Regulamin Dealera

Regulamin stosowany od dnia 01.04.2022 r.

Art. 1 Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Dealera i Doradcy, którzy podpisali z Usługobiorcą Umowę Abonamentową, w zakresie w jakim warunki te nie zostały wskazane w Regulaminie Ogólnym, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Każdy Dealera lub Doradca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Serwisu, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
    2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
    3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Art. 2 Definicje

  1. Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Regulamin jest rozszerzeniem Regulaminu Ogólnego o Usługi dostępne dla Dealera i Doradcy, a niedostępne dla innych Usługobiorców.
  1. Regulamin Ogólny – regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz wszystkich Usługobiorców. Dokument dostępny nieprzerwanie w stopce na stronie głównej Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na trwałym nośniku w każdym czasie.
  1. Usługa - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
  2. Usługodawca - Poznajdealera Sp. z o.o., adres siedziby i adres do doręczeń:  al. Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa; wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000853787, NIP 1133017885, REGON 386717842, posiadająca kapitał zakładowy w kwocie: 5000zł, adres poczty elektronicznej: kontakt@poznajdealera.pl, tel.: 697851601.
  3. Usługobiorca - podmiot, który uzyskał dostęp do określonego typu Konta w Serwisie.
  4. Serwis - serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: https://www.poznajdealera.pl w języku polskim, za którego pośrednictwem Usługodawca świadczy Usługi.
  5. Konto - przydzielona danemu Usługobiorcy część Serwisu, w której może korzystać z udostępnionych funkcjonalności Serwisu w zależności od typu Konta, po rejestracji i zalogowaniu do Serwisu. Dostępne typy Kont to: Użytkownik, Dealer, Doradca.
  6. Użytkownik - Typ Konta zarządzany przez Usługobiorcę, którym jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usług Serwisu.
  7. Dealer - Typ Konta zarządzany przez Usługobiorcę, który reprezentuje wybrany autoryzowany salon lub serwis samochodowy lub motocyklowy z siedzibą w Polsce.
  8. Nieaktywny Dealer - reprezentacja Dealera, który ma przypisanego Usługobiorcę, który nim zarządza, ale nie spełnia warunków określonych w Umowie Abonamentowej.
  9. Doradca - Typ Konta zarządzany przez Usługobiorcę, który reprezentuje rzeczywistego pracownika Dealera.
  10. Nieaktywny Doradca – Doradca, który podlega pod Nieaktywnego Dealera.
  11. Panel - wydzielona część Serwisu dostępna po zalogowaniu do Konta.
  12. Opinia - subiektywna ocena Użytkownika na rzecz Dealera, Niezarejestrowanego i Nieaktywnego Dealera lub Doradcy i Nieaktywnego Doradca. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za treść swoich wypowiedzi w ramach zamieszczonych Opinii. Opinie muszą być zgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i spełniać zasady Regulaminu.
  13. Strona Dealera - podstrona w Serwisie, na której wyświetlane są informacje umieszczone przez Dealera i Nieaktywnego Dealera na swój temat lub umieszczone przez Usługodawcę na temat Niezarejestrowanego Dealera.
  14. Strona Doradcy - podstrona w Serwisie, na której wyświetlane są informacje umieszczone przez Doradcę. Strona Nieaktywnego Doradcy jest nieaktywna – nie można jej przeglądać.
  15. Umowa Abonamentowa – pisemny dokument wraz z załącznikami zawarty pomiędzy Usługodawcą a Dealerem, regulujący warunki współpracy Usługodawcy i Dealera w ramach Serwisu. 
  16. Oferta Wynajmu - ogłoszenia wynajmu długoterminowego samochodu pobrane bezpośrednio od importera danej marki, które jest wyłącznie informacją handlową, nie stanowi oferty w myśl art. 66 §1. Kodeksu Cywilnego.

Art. 3 Dostępne Usługi

Usługodawca świadczy na warunkach określonych w Regulaminie następujące usługi:

  1. umożliwia Dealerom i Doradcom:
    1. edytowanie publikowanych informacji na swój temat;
    2. przeglądanie i odpowiadanie na Opinie na swój temat w Panelu;
    3. otrzymywanie drogą mailową zapytań Usługobiorców dotyczących Ofert Wynajmu zamieszczonych w Serwisie;
  2. umożliwia Dealerom:
    1. zmianę danych do faktury;
    2. rejestrowanie nowych Doradców, którzy podlegają pod konto danego Dealera.
    3. usuwanie kont swoich Doradców;
    4. edytowanie przypisanego stanowiska Doradcy;
    5. przeglądanie i odpowiadanie na Opinie otrzymanych przez swoich Doradców;
    6. nadawanie Doradcy uprawnień do przeglądania i odpowiadania na wiadomości otrzymane przez Dealera;
    7. nadawanie Doradcy uprawnień do przeglądania i odpowiadania na Opinie Dealera;
  3. umożliwia Doradcom:
    1. przeglądanie i odpowiadanie na Opinie Dealera, któremu podlega Doradca, pod warunkiem, że otrzymał takie uprawnienia od Dealera;
    2. przeglądanie i odpowiadanie na Wiadomości Dealera, któremu podlega Doradca, pod warunkiem, że otrzymał takie uprawnienia od Dealera;

Art. 4 Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Dealer korzysta z Usług Serwisu dobrowolnie i odpłatnie na zasadach Umowy Abonamentowej.
  2. Doradca korzysta z Usług Serwisu dobrowolnie i nieodpłatnie. Dealer płaci za możliwość korzystania z Usług Serwisu przez wszystkich podlegających mu Doradców.
  3. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    1. na czas nieoznaczony umowa o świadczenie Usługi polegającej na:
      1. przeglądaniu przez Dealera i Doradcę Opinii w Panelu;
      2. przeglądaniu przez Dealera Opinii otrzymanych przez swoich Doradców;
      3. przeglądaniu przez Doradcę Opinii Dealera, któremu podlega Doradca, pod warunkiem, że otrzymał takie uprawnienia od Dealera;
      4. przeglądaniu przez Doradcę na Wiadomości Dealera, któremu podlega Doradca, pod warunkiem, że otrzymał takie uprawnienia od Dealera;
    2. na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania z Usługi - umowa o świadczenie Usługi polegającej na:
      1. odpowiadaniu przez Dealera i Doradcę na Opinie na swój temat w Panelu;
      2. edytowaniu przez Dealera i Doradcę publikowanych informacji na swój temat;
      3. prowadzeniu przez Dealera i Doradcę konwersacji z autorem Opinii;
      4. zmianie przez Dealera danych do faktury;
      5. rejestrowaniu przez Dealera nowych Doradców
      6. usuwaniu przez Dealera kont swoich Doradców;
      7. edytowaniu przez Dealera stanowiska Doradcy;
      8. odpowiadaniu przez Dealera na Opinie otrzymane przez swoich Doradców;
      9. nadawaniu Doradcy uprawnień do przeglądania i odpowiadania na wiadomości otrzymane przez Dealera;
      10. nadawaniu Doradcy uprawnień do przeglądania i odpowiadania na Opinie Dealera;
      11. odpowiadaniu przez Doradcę na Opinie Dealera, któremu podlega Doradca, pod warunkiem, że otrzymał takie uprawnienia od Dealera;
      12. odpowiadaniu przez Doradcę na Wiadomości Dealera, któremu podlega Doradca, pod warunkiem, że otrzymał takie uprawnienia od Dealera;
      13. otrzymywanie drogą mailową zapytań Usługobiorców dotyczących Ofert Wynajmu zamieszczonych w Serwisie;
  4. W przypadku zamieszczania przez Dealera lub Doradcę plików - informacja o formacie i rozmiarze pliku, jaki Dealer lub Doradca może dodać, jest podana na odpowiedniej stronie Serwisu, w transparentny i zrozumiały  sposób informując o dopuszczalnych parametrach pliku. 
  5. Regulamin jest dostępny, po zalogowaniu się do Konta Dealera lub Doradcy, nieprzerwanie w stopce na stronie głównej Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na trwałym nośniku w każdym czasie.
  6. Integralną część Regulaminu stanowią jego załączniki:
    1. Regulamin Ogólny – Załącznik nr 1
  7. W Serwisie prezentowane są Opinie, inne treści informacyjne oraz reklamy, przy czym Usługodawca zastrzega sobie prawo do wykorzystywania Serwisu do prowadzenia działalności reklamowej lub ogłoszeniowej oraz informuje, że:
    1. może wykorzystywać publiczne odpowiedzi na Opinie zamieszczone przez Dealerów lub doradców w Serwisie do celów komercyjnych, marketingowych, zgodnie z Art. 8 Regulaminu.

Art. 5 Status Dealera i Doradcy

  1. Aby uzyskać status Dealera należy zarejestrować Konto Nieaktywnego Dealera zgodnie z Regulaminem Ogólnym i podpisać z Usługodawcą Umowę Abonamentową. Po wprowadzeniu przez Usługodawcę niezbędnych informacji w Serwisie Nieaktywny Dealera uzyskuje status Dealera.
  2. Wszyscy Nieaktywni Doradcy podlegający pod Nieaktywnego Dealera otrzymują status Doradcy wraz ze zmianą status Nieaktywnego Dealera na Dealera.
  3. Dane w zakładce ‘dane do faktury’ służą do wystawiania przez Usługodawcę faktur za korzystanie z Usług dostępnych po podpisaniu Umowy Abonamentowej i powinny być uzupełniane przez Dealera.
  4. Brak płatności za wystawione przez Usługodawcę faktury w terminie może skutkować zmianą statusu Konta Dealera na Konto Nieaktywnego Dealera oraz statusu wszystkich podległych Dealerowi Doradców na status Nieaktywnego Doradcy.

Art. 6 Wyszukiwanie i dostęp do informacji

  1. Usługodawca umożliwia wyszukiwanie w Serwisie Dealerów i Doradców na podstawie: marki samochodu, województwa lub typu świadczonych usług przez Dealera (salon lub serwis), które są przypisane do danego Konta lub prezentowane przez Usługodawcę.
  2. Wizytówki Dealerów umieszczone są w kategorii „Zweryfikowane salony dealerskie”, która zawsze prezentowana jest sposób wyróżniający się w Serwisie oraz wyżej w wynikach wyszukiwania niż „Pozostałe salony dealerskie”.
  3. Strona Dealera zawiera więcej informacji (o ile zostały one wprowadzone przez Dealera) w stosunku do strony Nieaktywnego i Niezweryfikowanego Dealera, między innymi: galeria zdjęć, linki do portali społecznościowych, telefony kontaktowe, adres strony www, opis, godziny otwarcia i niestandardowe godziny otwarcia, listę pracowników, dostępne udogodnienia.
  4. Strona Doradcy zawiera więcej informacji (o ile zostały one wprowadzone przez Doradcę) w stosunku do strony Nieaktywnego Doradcy, między innymi: opis, linki do portali społecznościowych, numer telefonu kontaktowego, doświadczenie, specjalizacje, znajomość języków obcych.
  5. Doradca, który w ciągu kwartału uzyska przynajmniej 4 pozytywne oceny i będzie miał średnią ocen powyżej 4.0 zostaje automatycznie oznaczony jako „certyfikowany Doradca” i jest dodatkowo wyróżniony w Serwisie. 
  6. Doradca, który w ciągu kwartału nie uzyska przynajmniej 4 pozytywnych ocen i jego średnia ocen spadnie poniżej 4.0 dostaje powiadomienie o możliwości utraty statusu „certyfikowanego Doradcy”. Jeżeli w ciągu kolejnego kwartału nie uzyska minimum 4 pozytywnych ocen i średnia jego ocen nie wzrośnie powyżej 4.0, traci status „certyfikowanego Doradcy".
  7. W wynikach wyszukiwania prezentowani są „Polecani doradcy”, są to Doradcy z najwyższą średnią ocen spośród Doradców, którzy podlegają pod Dealerów, którzy prezentowani są w aktualnych wynikach wyszukiwania.
  8. Usługodawca może wyróżnić wybranych Doradców i nadać im status “certyfikowany Doradca” bez spełnienia ww. okoliczności.

Art. 7 Formularz kontaktowy

  1. Usługodawca umożliwia kontakt z Dealerem lub Doradcą poprzez dedykowany formularz kontaktowy dostępny na Stronie Dealera lub Doradcy.
  2. Każdy może skontaktować się poprzez formularz z Dealerem lub Doradcą i otrzymać odpowiedź mailem, bądź telefonicznie bezpośrednio do Dealera lub Doradcy w zależności od tego, jaką formę kontaktu wybrał. 
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak odpowiedzi od Dealera lub Doradcy.

Art. 8 Opinie i Wiadomości

  1. Dealer lub Doradca może przeglądać wystawione przez Użytkowników Opinie w swoim Panelu.
  2. Dealer ma dostęp do Opinii na swój temat i na temat wszystkich swoich Doradców. 
  3. Dealer może nadać Doradcy uprawnienia do odpowiadania publicznie na Opinie Dealera oraz rozpoczynanie konwersacji prywatnych z Użytkownikiem, który wystawił Opinię. 
  4. Można tylko raz odpowiedzieć publicznie na Opinię.
  5. Usługodawca czuwa nad zgodnością treści Opinii z Regulaminem i Regulaminem Ogólnym. 
  6. Dealer i Doradca otrzymuj a tylko Opinie zatwierdzone przez Usługodawcę tj. takie, które spełniają postanowienia Regulaminu i Regulaminu Ogólnego.
  7. Opinie, które zostały oznaczone jako „5 gwiazdek” są automatycznie akceptowane i pojawiają się publicznie na Stronie Dealera lub Doradcy.
  8. Jeżeli Opinia została oznaczona na mniej niż 4 gwiazdki, to Dealer lub Doradca mają 5 dni na zaakceptowanie tej Opinii. Po akceptacji Opinia pojawia się publicznie na Stronie Dealera lub Doradcy. Jeżeli Dealer lub Doradca nie zaakceptuje opinii w ciągu 5 dni, opinia pojawia się publicznie na Stronie Dealera lub Doradcy.
  9. Dealer lub Doradca może nie zgodzić się z Opinią lub ją odrzucić. W takim przypadku Dealer lub Doradca mają 5 dni od wystawienia Opinii na porozumienie się z jej autorem poprzez prywatną konwersację, ustalenie powodu wystawienia negatywnej Opinii i przekonanie Użytkownika do zmiany zdania. Niezależnie od przebiegu konwersacji Opinia zostanie automatycznie opublikowana po 5 dniach od wystawienia Opinii. Automatycznie opublikowanie Opinii nie wyklucza możliwości dalszej rozmowy z Użytkownikiem na temat Opinii.
  10. Dealer lub Doradca może zgłosić Usługodawcy podejrzenie niezgodności Opinii z Regulaminem, Usługodawca rozpatrzy każdy taki przypadek w terminie 7 dni i podejmie odpowiednie kroki zgodnie z Regulaminem Ogólnym.
  11. Dealer lub Doradca może zgłosić Usługodawcy podejrzenie braku autentyczności Opinii. Usługodawca rozpatrzy każdy taki przypadek indywidualnie i podejmie odpowiednie kroki w celu wyjaśnienia podejrzeń. W przypadku braku możliwości ustalenia autentyczności Opinii Usługodawca podejmie subiektywną decyzję na podstawie zebranych informacji.
  12. Usunięcie Konta Doradcy może nie powodować automatycznego usunięcia Opinii na temat tego Doradcy i dalej pozostaną widoczne na Stronie Dealera.
  13. Dealer może zmienić ustawienia swoich Doradców w taki sposób, aby nie dało się ich ocenić i oceny nie były prezentowane w Serwisie. 

Art. 9 Prawa i obowiązki Dealera i Doradcy

  1. Rażącym naruszeniem Regulaminu jest zamieszczanie przez Dealera lub Doradcę w Serwisie danych o charakterze bezprawnym.
  2. Dealera i Doradca powinni dbać o autentyczność danych prezentowanych na Stronie Dealera lub Doradcy i na bieżąco je aktualizować.

Art. 10 Prawa i obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca ma prawo zablokować Użytkownikowi możliwość korzystania z Usług Serwisu bądź uniemożliwić dostęp do jego Opinii, jak i jakiejkolwiek treści (blokada lub usunięcie treści w całości lub w części), w każdym przypadku naruszenia Regulaminu i zasad korzystania z Serwisu przez Użytkownika lub jego działań w Serwisie sprzecznych z obowiązującym prawem, zwłaszcza gdy:
    1. Użytkownik narusza postanowienia Regulaminu lub gdy z winy Użytkownika świadczenie Usług na jego rzecz okaże się niemożliwe;
    2. otrzymano, uprzednio potwierdzone urzędowe zgłoszenie lub wiarygodne powiadomienie, z którego wynika, że Użytkownik działa na szkodę innych Usługobiorców;
    3. Użytkownik narusza interesy i dobre imię Usługodawcy;
    4. zamieszczona przez Użytkownika Opinia powiela inną Opinię, została zamieszczona z tzw. tymczasowego adresu poczty elektronicznej, została skopiowana w całości lub w części od innych Użytkowników lub od podmiotu opiniowanego, została wystawiona w sposób wskazujący na zautomatyzowany proces lub za pomocą rozwiązań pozwalających na uniknięcie analizy ruchu sieciowego (została wykryta przez automatyczny filtr antyspam);
  2. W przypadku, gdy działania Dealera lub Doradcy narusza postanowienia Regulaminu, Usługodawca jest uprawniony:
    1. upomnieć Dealera lub Doradcę, za pośrednictwem e-mail w drodze komunikatu w ramach jego Konta o działaniach Usługodawcy związanych z aktywnością Dealera lub Doradcy w Serwisie;
    2. za uprzednim powiadomieniem Dealera lub Doradcy ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta Dealera lub Doradcy w zakresie dostępu do poszczególnych Usług świadczonych w ramach Serwisu;
    3. odstąpić od egzekwowania dowolnego punktu Regulaminu, jeżeli naruszenie Regulaminu jest nieznaczne, a jego stopień umożliwia takie odstąpienie.

Art. 11 Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną 

  1. Z zastrzeżeniem odrębnych postanowień umownych, w szczególności Umowy Abonamentowej, Dealer może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podawania przyczyny.
  2. Dealer w celu wypowiedzenia umowy powinien przesłać oświadczenie na adres: Poznajdealera sp. z o.o. ul. Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa lub e-mail admin@poznajdealera.pl. 
  3. Doradca może wypowiedzieć umowę w każdym czasie i bez podawania przyczyny. W tym celu powinien skontaktować się z Dealerem, pod którego podlega i poprosić go o usunięcie jego Konta lub przesłać oświadczenie na adres: Poznajdealera sp. z o.o. ul. Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa lub e-mail admin@poznajdealera.pl. 

Art. 12 Ochrona danych osobowych

  1. Usługa świadczona przez Usługodawcę uwzględnia przekazanie Dealerowi lub Doradcy danych osoby wypełniającej formularz kontaktowy, o którym mowa w art. 7 niniejszego Regulaminu, podanych w tym formularzu.
  2. Usługodawca, po zebraniu informacji, w tym danych osobowych, w formularzu kontaktowym, przekazuje je Dealerowi lub Doradcy, w zależności od wskazania osoby, która wypełniła formularz kontaktowy. Moment, w którym Usługodawca przekaże powyższe dane osobowe do Dealera lub Doradcy, oznaczony jest stosownym komunikatem przesłanym w drodze e-mail do Dealera lub Doradcy. 
  3. Od momentu udostępnienia danych Użytkownika, Dealer staje się administratorem tych danych osobowych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przetwarzanie przekazanych danych osobowych, chyba że sam je przetwarza i tylko w takim zakresie.
  4. Wszelkie zasady przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych w ramach Serwisu zawarte są w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies, dostępnych w Serwisie, które stanowią integralną część Regulaminu.

Art. 13 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. W przypadku dokonania zmiany Regulaminu Usługodawca poinformuje każdego Dealera i Doradcę o zmianie Regulaminu, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu w życie, wysyłając w tym celu stosowną informację na adres e-mail, wraz z załączeniem zestawienia proponowanych zmian lub wyraźnym odesłaniem do miejsca, w których widnieje takie zestawienie.
  2. Dealer, który nie akceptuje treści nowego Regulaminu, zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Usługodawcę i w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o planowanej zmianie Regulaminu. Informację tę należy przekazać na adres admin@poznajdealera.pl. Poinformowanie Usługodawcy o braku akceptacji zmiany Regulaminu jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy. 
  3. Komunikacja między Dealerem lub Doradcą może odbywać się tylko poprzez adres e-mail podany podczas rejestracji, poprzez adres zmieniony w trakcie korzystania z Serwisu lub poprzez adres podany w Umowie Abonamentowej.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, a wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwe sądy polskie.
  5. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  6. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem https://www.poznajdealera.pl/ korzystają z ochrony prawnoautorskiej i są własnością Usługodawcy lub publikujących je Usługobiorców. 
  7. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony https://www.poznajdealera.pl/ wymaga pisemnej, pod rygorem nieważności, zgody Usługodawcy.
  8. Korzystanie z funkcji i treści Map Google podlega aktualnym w danym momencie wersjom: 
    1. (1) Google Dodatkowe warunki korzystania z Map/Google Earth pod adresem https://maps.google.com/help/terms_maps/
    2. (2) Polityka prywatności Google pod adresem https://policies.google.com/privacy

Załącznik nr 1 – Regulamin Ogólny
Załącznik nr 2 – Polityka Prywatności
Załącznik nr 3 – Polityka Plików Cookies

 

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »