74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 października 2016 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2016 22:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2016 07:46
Salon - samochody nowe
O ile salon ...
... sprzedaży ok, o tyle serwis- potworny. Nie są złośliwi, ale za to zdezorganizowani, jeżeli nie przypilnujesz- prawie zawsze coś zrobią źle. U nich w firmie panuje kiepska atmosfera i nie ma przepływu informacji- prawdopodobnie wszystko psuje się od głowy. Management nie umie lub nie chce tego zmienić.
Użytkownik sieci
2 września 2016 23:31
Salon - samochody nowe
Może szybko nie ...
... załatwili sprawy ale solidnie, dlatego polecam cierpliwym.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2016 19:32
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... zanim ktoś się zainteresuję klientami ale sam serwis cenowo i z jakością godny polecenia.
Użytkownik sieci
28 lipca 2016 09:23
Salon - samochody nowe
Odradzam, najgorszy salon ...
... samochodowy z którym się spotkałem. Generują problemy, są niepoważni.
Użytkownik sieci
21 lipca 2016 22:42
Salon - samochody nowe
Chyba sobie już ...
... nie radzicie... dramat a nie serwis! Szkoda, że z Robotniczej się zwinął Fiat...
Użytkownik sieci
13 lipca 2016 19:56
Salon - samochody nowe
Przyjechałem raz zorientować ...
... się ile będzie mnie kosztować serwis klimatyzacji z napelnieniem (usłyszałem reklamę w radiu) do auta z poza koncernu. Najpierw stałem i czekałem aż ktoś mnie obsłuży. Ostatecznie gdy zapytałem o koszt usługi dowiedziałem się, że trzeba się umówić i kosztu nie może mi podać. Ostatecznie naciskany oszacowal zbliżony koszt. Ogólnie nie wiem po co ta reklama w radiu, jeśli już na wstępie klient czuje się jak intruz
Użytkownik sieci
28 czerwca 2016 08:52
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, zaangażowani ...
... doradcy, którzy nie unikają trudnych pytań i wyczerpująco udzielają odpowiedzi. Kompleksowa obsługa od pomocy w wyborze po kwestie związane z ubezpieczeniem auta - szczerze polecam!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 18:35
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 17:55
Salon - samochody nowe
Totalna amatorszczyzna, wieje ...
... Januszami, którzy nie odróżniają samochodu od taczki. nie polecam!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 13:18
Salon - samochody nowe
To jest dramat ...
... nie ASO. Poziom obsługi klienta jak i jakość naprawy nie mieszczą się w żadnych normach. To ta imitacja serwisu ma jeszcze autoryzacje to jakiś ewenement. Nikt o zdrowych zmysłach po takim doświadczeniu nie kupi ponownie samochodów tej marki.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2016 11:06
Salon - samochody nowe
wymiana oleju starego ...
... na stary? To norma jeśli chodzi o fiata
Użytkownik sieci
11 czerwca 2016 10:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Fatalna jakoś obsługi. Brak terminowosci.
Użytkownik sieci
20 maja 2016 12:12
Salon - samochody nowe
Odradzam ten serwis ...
... zamowiona czesc doszla miala byc szybka wymiana Kolejny raz czeekam ponad 3 godziny mialo byc zrobione w godzine po wyjezdzie z serwisu znow powrot bo naprawa na pol gwizdka i czekam nadal...
Użytkownik sieci
17 maja 2016 15:22
Salon - samochody nowe
Salon który istnieje ...
... już chyba z milion lat. I to samo stanowi dla niego świetną rekomendację.
Użytkownik sieci
7 maja 2016 16:29
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy w Alfa ...
... Romeo i Fiacie...koszmar. Zostaliśmy potraktowani bardzo protekcjonalnie. Odnosiliśmy wrażenie, że zajmują się nami z łaski, że zakłócamy spokój poranka. Wytykano nam "z uprzejmym uśmiechem" braki w wiedzy motoryzacyjnej. Odebrało to całą radość z oglądania i wybierania samochodu. Kupię zaprezentowany model Fiata ale na pewno nie u tych ludzi!
Użytkownik sieci
6 maja 2016 13:11
Salon - samochody nowe
dramat..
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2016 17:52
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystania z ...
... tego serwisu, szczególnie osobom mającym pojazd na gwarancji. Właściciele FIATa mają większy wybór, pozostałych marek z koncernu FCA mniej szczęścia, tak jak ja (prywatnie Alfa Romeo). Z tej opinii cieszyć się powinni sami mechanicy, konsultanci, kierownicy oraz szef serwisu - możliwe że odciążę ich od tej "rzeszy" niezadowolonych klientów. Przygoda z tymi panami to doświadczenie na całe życie z jedną puentą - żadnego pojazdu z Fiat Chrysler Automobile w Polsce. Lista "zasług" jest długa i faktem jest, że nie radzą sobie z najmniejszą awarią a naprawa np. skrzyni biegów zająć może im 2 lata (sic!) . To, że nie odbierają telefonów i są niemili w kontakcie bezpośrednim to jedno, to że nic nie wiedzą (umawiają się a na miejscu okazuje się, że nic nie wiadomo) i niewiele mogą to inna sprawa. Żal mi klientów, którzy muszą tam wyczekiwać na swój pojazd, mój spędził tam większość czasu gwarancyjnego (sumując około 6 miesięcy). Z obawy przed problemami w przyszłości wymiana floty z FIATa w firmie nastąpi prędzej niż myślałem... Najlepszymi klientami są Ci co przyjeżdżają z Seicento po wycieraczki za 120 zł :D Wkrótce mały wywiad w gazecie na ten temat...
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2016 15:04
Salon - samochody nowe
DRAMAT NIE SERWIS!!!! ...
... Najgorszy serwis w życiu w jakim byłem, po raz kolejny zostawiam samochód do przeglądu, mimo wcześniejszego umówienia się pozostawienia samochodu wcześniej żeby mieli czas od rana zrobić banalny przegląd, to niestety zapomnieli!!! A mieli na to 2dni!! Telefoniczne sprawdzanie co z autem nic nie daje, klikają tylko w klawiaturę i zaraz ktoś ma dodzwonić. Mijają godziny...... zero telefonu. Kolejna wizyta w serwisie to kolejny DRAMAT! tym razem mieli wymienić łożyska amortyzatorów i reduktor gazu, zakontraktowali jeden dzień na naprawę, oczywiście znowu zapomnieli zrobić. Telefoniczne ustalenie czy auto jest zrobione jest niemożliwe, bo skoro nie zaczęli robić auta po 1,5dnia to co można powiedzieć klientowi...... SERWIS TYLKO DLA OSÓB O STALOWYCH NERWACH I Z NADMIAREM WOLNEGO CZASU!