91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 17:34
Salon - samochody nowe
To może ja ...
... podzielę się swoją przygodą z serwisem audi , do tej pory kupowałem tam tylko części samochodowe dla swoich klientów. Dnia 27 lutego 2024 roku udałem się do serwisu audi , z moim audi a6 c8 który posiada rozszerzoną gwarancję do kwietnia tego roku. W samochodzie zaświeciła się kontrolka silnika , po podłączeniu do komputera okazało się iż uszkodzona jest sonda Nox . Przyjął mnie Pan Grzegorz C. Najpierw dowiedziałem się że minął serwis olejowy i nie ma go w systemie, więc wyjaśniłem iż prowadzę warsztat samochodowy prawie 30 lat i olej wraz z filtrami został wymieniony zgodnie ze sztuką napraw a filtry są z certyfikatem dopuszczenia VW ag. Następnie Pan Grzegorz zaczął przeglądać system i historie mojego pojazdu , znalazł że przy przebiegu 60 tyś. km nie został wymieniony filtr paliwa i to mogło być przyczyną uszkodzenia sondy Nox , TYLKO SONDA TA USZKODZONA JEST ELEKTRYCZNIE I PALI BEZPIECZNIK , WIĘC GRATULUJE WIEDZY I POMYSŁU . Poza tym auto kupiłem z przebiegiem ponad 70 tyś , a serwisowane było w audi Gdańsk, więc nie bardzo miałem wpływ na poprzednie serwisowanie . Prosiłem Pana Grzegorza o pisemne wyjaśnienie odmowy naprawy gwarancyjnej i podanie przyczyny dlaczego mój samochód nie spełnia warunków gwarancji , kazał mi wystąpić pisemnie , mam nadzieję że odpiszą mi na oficjalne pismo i podadzą przyczynę dyskwalifikacji mojego auta z naprawy gwarancyjnej. Pozdrawiam i napewno będę " polecał " ! Zgodnie z dyrektywami unijnymi nie ma obowiązku wykonania np. wymiany oleju czy innych podstawowych czynności serwisowych w Autoryzowanym Serwisie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Niestety, po bardzo ...
... miłym i profesjonalnym zakupie samochodu w Gdyni oddałem samochód na „przegląd”. Po zakończeniu przeglądu okazano mi rachunek na 4500 zł. Na początku myślałem że to jakiś żart, niestety okazało się, że klarowne nakreślenie oferty usługi nie jest standardem w gliwickim salonie. Co prawda dostałem papierek do podpisania na którym była informacja o cenie ale niestety od doradcy nie usłyszałem żadnej informacji na ten temat. Ja rozumiem, że ludzie od pewnego pułapu finansowego nie zawracają sobie głowy drobnymi wydatkami. Nie mniej jednak udało się wynegocjować spory rabat. Bardzo dziękuję za pokaźny rabat, ale niestety doświadczenie otrzymania takiego rachunku za wymianę oleju i świec zostanie ze mną na bardzo długo. Następnym razem prosiłbym o poinformowanie, być może nie świadomego klienta o cenie usługi oferowanej przez firmę.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 08:38
Salon - samochody nowe
Według mojej opinii- ...
... odradzam ! Samochod Audi RS5 z 2019r , w listopadzie zgloszono ze podczas tygodniowego postoju a następnie próbie odpalenia samochodu- Audi pre sense wywala wszystkie mozliwe bledy . Dodatkowo podczas odpalenia rezonuje wydech . Samochod "naprawiono". Następnego dnia problem z wydechem dalej wystepuje. Po ok tygodniu postoju - dalej wywala wszystkie kontrolki ! Gdy dzwonie i probuje zalatwic w sprawę w sposob cywilizowany( zgloszenie rano dnia 22 stycznia 2024) - probuje mi sie wmowic ze błędy mogą występować z innej przyczyny niz poprzednio i moge przyjechac najwczesniej za ponad 3 tygodnie! Kiedy tlumacze ze samochód mi jest potrzebny na ferie z dzieckiem, slysze ze elektronik wczesniej nie ma czasu ! Ja rozumiem gdyby usterka wyskoczyl 1 raz, ale jest to problem ktoty nie został rozwiązany poprzednio. Widocznie serwisowi niekoniecznie zalezy na dobrej opini. Mam nadzieje ze serwis zweryfikuje swoja polityke w podobnych przypadkach
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 19:19
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich którzy ...
... zamierzają oddać swój samochód to tego PSEUDO SERWISU ASO. Posiadam Audi Q7 z czerwca 2023 przebieg 29.220tyś km. Auto oddane wczoraj na serwis gwarancyjny 30.000 o godz. 7.30. Oprócz standardowego przeglądu dodatkowo zgłoszone 1. Poważna wada układu hamulcowego bicie tarcz przednich nadmierna korozja tarcz brak skuteczności hamowania. 2. Drgania silnika i skrzyni biegów do kabiny na postoju. 3. Usterka ładowania telefonu bezprzewodowego przegrzewanie telefonu. 4 Otwierajaca się klapa bagażnika samoczynnie. W ten sam dzień o godz 10.00 sms z audi ,, samochód gotowy do odbiou,, jestem w szoku 2.5h wszystko zdiagnozowane z wymianami oleju o sprawdzeniu całej check listy uśmiałem sie po pachy. 12.00 jade odebrać samochód. Uklad hamulcowy Lellek stwierdził ze tarcze przegrzane jest bicie na tarczach ale reklamacji nie uwzgleniają uzytkownik ma sobie wymienić. Drgania w kabinie wszystko jest OK oni problemu nie widza. Ładowanie telefonu sprawdzili przez 5min im wszystko działa. Klapa bagażnika jak sie sama otwierała tak się dalej sama otwiera. Odbierając Q7 kamera przedniej szyby wsadzona do schowka drzwi a dlaczego bo Lellek zamiast diagnozować na serwisie profesjonalnym sprzetem gdzie sie chwalą jakie to serwisy nie robią woli 49km zapierdzielać DTS i A1 i testować hamulce i je przegrzewać żeby to klientowi udowodnić bez roboty tak stan licznika po odbiorze plus 49km za 2.5h pobytu w serwisie i ubytek paliwa z baku 1 kreska zastanawiam sie czy tego nie zgłosić na Policje bo to normalne nie jest. Auto nie było myte bo Lellek nie posiada chemi o PH 0.0 wiec zakazałem mycia i dobrze bo felgi nie były sciagane wogóle nie było sladów paluchów na felgach tylko nalot z intensywnego hamowania a ja w takim stanie nie oddawalem auta. Tak wyglądaja diagnozy u Lellka i Gwarancja na 120.000 są to kpiny i wyciąganie nie małej kasy od użytkownika. Mam obawy co wymiany oleju czy był wogóle wymieniony bo korek wlewu specjalnie obróciłem do góry nogami i tak został do odbioru auta czy to nastepny przypadek???. Odpowiedz w serwisie nt. Wymiany gwarancyjnej Tarcz to odpowiedz byla krótka ,, my mamy zwiazane rece to nie podlega gwarancji,, po chwili ,, proponujemy napisać do dystrybutora moze wydają zdodę na wymiane,, to to już są kpiny żebym to ja pisał do dystrybutora o zgodę na wymianę. Odradzam jakie kolwiek serwisy w tym ASO Lellek Gliwice bo to nie pierwszy raz takie sytuacje tam poprostu nic się do gwarancji nie kwalifikuje. Dobrze że mam nagrania zdjecia i slad GPS co sie działo przez te 2.5h w ASO Lellek i będę zmuszony to wszystko zgłosić do odpowiednich służb bo tak serwis wyglądać nie może a to nasze i wasze przedewszystkim bezpieczenstwo i ciężko zarobione pieniądze. Uważajcie i patrzcie co wam wciskają za bajeczki przy odbiorze auta po serwisie. MARCIN.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 16:10
Salon - samochody nowe
2-3 miesiące temu ...
... byłam w salonie w sprawie Audi A1. Interesował nas bardziej samochód używany jednak braliśmy pod uwagę również nowy na firmę. Na salonie obsłużył nas handlowiec z samochodów nowych pan Mateusz. Audi a1 nie było ani z nowych ani używanych. Dostaliśmy wraz z partnerem informację, że za 3 tygodnie zjedzie samochód klienta pod zamówienie więc będzie można przyjść zobaczyć samochód. Handlowiec w sumie wziął sam numer telefonu, żadnych innych danych i miał zadzwonić jak auto zjedzie. W sumie do tej pory nie zadzwonił. Oglądaliśmy też Q3 nowe ale nie padło żadne pytanie czy jesteśmy zainteresowani czy coś.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 14:04
Salon - samochody nowe
Wybrałem się dzisiaj ...
... z dziećmi do salonu w Gliwicach kupić granatowe SQ7, które jest wystawione na portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Miła Pani z recepcji zapytała w czym może pomóc po czym poszła po handlowca. Na tym kończy się profesjonalizm. Handlowiec stwierdził, że "auto jest już sprzedane i że ogłoszenie na OtoMoto się samo odświeża" po czym bez słowa odszedł robić coś w bagażniku samochodu obok... Z takim podejściem ten biznes Państwu działa? Ja za Audi podziękuję
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 17:49
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się do ...
... serwisu Audi z samochodem Audi A 8 na gwarancji. W samochodzie występowała usterka z otwieraniem lusterek zewnetrzych. Nagrania z usterka zostały wysłane do serwisu. Niestety serwis odmówił naprawy lusterek ponieważ " u nich" usterka nie występowała. Awarii jeszcze na gwarancji uległ tablet . Na początku serwis poinformował że gwarancja obejmuje wymianę tylko trzeba poczekać na urządzenie bo jest problem dostępnością. Zgłoszenie nastąpiło w lipcu 2022 r. Po pół roku zadzowniełem do serwisu , ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. Zostałem poinformowany ze tabletu nadal nie ma i jednak gwarancja tego nie obejmuje. Do dnia dzisiejszego nikt z serwisu się ze mną nie skontaktował z informacją czy jest już zamówiony tablet. Trzecia usterka dotyczyła napinacza alternatora. Samochód był na bieżąco serwisowany i mimo iż było ewidentynie słychać ze są luzy na napinaczu od kilku miesięcy, serwis nie wskazał usterki. Oczywiście po okresie gwarancji naprawa na mój koszt. Omijać z daleka ten serwis i markę Audi. Porażka
Rafal Wolny
29 listopada 2023 17:47
Serwis
Serwis audi A8
Zgłosiłem się do serwisu Audi z samochodem Audi A 8 na gwarancji. W samochodzie występowała usterka z otwieraniem lusterek zewnetrzych. Nagrania z usterka zostały wysłane do serwisu. Niestety serwis odmówił naprawy lusterek ponieważ " u nich" usterka nie występowała. Awarii jeszcze na gwarancji uległ tablet . Na początku serwis poinformował że gwarancja obejmuje wymianę tylko trzeba poczekać na urządzenie bo jest problem dostępnością. Zgłoszenie nastąpiło w lipcu 2022 r. Po pół roku zadzowniełem do serwisu , ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. Zostałem poinformowany ze tabletu nadal nie ma i jednak gwarancja tego nie obejmuje. Do dnia dzisiejszego nikt z serwisu się ze mną nie skontaktował z informacją czy jest już zamówiony tablet. Trzecia usterka dotyczyła napinacza alternatora. Samochód był na bieżąco serwisowany i mimo iż było ewidentynie słychać ze są luzy na napinaczu od kilku miesięcy, serwis nie wskazał usterki. Oczywiście po okresie gwarancji naprawa na mój koszt. Omijać z daleka ten serwis i markę Audi. Porażka
Użytkownik sieci
15 października 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Nie zwracają zaliczek, polecam nic nie wpłacać.
Użytkownik sieci
28 września 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Inny serwis to ...
... jednak naprawił. Czyli, albo to nie było wrażenie że nic nie robiliście, albo jesteście niekompetentni. Możecie sobie wybrać. Ja po ponad 10-ciu latach bycia klientem Lellek Gliwice wybrałem inny serwis. Nie pozdrawiam. Serwis katastrofa. Stuka coś w okolicy prawych drzwi, ale oniie nie widzą problemu. Nagrałem filmiki na których słychać to. Stwierdzili że teraz zrobią, ale auto stało 2 dni w serwisie i nic. A na aplikacji widać że auto po prastu stało. Nigdy więcej tego serwisu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 23:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa!!! Dobrze ...
... inny pan z obsługi nami się zajął
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa!!!
Użytkownik sieci
30 maja 2023 07:33
Salon - samochody nowe
Servis schodzi na ...
... coraz gorsze usługi już nawet nie ma mowy o umyciu auta tak jak to było wcześniej .Nie mówiąc o cenie która non stop rośnie a o doładowaniu żeby można wrócić na elektryku zapomnij :( Przykre P.S Nalezy dodac do odpowiedzi salonu ze nie bylo tak ze klient zmienil zdanie .Nikt go nie zapytal a pracownik sam zaznaczyl opcje braku umycia .
Użytkownik sieci
4 maja 2023 09:23
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... wystawić negatywną opinię, ale może to w jakiś sposób wpłynie na poprawę jakości. Auto, które było w serwisie przez ok. 7 tygodni, dostaliśmy brudne i pełne ptasich odchodów. Nie rozumiem jak można oddać samochód w takim stanie. Renomowany salon nie dopuściłby do takiej sytuacji! Wielkie rozczarowanie.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 14:36
Salon - samochody nowe
Serwis katastrofa. Stuka ...
... coś w okolicy prawych drzwi, ale oniie nie widzą problemu. Nagrałem filmiki na których słychać to. Stwierdzili że teraz zrobią, ale auto stało 2 dni w serwisie i nic. A na aplikacji widać że auto po prastu stało. Nigdy więcej tego serwisu.
Użytkownik sieci
31 marca 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Szok! Pomimo zapewnień ...
... iż zaliczka zostanie zwrócona to po oczekiwaniu ponad rok mówią iż nie oddadzą pieniędzy, teraz pozostaje tylko sąd. Dobrze ze mam dowody na to co mówią bo co innego mówią a co innego chcą zrobić potem. Radzę omijać szerokim łukiem. Notabene każde z kupionych aut (a kupiłem około 10) było zepsute lub zepsuło się chwile po zakupie. W innych salonach nie ma tego. W jednym uszkodzony silnik po 45 km od wyjazdu z salonu zatarł się, w drugim opona wystrzeliła po 50 km, w trzecim uszkodzone wtryski, w czwartym uszkodzona skrzynia biegów, w piątym błotnik malowany - w nowym aucie, w szóstym amortyzator wylany i klimatyzacja uszkodzona, w siódmym zgubili opony zimowe a jak już wymienili to uszkodzili dwie felgi i bezczelnie zatuszowali uszkodzenie pasta do opon - wmawiali ze to Ja uszkodziłem itd. Serwis to już w ogóle poziom dna - szkoda komentować. Za uszkodzone dwie felgi w RS3 dali R8 na baterie - szok. Chyba dostają odpad z produkcji a nie nowe auta. Nie polecam! Żałuje ze kupiłem jakiekolwiek auto z tego „salonu..
Użytkownik sieci
28 marca 2023 19:39
Salon - samochody nowe
Porażka, nie chcą zwrócić zaliczki. Szok
Użytkownik sieci
18 marca 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Jazda próbna tylko ...
... na siedzeniu pasażera 🤣🤣🤣 Argument - brak ubezpieczenia, za mocny samochód🤯 🤦🏼♂️ To jak menu degustacyjne zawinięte w folię spożywczą. Szanowni Państwo, chcę u Państwa zostawić swoje pieniądze na nową, wymarzoną zabawkę, którą wręcz należy wypróbować. GROW UP!
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 20:23
Salon - samochody nowe
Przychodząc do salonu ...
... zostałem potraktowany z góry nie mile i ozięble. Jak na salon marki premium wręcz jest to nie dopuszczalne, tego samego dnia byłem w innych salonach BMW , MERCEDES ale chamstwa doświadczyłem tylko u was