87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 20:16
Salon - samochody nowe
Czy zmieniły się ...
... ostatnio u Państwa standardy obsługi w dziale serwis? Przyjeżdżam tu od 5 lat, gdzie serwisowałem od nowości oba swoje samochody, ale po ostatniej wizycie pozostał niesmak.. Doradca potraktował mnie trochę z góry i wypowiedział słowa, które chyba nie powinny paść - że próbuję wyłudzić naprawę... Naprawdę??? Mam samochód na gwarancji producenta i mam prawo rozwiać wszystkie swoje wątpliwości, dlaczego do oleju dostaje się olej napędowy i przybywa cieczy w misce olejowej i czy nie jest to jednak wada samochodu. I co z tym dalej robić.. W życiu też nic nie wyłudziłem i nic od nikogo za darmo nie dostałem. Jestem jednak świadomym klientem. Daję dwie gwiazdki, bo pan jednak jak przycisnąłem temat, próbował mi coś więcej na koniec opowiedzieć.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 20:50
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna, jeśli ...
... jesteś młody i nie przyjdziesz ubrany elegancko nie mają dla ciebie czasu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Serwis może i ...
... posiada autoryzacje Audi ale za to za grosz poszanowania dla czasu (i pieniędzy) swoich klientów. Na posiadane przeze mnie Audi wyznaczona została akcja serwisowa. Na Karkonoska dzwoniłem dwukrotnie - pierwszy raz tuż po jej ogłoszeniu, drugi raz w celu umówienia wizyty. Za każdym razem zostawiałem VIN auta, aby pracownik mógł potwierdzić, że auto kwalifikuje się do akcji serwisowej. Dwukrotnie pracownik potwierdził. Po trzech godzinach od przyjechania na wizytę otrzymałem telefon z informacją, że auto jednak nie podlega akcji serwisowej a to za sprawą tego, że poprzedni właściciel dokonał naprawy (również w ASO) wadliwego podzespołu kilka lat wstecz (oczywiście na swój koszt). Musiałem zatem dwa razy jeździć do serwisu tylko dlatego, że komuś nie zechciało się przyłożyć do swoich obowiązków. Nie jestem z Wrocławia i zwyczajnie straciłem sporo czasu. I jeszcze apropo aut zastępczych - owszem są ale z tak zaporowymi terminami, że odechciewa się na nie czekać.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 18:18
Salon - samochody nowe
Długo się zastanawiałem ...
... nad dodaniem tej opinii, ale niestety minęło już pół roku od zakupu auta, a pewne rzeczy do dzisiaj nie zostały rozwiązane. Zacznę jednak od samego zakupu. Do momentu odebrania auta, współpraca ze sprzedawcą przebiegała idealnie. Prezentacja auta, jazda próbna, komunikacja, wszystko stało na b. wysokim poziomie. Niestety pierwsze negatywne wrażenie pojawiły się jednak już przy odbiorze auta, czyli momencie który zazwyczaj powinien kojarzyć się pozytywnie. Odbierając auta, okazało się, że brakuje Apple Car, o którym wielokrotnie komunikowałem sprzedawcy podczas jazdy próbnej i wymieniłem jako must-have (niestety zaufałem sprzedawcy i nie zweryfikowałem tego samodzielnie 🤷♂️). Sprzedawca jednak stwierdził, że nie mam się czym martwić, poradzono mi zalogowanie się do online sklepu i dokupienie tej usługi w cenie ok. 1500 zł. W sklepie internetowym nie byłem w stanie jednak tego zainstalować. Skontaktowałem się ze sprzedawcą, który obiecał to rozwiązać, ale niestety kontakt się urwał po pierwszym telefonie. Pomimo wielu telefonów i maili, sprzedawca się do mnie w tej sprawie nigdy nie odezwał. Ostatecznie po miesiącu skontaktowałem się bezpośrednio z serwisem, który orzekł, że w moim aucie nie jest to obecnie możliwe, ale w najbliższej aktualizacji powinna pojawić się taka możliwość. Minęło już pół roku … a Apple Car jak nie było, tak nie ma :) Dodatkowo, podczas odbioru zostałem poinformowany, że w związku z brakiem półprzewodników otrzymam tylko 1 kluczyk a kolejny przyjdzie za ok. 3 miesiące. Po 5 miesiącach, skontaktowałem się z salonem partnerskim przy ul. Brucknera w tej sprawie i okazało się, że kluczyka z automatu nie otrzymam. Muszę o niego wystąpić, wpłacić zaliczkę 670 zł i czekać max 2 tyg. Po 3 tygodniach bez żadnej informacji ze strony salonu, podjąłem próbę kontaktu i obiecano mi odpowiedź do końca dnia. Niestety minął już kolejny tydzień bez żadnej informacji i po ponownym kontakcie zostałem zapewniony o kontakcie do końca dnia, który nie miał miejsca. Minął miesiąc …. a kluczyka, podobnie jak Apple Car, jak nie było, tak nie ma :) Kupując auto skorzystałem dodatkowo z proponowanego car detailing i na auto została założona powłoka ceramiczna. Sprzedawca twierdził, że należy raz na pół roku zgłosić się na jej “odświeżenie”. Równo po 5 miesiącach po zakupie zgłosiłem się więc do serwisu i usłyszałem, że gwarancja na powłokę wymaga wizyt comiesięcznych, ale sprzedawcy lubią tą datę sobie wydłużać po to, by klientom było łatwiej podjąć decyzję zakupową :) Z auta jestem bardzo zadowolony, niestety sam poziom obsługi posprzedażowej w ogóle nie przystaje do tak wysokich standardów marki premium.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 20:51
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam, ...
... standard obsługi godny dealera najtańszych aut, na pewno nie marki premium jaką jest Audi. W październiku kupiłem nowe Audi A6, auto które przyjechało z produkcji nie posiadało dwóch zamówionych i ujętych w zamówieniu elementów. Pierwszym były reflektory HD matrix LED, które bez żadnej informacji ze strony dealera zostały zamienione na standardowe reflektory w wersji bezpłatnej. Dodam tylko, że koszt reflektorów w jakie auto powinno zostać wyposażone to ponad 10 tyś. Zł. Drugim brakującym elementem jest powiększony zbiornik paliwa, w moim aucie także został zastąpiony zbiornikiem o standardowej pojemności. Jaka jest odpowiedź Audi Centrum? Proponują kwotę 2800 zł w ramach rekompensaty za brak świateł wartych 10 tyś, a na temat zbiornika paliwa nie chcą nawet dyskutować, bez sprawdzenia dealer stwierdził, że zbiornik ma pojemność powiększoną. Na tym etapie sprawa zakończy się niestety w sądzie, dealer Audi z Karkonoskiej dopuścił się regularnego oszustwa,za które nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności. Czy tak powinni być traktowani klienci kupujący Audi za kwotę kilkuset tysięcy złotych???? Dodam jeszcze, że o braku świateł i zbiornika dowiedziałem się ponad tydzień po zakupie auta, na początku nie zorientowałem się, że reflektory zostały zamienione, sprzedawca w momencie wydania auta ukrył ten fakt. Ja jako klient cieszący się z odbioru nowego auta nawet nie zwróciłem na to uwagi. Żenujące podejście sprzedawców z Audi Centrum Karkonoska
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 09:26
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kłamcy nigdy więcej!!!! (Wersja oryginalna) Klamári nikdy viac !!!!
Użytkownik sieci
21 września 2022 15:02
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... odwiedziłem salon Audi aby kupić kilka akcesoriów do auta oraz rozejrzeć się za dodatkowym pojazdem. Niestety spotkałem się z totalnym brakiem szacunku , pan z którym mijałem się kilka metrów po wejściu do salon na moje dzień dobry spojrzał tylko z politowaniem, panowie po drugim dzień dobry siedzący bodajże na stanowisku serwisowym również zapomnieli o wychowaniu i braku kultury. Rozumiem ze byłem ubrany w dresie ale sugeruje na przyszłość nie traktować klienta z góry. Posiadam 2 auta marki oba dwuletnie - audi a5 oraz a a8 która była konfigurowana i kupowana właśnie w tym salonie, wtedy zachowanie obsługujących tam pracowników znacznie różniło się od tego co dzisiaj zastałem. Dla porównania na brucknera jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim żałosnym podejściem do klienta. Niestety biała koszula nie świadczy o tym ze ktoś musi być kulturalny i znajdować się nawłaściwym stanowisku. Sugeruje najpierw przeszkolić pracowników zanim postawi się ich przed klientem. Panie z kasy oraz panowie z działu akcesoriów zachowywali się bez zarzutów ale pierwsze wrażenie robi się raz
Użytkownik sieci
2 lipca 2022 12:13
Salon - samochody nowe
Serwisowalem przez parę ...
... lat swoje 2 samochody w Audi Centrum we Wrocławiu przy Karkonoskiej. Ceny od 1,5 do ponad 2 razy droższe niż w innych serwisach. Czy warto płacić? Nie warto - jak coś popsują to na pewno się do tego nie przyznają. Wymieniałem chłodnicę w A6 - zamiast 2 tys. w innym serwisie zapłaciłem ponad 3 tys. Przy okazji uszkodzili reflektor LED (teraz zacieka wodą). Stwierdzili że to nie u nich. 4 miesiące trwało zanim wreszcie się ustosunkowali. Koszt reflektora - kilkanaście tysięcy PLN. Nie warto przepłacać. Gdybym wszystkie serwisy robił poza tym serwisem, to miałbym nowy reflektor za darmo. Drugi negatyw: malowali zderzak przedni po szkodzie. Skasowali za cały, pomalowali też cały ale utwardzony lakier dali tylko na połowie. Po roku pół zderzaka było w kat a pół błysk. Podsumowując: bardzo wysokie ceny, wypierają się gwarancji za uszkodzenia i za wykonane usługi, naciągają. Przy serwisie trzeba mieć nadzieję że go zrobią i do tego że nic nie uszkodzą.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 20:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam odwiedzania ...
... tego salonu, obsługa dnia dzisiejszego nie pomocna i utrudniającą rozwiązanie prostej sprawy. Na szczęście inny salon we Wrocławiu po drugiej stronie miasta nie zawiódł.
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 10:56
Salon - samochody nowe
No cóż właśnie ...
... dowiedziałem się serwis audi we Wrocławiu nie prowadzi naprawy blacharskiej dla aut powyżej dziesięciu lat ,pani Sylwia oznajmiła mi to podczas próby umówienia się na oględziny. Nie wiem z czego to wynika . Moje audi ma trzynaście lat ,miałem stłuczkę parkingową ,koszty pokrywa ubezpieczyciel więc w czym problem,?
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 12:05
Salon - samochody nowe
Było w zasadzie ...
... 5 gwiazdek przez ostatnie 5 lat, dopóki dało się np. naprawiać auto i załatwiać obsługę ubezpieczeniową na Karkonowskiej. Teraz z Bruecknera jest fatalnie. Na razie nie polecam, wielka szkoda, że marka Audi przestała być marką premium pod względem obsługi.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 16:32
Salon - samochody nowe
Fatalna jakość usług. ...
... W dniu dzisiejszym byłem zainteresowany zakupem auta. Po podejściu do doradcy i zapytaniu o model usłyszałem, że jest tylko Sedan na zewnątrz. Doradca nie zaproponował pokazania, otwarcia. Na kolejne pytanie odpowiedział nie odrywając nawet wzroku od komputera. Nie zaproponował przedstawienia oferty ani nie wykazał żadnej incjatywy. Generalnie poczułem się jak intruz. Wyszedłem i nie zamierzam wracać. Polecam podstawowe szkolenie z komunikacji z klientem. Albo generalnie międzyludzkiej
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 19:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisu Audi Centrum Wrocław przy ul. Karkonoskiej. Przez pierwsze 2 dni nie mogłem ustalić telefonicznie co się dzieje z moim samochodem i kiedy będzie naprawiony (albo osoba odpowiedzialna była rzekomo na urlopie albo Pani próbowała mnie przekonać, że powinna mi wystarczyć informacja o spodziewanej dacie dostawy części zamiennej). Dopiero moja osobista wizyta pozwoliła uzyskać jakiekolwiek konkretniejsze informacje. Dalej jednak nie było lepiej, bo pierwotna diagnoza awarii okazała się nietrafiona, więc cały proces naprawy przedłużył się o kolejny tydzień. Nikt również nie był mi w stanie wyjaśnić bądź wytłumaczyć jak to się stało, że w dość nowym pojeździe (Q5, 12.500 km przebiegu, 5 mies. eksploatacji) doszło do bardzo poważnej awarii skrzyni biegów, która unieruchomiła mój pojazd na prawie 2 tygodnie. Po moich naleganiach usłyszałem w końcu jakże precyzyjną i dokładną odpowiedź, która brzmiała mniej więcej następująco : "rzeczy mają to do siebie, że czasami się psują" i to zdanie według mnie najlepiej oddaje fachowość i rzetelność z jaką można się spotkać w opiniowanym serwisie Audi.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 18:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga klienta. ...
... Kontaktowalem sie z centrala. Jako ze doradca nie znal odpowiedzi na wszystkie postawione pytania, zostalem skierowany do lokalnego salonu (Wroclaw). Doradca we Wroclawiu rowniez nie znal odpowiedzi na kluczowe pytanie ale obiecal ze oddzwoni. Telefonu nie otrzymalem. Przypomnialem sie wiec wiadomoscia SMS. Nadal nic. Nastepnie otrzymalem telefon z centrali z pytaniem czy uzyskalem pomoc z salonu we Wroclawiu. Przekazalem informacje ze kontakt sie urwal. Doradca poinformowal mnie ze poprosi kolegow z Wroclawia o kontakt ze mna. Niestety, po raz kolejny nikt sie ze mna nie skontaktowal. Po jakims czasie otrzymalem kolejny telefon z centrali. Okazalo sie ze doradca z salonu we Wroclawiu oznaczyl w systemie ze sie ze mna kontaktowal mimo iz tego nie uczynil. Obsluga godna pozalowania.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 19:14
Salon - samochody nowe
Trzeba przyznać, że ...
... ten salon to firma z tradycjami - od 10 lat, stale utrzymywana żenująco niska jakość obsługi klienta 👏
Użytkownik sieci
6 maja 2021 16:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam Audi ...
... Select. Kupiłem używane Audi A4 B9 z roczną gwarancją producenta. Nie miałem nawet możliwości wykonania jazdy próbnej, bo samochód nie posiadał tablic rejestracyjnych ale zapewniano mnie, że wszystko jest ok, a jak nie jest to przecież wszystko jest na gwarancji i będziemy naprawiać. No i tu zaczynają się schody. Po zakupie zauważyłem silne drgania na biegu D podczas postoju. Kilkukrotne wizyty w serwisie nic nie wykazały albo bardziej nie chciały wykazać bo sam doszedłem że jest to kwestia koła dwumasowego jednak serwis zarzekał się że jest to cechą pojazdu (gratuluję projektu w takim razie) i nic naprawiał nie będzie.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 14:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Czekam ...
... od 4 dni na sporządzenie oferty finansowej na zakup pojazdu. Po czym dowiaduje się, ze auto już jest dla kogoś zarezerowane. Do tej pory brak kontakt. Klient sam musi się prosić o kontakt w celu uzyskania oferty i jest zbywany. Jest to moje drugie w podejście w tym salonie do kupienia pojazdu i dalej jestem zniesmaczona.
Użytkownik sieci
3 marca 2021 09:01
Salon - samochody nowe
Serwisowalem przez parę ...
... lat swoje 2 samochody w Audi Centrum we Wrocławiu przy Karkonoskiej. Ceny od 1,5 do ponad 2 razy droższe niż w innych serwisach. Czy warto płacić? Nie warto - jak coś popsują to na pewno się do tego nie przyznają. Wymieniałem chłodnicę w A6 - zamiast 2 tys. w innym serwisie zapłaciłem ponad 3 tys. Przy okazji uszkodzili reflektor LED (teraz zacieka wodą). Stwierdzili że to nie u nich. 4 miesiące trwało zanim wreszcie się ustosunkowali. Koszt reflektora - kilkanaście tysięcy PLN. Nie warto przepłacać. Gdybym wszystkie serwisy robił poza tym serwisem, to miałbym nowy reflektor za darmo.
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 13:50
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAM! Mój tato ...
... odwiedził salon, wybrał model z dostępnych na miejscu. Ustalił cenę. Dostał potwierdzenie rezerwacji na e-mail oraz zaproszenie na przyjazd do salonu na kolejny dzień celem wpłaty zaliczki. Po przyjeździe okazało się, że samochodu nie ma, bo ktoś go sprzedał.
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 10:48
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, brak ...
... zainteresowania klientem, polecam udać się do konkurencji i zobaczyć jak to u Nich wygląda.