74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 października 2017 06:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 października 2017 08:24
Salon - samochody nowe
Autka w dobrej ...
... cenie, ale obsługa mimo że bardzo miła, niezbyt profesjonalna. I bardzo długie czasu realizacji - zawsze co najmniej dwukrotnie dłużej czekałem niż zapewniali
Użytkownik sieci
20 października 2017 15:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2017 16:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 października 2017 10:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2017 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2017 09:59
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa. Auta ...
... nie kupiłem, ale nie dlatego, że się nie starali. Polecam.
Użytkownik sieci
13 października 2017 07:03
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 października 2017 23:16
Salon - samochody nowe
Takiej obsługi nie ...
... znajdziesz nigdzie. Słowo "DNO" jest najbardziej trafne dla tej firmy. Naprawę lakierniczą wykonano na nieumytym aucie. Pewnie lakier po tygodniu odpadnie. Szyba po wymianie była tak brudna, że nie było widać przez nią świata. Obsługa klienta poza wszelką krytyką ale to mam w nosie. Natomiast poziom napraw w tym pseudo serwisie to skandal. Kto daje swoje logo takim partaczom (to też świadczy o poziomie kontroli jakości usług świadczonych na rzecz znanych marek). Nie polecam najgorszemu wrogowi...
Użytkownik sieci
12 października 2017 15:25
Salon - samochody nowe
MASAKRA!!!! Ponad dwie ...
... godziny nikt autem nie interesował się. Mnie zbywano tekstami,że mechanik diagnosta sprawdza. Po zarządzaniu wydruku z przeprowadzonych prac usłyszałem,że mechanik nie ma czasu zająć się moim autem. Po skardze u szefa serwisu dopiero wzięli się do roboty. Kiepska diagnostyka. Wpierw,że czujnik zepsuty a potem okazało się,że filtr zły.NIE POLECAM
Użytkownik sieci
11 października 2017 18:17
Salon - samochody nowe
Kupiłem u nich ...
... Fiata Ducato 4x4 Dangel w 2015 roku. TRAGEDIA. Psuje się systematycznie. Problemy są od początku użytkowania pojazdu. Pierwsza awaria już po 8.000 km! Sprzedali mi bubel a nie auto. Uważajcie! Jeżeli kupić cokolwiek tam to pójdziecie z torbami!
Użytkownik sieci
6 października 2017 10:23
Salon - samochody nowe
Miła i zainteresowana ...
... obsługa. Ciekawie i przejrzyście przedstawiona oferta. Dobra lokalizacja z miejscem parkingowym.
Użytkownik sieci
30 września 2017 21:20
Salon - samochody nowe
Dlugo sie czeka na obsluge dlugi czas naprawy
Użytkownik sieci
27 września 2017 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2017 09:07
Salon - samochody nowe
Fajne auta
Użytkownik sieci
25 września 2017 22:53
Salon - samochody nowe
W firmie ADF ...
... Auto zakupiłem samochód marki Abarth 500 jestem bardzo zadowolony z obsługi.Wszystko odbyło się w miłej atmosferze i bardzo profesjonalnie.Dostałem najlepsza ofertę spośród wszystkich dealerów marki Abarth.Jechałem 400 kilometrów po odbiór auta ale było warto.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
21 września 2017 07:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2017 19:55
Salon - samochody nowe
Rewelacja gdyby nie ...
... ta wielka kolejka. Wyrazy uznania dla pana wymieniającego klocki na kolanach.Pozdro.
Użytkownik sieci
19 września 2017 13:55
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta pracuje ...
... chyba za karę. Pomijam fakt, że kręcąc się po salonie nikt do mnie nie podszedł(nie lubię atakujących od wejścia sprzedawców, jednak obserwacja klienta bywa przydatna), ale jak już sam zapytałem o auto, które mnie interesuje, sprzedawca zrobił mi przysługę i powolnym, majestatycznym krokiem odprowadził do wskazanego modelu, podając cenę, po czym stanął obok i niecierpliwie czekał, aż chyba sobie pójdę. Zero propozycji jazdy testowej, zero prób zaciekawienia mnie tym lub innym modelem, zero prób wyczucia potrzeb klienta. Po chwili niezręcznej ciszy, przerywanej tylko krótkimi chrząknięciami sprzedawcy, grzecznie podziękowałem. Pan wrócił równie majestatycznym krokiem do swojego biurka i sięgnął po leżącą nań kanapkę. Być może był głodny, a ja oderwałem go od posiłku, a jak wiadomo człowiek głodny = człowiek zły. Spoglądając na niego miałem jednak nieodparte wrażenie, że jedzenie kanapki sprawia mu 100% więcej frajdy, niż sprzedaż samochodów.
Użytkownik sieci
19 września 2017 13:27
Salon - samochody nowe
Witam. Podjechałem do ...
... ADF na przegład serwisowy fiata. Miało to potrwać 1,5 godziny a zajeło aż 3. Co ciekawe, moje auto bylo gotowe conajmniej pol godziny wczesniej bo moje kluczyki leżały na biurku pana który mnie obsługiwał ale jak sie okazało pan sobie pojechał na jazdę probną! Odnosi się wrażenie, że ludzie z serwisu traktują klientów jak zło konieczne. Nie polecam. Widać, że menedżerowie i serwisanci kompletnie nie dbają o kulturę i jakość obsługi klienta. Jakbym mial podsumować jednym zdaniem to mogłbym powiedzieć że śmierdzi tam PRL-em. Warto dodać, że aby sie dodzwonić do serwisu trzeba miec wyjątkowe szczescie. Mi sie udało za 6 czy 7 razem. Naprawdę nie wiem po co jest podany numer telefonu. Dałbym 0 gwiezdek ale muszę dać conajmniej 1. Szkoda. I to nie tak że piszę same negatywne opinie. Czesto piszę też pozytywne a nawet neutralne ale w tym przypadku nic dobrego o firmie nie moge napisać.