91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 22:13
Salon - samochody nowe
Naprawa blacharsko-lakiernicza ok, ...
... nie mam zastrzeżeń. Na naprawę byłem umówiony na 28 grudnia, a dzień wcześniej dzwoniłem, aby się upewnić czy mam odstawić auto. Pani powiedziała, że "części są już zamówione, pewnie jutro dotrą także może Pan odstawić". Odstawiłem i po tygodniu otrzymałem telefon, że "przystępujemy do naprawy szkody, części już zamówiliśmy". Zapytałem jakim cudem skoro części były już zamówione po czym Pani powiedziała, że "Tak, ale nie mogliśmy ich użyć, bo ubezpieczalnia nie zaakceptowała wcześniej kosztorysu i Pan, który przyjmował auto już nie pracuje". W takim razie co się stało, z zamówionymi tydzień temu? Tydzień po telefonie auto było do odbioru i wydawał mi auto ten sam Pan, który "już nie pracuje". edit. „.. by móc wyjaśnić Pani opnie..” Czy Państwo czytacie w ogóle opinie? Bo z tego co widzę to formułka skopiowana z poprzedniej mało „pozytywnej” opinii.
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 18:11
Salon - samochody nowe
Witam polecam salon ...
... VW G&G Auto Lublin. Odwiedziliśmy salon, gdyż szukamy auta, ale nie do końca jeszcze zdecydowaliśmy na jaką marke. Pan Paweł bardzo profesjonalnie podszedł do nas,jako do potencjalnego klienta, wręcz namówił nas na jazdę próbną t-roc. Jazda testowa skłoniła nas do sporządzenia konfiguracji auta. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za profesjonalną obsługę. Pozdrawiam ł
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 16:35
Salon - samochody nowe
Dzisiaj odebrałam auto ...
... z salonu VW G&G Auto Lublin. Obsługa od samego początku aż do końca przebiegała na wysokim poziomie. Miło, sprawnie i profesjonalnie pod każdym względem. Pan Paweł Sutryk to w pełnym tego słowa znaczeniu profesjonalista - odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Pan Paweł to człowiek z wysoką kulturą osobistą, dużą dozą cierpliwości w stosunku do klienta oraz poczuciem humoru. Szczerze polecam :) - Aleksandra Dziubek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 15:34
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam skorzystanie ...
... z centrum napraw powypadkowych,, a szczególnie Pana Piotra Mroczka jako kompetentnego pracownika
Użytkownik sieci
26 stycznia 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon ...
... VW. Pan Tomasz przekazał kompleksową informację o oferowanych autach zarówno szczegóły techniczne jak i warunki zakupu oraz finansowania. Skorzystałem też z jazdy próbnej. Obsługa profesjonalna i sympatyczna.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Bardzo kompetentna obsługa ...
... w salonie Volkswagen. Pan Tomasz dysponuje rozległą wiedzą na temat samochodów elektrycznych. Jazda próbna oraz pełna informacja o warunkach zakupu i możliwościach finansowania. Szybko , profesjonalnie i sympatycznie. Gorąco polecam !!!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 23:15
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście ...
... do klienta, auta są w super stanie, w końcu jakieś miejsce na mapie Lublina w którym można bez strachu zakupić autko.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 09:34
Salon - samochody nowe
Polecam Centrum Napraw ...
... Powypadkowych. Naprawa auta po kolizji przebiegła sprawnie i dobrze jakościowo. Pan Piotr Mroczek swoją postawą i zaangażowaniem do minimum ograniczył czas, procedury, a co za tym idzie i stres, który zwykle towarzyszy takowym zdarzeniom. Polecam przy tym cały zespół sprzedażowy VW, szczególnie Pana Pawła Sutryka oraz przemiłe i uczynne Panie z Recepcji VW. :)
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 12:12
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... żenującym poziomie. W moim samochodzie do wymiany był zderzak. Czekałam na zderzak 6 miesięcy, a salon nie był w stanie umówić się ze mną na wymianę w dogodnym dla mnie czasie tylko usłyszałam, że „musi pani sobie wziąć wolne żeby nam oddać samochód i to nie nasz problem”. Kolejny problem gdy chciałam umówić się na jazdę próbna usłyszałam, że skoro zamówiłam samochód vw w innym salonie to oni nie będą na mnie marnować czasu. Nie pozdrawiam niestety najbliższy salon vw jest 180 km od Lublina i jestem zmuszona dalej korzystać z ich usług, gdyby nie to nigdy więcej bym się tam nie pojawiła.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 09:32
Salon - samochody nowe
Miła profesjonalna obsluga, ...
... wyruzumiali sprzedawcy. Szczególne polecam dział części. 100% zaangażowania w przypadku konieczności potrafią zostać po godzinach.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 12:49
Salon - samochody nowe
Witam.Serdecznie polecam salon ...
... VW G&G Auto Lublin za profesjonalną obsługę i szybkie załatwienie wszystkich formalności a w szczególności Pani Joannie Wieczorkowskiej która od początku do końca przeprowadziła realizację zamówienia i wydania pojazdów marki VW Passat.Polecam z cała odpowiedzialnością i pozdrawiam serdecznie. ;)
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 08:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 grudnia 2022 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 11:12
Salon - samochody nowe
Proszę podać adres do reklamacji
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 20:43
Salon - samochody nowe
Lubię to miejsce choć wydaję tu sporo
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 15:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 18:23
Salon - samochody nowe
Super profesjonalna obsługa. ...
... Po uszkodzeniu auta korzystałam z usług Działu Napraw. Całą obsługą zlecenia zajmował się p. Piotr Mroczek. Kontakt z p. Piotrem przebiegał bez żadnych zakłóceń, na bieżąco otrzymywałam informacje o postępie prac. Auto zostało naprawione we wskazanym terminie, cały czas czułam, że jestem pod profesjonalną obsługą. Salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 08:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 16:07
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do serwisu ...
... i czekałem na linii 3 x po ok. 20 minut słuchając muzyki. Nikt nie odebrał. Na plus ze obsługa klienta oddzwoniła. Niestety czas oczekiwania na umówienie wizyty w celu zdiagnozowania problemu to ponad 10 dni. Oficjalny powód? "Mechanicy wymieniają teraz opony na zimowe i są tym zajęci - dlatego tak długo". Profesjonalny biznes planuje zasoby tak żeby zaspokoić sezonowe potrzeby klientów. Nie jest to też optymalne wykorzystanie zasobów ponieważ opony może zmienić 'poczatkujący' mechanik z mniejszym doświadczeniem (np. zatrudniony tymczasowo) a tak mechanicy, którzy mogą zając się poważnymi problemami klientów, zmieniają opony na zimowe. Dlatego 3* za obsługę klienta (nie jakość usługi, która jeszcze nie została wykonana). Mam nadzieje ze to wpłynie na poprawę dostępności usług, w tym możliwość szybkiego telefonicznego skontaktowania się z ASO.