W najbardziej szokującym ruchu od czasu, gdy Fiat kupił Chryslera i jeszcze się tym chwalił, BMW i Audi ogłosiły historyczne połączenie. Nowa marka nosi nazwę BAVARI – czyli skrót od „Bardzo Agresywni, Wkurzeni, Aroganci Rozbijający Innych”.
Celem?
Stworzyć auto, które będzie miało migające kierunkowskazy… tylko po to, żeby ich nie używać.
🤝 Co się zmienia?
🚘 Samochody BAVARI będą łączyć:
agresywną stylówę BMW z aroganckim dizajnem Audi
napęd na cztery koła… który działa tylko wtedy, gdy kierowca krzyknie „quattro!”
nowy system infotainment o nazwie iÜberDrive, który co 10 minut przypomina:
„Twój samochód jest lepszy od innych. To fakt.”
😎 Kierowcy BAVARI:
dostają specjalne prawa: mogą parkować w poprzek i mieć dwa miejsca parkingowe z urzędu
nie muszą używać kierunkowskazów – auto pokazuje zamiary telepatycznie
mogą wyprzedzać na trzeciego, pod warunkiem że trąbią rytmicznie Beethovenem
🧪 W planach:
silnik V9 z funkcją „szczekania przy gaszeniu silnika”
system alarmowy, który obraża złodzieja po bawarsku
wnętrze wykonane z Alcantary i czystego ego
🧃 Oficjalne motto marki BAVARI?
„Nasze auta nie jeżdżą po drogach. One je dominują.”
💸 Cena i premiera
Pierwsze modele BAVARI mają zjechać z taśmy już w listopadzie 2025 roku, a dostępne będą wyłącznie w wersji limitowanej „Alpha Ego Edition”.
💰 Cena startowa: 666 000 zł – z podatkiem od wyższości nad innymi kierowcami wliczonym w cenę.
Każdy kupujący otrzyma w zestawie:
- bon na darmowe mycie auta w lustrze,
- dostęp do aplikacji „Wyprzedź Go™”, która sugeruje, kto w twojej okolicy zasługuje na bycie wyprzedzonym,
- oraz specjalny zapach do wnętrza o aromacie: „Spalona ambicja i luksusowe ego”.
Jesteś gotów na przyszłość, w której BMW i Audi mówią jednym głosem? A raczej – jednym burknięciem spod sportowego wydechu? 😈