93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 18:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 17:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 00:04
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić używane ...
... auto oferowane przez tą firmę. Jazda próbna? Oczywiście zapraszamy!. Do podpisania otrzymałem oświadczenie, że ponoszę wszystkie koszty związane z ewentualnym uszkodzeniem testowanego auta w czasie jazdy próbnej, nawet jeżeli kolizja nie byłaby spowodowana moja winą !!!!! Podziękowałem. Świetny pomysł na biznes: wyjeżdżasz, "ktoś" ci wjeżdża w dooopę , PŁACISZ za naprawę, Voyager naprawia auto z OC sprawcy i ..... zapraszamy nastepnego chętnego do przejażdżki. Uważajcie co u nich podpisujecie!
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 10:32
Salon - samochody nowe
Witam niestety muszę ...
... wystawić negatywna opinię. Przejechałem 150km po samochód który zgodnie z opisem ogłoszenia pochodzi z polski jest bez wypadkowy sprawdzony bez wad ukrytych. Oto co zastałem samochód szpachlowany i malowany w połowie zderzak tylni tak pomalowany ze wychodziła spod niego czerwona farba a dodam iż samochód jest w kolorze srebrnym, sprzedający na miejscu powiedział iż samochód jest sprowadzony po naprawie blacharskiej, ze nie zna żadnej jego historii, dmuchawa działa tylko na jednym biegu a dach jest uszkodzony i nie działa, z silnika leje się olej na co powiedział to tylko lekkie pocenie a na podłodze kałuża nikomu nie polecam zakupu jakiegokolwiek auta uzywanego
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 10:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 14:44
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam salon ...
... Mazdy. W Jeep też nie jest źle. Za to markę Alfa Romeo omijać szerokim łukiem. Za doradcą klienta czeka się przyszłowiowe wieki, a ich poziom wiedzy nie powala. To typowi sprzedawcy. Każesz im sprzedać Opla - sprzedadzą. Każesz sprzedać Skode - sprzedadzą. Teraz trafili na Alfe - też sprzedadzą. Ale nie ma w tym pasji, radości i życia marką. Jest sztucznie i nie przyjemnie. Mam wrażenie, że salon tej marki trafił tu na siłę. Odmiennia sytuacja w Mazdzie. Myślę, że nie wszyscy pracownicy interesują się marką, ale widać w nich pasje do pracy, wiedzę i zainteresowanie. Śledzą bacznie rozwój i kierunek w którym idą japończycy. Podsumowując Voyager Group: Salon Mazda - najlepszy w Wielkopolskce, salon Jeep - średni poziom, salon Alfa Romeo - najgorszy w Wielkopolsce. Edit: Niekompetencja w salonie samochodów używanych osiągnęła wyższy poziom. Lancia Delta sprzedawana jest pod nazwą Fiat Bravo II.
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 17:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 15:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
Źle wspominam ten ...
... salon. Chciałem kupić Mitsubishi ASX (uzywane) uzgodnilem ze sprzedawcą, że na drugi dzień do 14 zrobię przedpłatę. Przyjechałem na miejsce o 14, sprzedawcy nie było na miejscu, po czym przyszedl po 15 minutach i doświadczył, ze auto juz ma innego nabywce.tak się nie robi.
Użytkownik sieci
26 września 2018 09:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam - ...
... zakup używanego Jeepa (a mają autoryzację tej marki) skończyło się wielką loterią, ukrywaniem wad, a sprzedawca na 99% pytań odpowiadał "nie wiem". Auto nie przeszło nawet badania technicznego na własnej stacji kontroli pojazdów - co więcej, sprzedawca ukrył informacje z jakiego powodu (podał dwa najmniej istotne). NIE POLECAM, LUB ZALECAM DALEKO IDĄCĄ OSTROŻNOŚĆ I NIEUFNOŚĆ. Auto nie sprawdzone, wycena części do naprawy (odkrytych później przez diagnostę, a nie sprzedawcę który w końcu się przyznał, ze wie o usterkach) na podstawie... ofert z Allegro. Nie mógł się przejść do kolegów z serwisu i zapytać o ceny, robociznę...
Użytkownik sieci
12 września 2018 17:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam, auto ...
... niezgodne z opisem (sprawdzony raport dna), obsługa okłamuje klienta
Użytkownik sieci
8 września 2018 14:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Zero (Wersja oryginalna) Zero
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 14:39
Salon - samochody nowe
Bardzo wysokie ceny ...
... w serwisie. Na domiar złego długi czas oczekiwania na przyjęcie (umówienie terminu naprawy) i brak samochodów zastępczych. Wiedza doradców serwisowych w Alfa Romeo stoi na wysokim poziomie Dodać należy do tego ich żywe zainteresowanie klientem i miłą obsługę. Niestety muszę zaktualizować swoją opinie. Ostatnie decyzje władz firmy bardzo słabo o niej świadczą. Specjalistów i miłośników motoryzacji zastępuje się przez osoby z grona znajomych dyrekcji. Dalszy komentarz jest już zbędny.
Użytkownik sieci
1 lipca 2018 18:28
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Ostrzegam ...
... wszystkich przed korzystaniem z usług tego serwisu. Zapodziałem gdzieś dokumentację jaką od nich otrzymałem więc nawet reklamacji nie mogłem złożyć. Zacznę od początku. Miałem w planie jechać moją Mazdą 5 (2008) na mistrzostwa świata do Rosji. 6500 km do przejechania, oddałem więc auto do autoryzowanego serwisu na przegląd. Prawie 500 zlotych (w promocji) ale "na jakości nie będę oszczędzał-oni zrobią to najlepiej"-pomyślałem. W skrócie. Jako cel przeglądu wpisano "daleka podróż". Jak wobec tego tłumaczyć fakt, że NIE SPRAWDZONO ŻADNEGO PŁYNU EKSPLOATACYJNEGO! Poinformowano mnie, że dostanę coś gratis-kontrolę poduszek powietrznych. Przy odbiorze okazało się,że nie mam funkcji wył poduszki pasażera, więc gratisu nie będzie. Czerwona kontrolka poduszek mrugała od dawna. Prosiłem o kontrolę i usunięcie błędu-nic nie zrobiono. Najlepsze na koniec - odjeżdżając autem (równo z zamknięciem serwisu) usłyszałem szuranie w tylnym lewym kole. Podjadę do nich jutro po pracy -pomyślałem. Pracuję w fabryce samochodów, w pracy pokazywałem inżynierom dokumentację, kręcili z niedowierzaniem głowami. Dzwoniłem do serwisu. Po kilku godzinach pan oddzwonił i pytał "jak wygląda koło?". Ręce mi opadły. Okazało się, że klocek hamulcowy był zjechany do 0 a tłoczki nie odbijały. Konieczna była wymiana tarcz. Zaznaczam,że przed wizyta w tym serwisie żadnych odgłosów nie było. Jak można oddać auto klientowi w takim stanie?? Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Odradzam!
Użytkownik sieci
29 maja 2018 21:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zostawiem ...
... stare auto do rozliczenia a firma od ponad dwóch tygodni nie dokonała płatności. Nie polecam i proponuje omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
28 maja 2018 22:02
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie, W ...
... tamtym tygodniu odwiedziłem Poznań, bo byłem zainteresowany kupnem używanego samochodu (CLA 45 AMG ) pierwszy raz w moim życiu chcę wydać taką sumę na samochód, który nie jest nowy , a do tego jeszcze ma tak "wyżyłowanym" silnik, a ekspertem nie jestem w tej dziedzinie, więc pomyślałem, że najlepszym rozwiązaniem będzie przeprowadzenie profesjonalnego przeglądu przed zakupowego u autoryzowanego dilera. Umawiając wizytę dokładnie wypytywałem, czy taki przegląd pomoże mi podjąć decyzję o zakupie lub rezygnacji, pani z serwisu zarzekała się, że koledzy dokładnie sprawdzą samochód pod każdym względem, a taka imprezka będzie mnie kosztować 350zł netto-pomyślałem, że całkiem spoko... Jednak już na samym początku się rozczarowałem ponieważ na miejscu otrzymałem informację, od bardzo niemiłego Pana(poker face) że taka usługa kosztuje 512 zł netoo, a słynę z tego, że mam dobrą pamięć do cyfr tym bardziej jak dotyczy się to wydawania pieniędzy na które ciężko trzeba zapracować, ale myślę sobie przejechałeś 400km sprzedawca również poświecił czas, niech działają. Po 2h czekania i zapłacie 512 zł otrzymałem informację, że samochód jest OK!! Sam musiałem dopytywać się w jakim stanie są hamulce, amortyzatory gdzie są uszkodzenia lakiernicze, niektóre sam zauważyłem, bo serwis NIE WIDZIAŁ. Reasumując zeroooo konkretów żadnej podpowiedzi, doradztwa nic, wszystko musiałem wyciągać sam. Najlepsze Pan z serwisu zostawił na koniec. Informuje mnie, że samochód był serwisowany u nich i, że na ostatnim przeglądzie zauważono opiłki żelaza w filtrze powietrza, albo oleju już nie pamiętam. Myślę no super jakaś cenna informacja, pytam Pana, czy teraz nadal tam są, a on do mnie, że nie wie, bo nie sprawdzili!!!To ja się pytam za co zapłaciłem te 630zł i straciłem 2h? jeśli mamy takie informację to pierwsze co sprawdzamy filtr, nie będę się rozpisywał co sobie wtedy pomyślałem, bo szkoda nerwów. STANOWCZO nie polecam tego miejsca na przeglądy przed zakupowe to jakaś jedna wielka parodia i tylko strata pieniędzy,czasu nerwów. Po całym tym zajściu musiałem wydać raz tyle w Poznaniu żeby odreagować.
Użytkownik sieci
10 maja 2018 19:45
Salon - samochody nowe
W salonie Voyager ...
... próbowałem kupić Giuliettę. Handlowiec obiecał, że za chwilę oddzwoni żeby potwierdzić czy auto jest dostępne, ale już się nie odezwał. Po moim kolejnym telefonie i ponagleniu potwierdził dostępność auta. Następnie chciałem ustalić ostateczną cenę za auto (na otomoto określona jako "do negocjacji"). Handlowiec obiecał ustalić szczegóły z szefem i oddzwonić. Już więcej się nie odezwał, a ja pojechałem do konkurencji. Czy w ASO to klient ma się dopraszać, żeby sprzedawca się nim zainteresował? Odradzam wszystkim ten salon, a szczególnie współpracę z Panem Mateuszem Urbaniakiem.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 10:17
Salon - samochody nowe
Od zgłoszenia chęci ...
... jazdy testowej Jeep'em dość szybki kontakt, jazda testowa też bez zarzutów, konkretne informacje o aucie, zestawienie z konkurencją. Ale później już tylko gorzej - slabiutkie opcje aut w dostawach, i co gorsza olanie tematu przez handlowca.
Użytkownik sieci
1 maja 2017 15:13
Salon - samochody nowe
Taki sobie serwis
Użytkownik sieci
15 stycznia 2016 02:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki