiam ...
... opini w internecie, ale współpraca z firmą Audi Porche Franowo, należała do jednych z Moich najlepszych doświadczen w sferze obsługi klienta. Głównie współpracowałam z Panią Agnieszką i czułam się zaopiekowana pod każdym względem. Wyjątkowa osoba🙂 Rzetelne informację, załatwienie wszystkich spraw szybko i z należytą starannością. Przemiła atmosfera. Wisienką na torcie bezbłędnej obslugi była niespodzianka przy odbiorze auta. Bardzo miła i ciekawa forma przekazania oraz piękne kwiaty. Nie zdradzam szczegółów aby były niespodzianką dla każdego kupującego. Cały zespół, z którym miałam przyjemność współpracować spisał się na medal i każdemu życzę tak pozytywnych doświadczeń związanych z wyborem i kupnem nowego samochodu.
Użytkownik sieci
28 maja 2024 13:07
Salon - samochody nowe
Same superlatywy! Kupno ...
... i odbiór auta tam to sama przyjemność! Szczególne ukłony do Pana Adriana Taczały! Polecam z Nim spełniać marzenia!!!!😀
Użytkownik sieci
25 maja 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Polecam tego dealera!
Użytkownik sieci
23 maja 2024 14:51
Salon - samochody nowe
Aleksander Doradca na medal!
Użytkownik sieci
18 maja 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Rafal super obsluga