Zobacz na mapie
85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 12:50
Salon - samochody nowe
Prośba o szybki ...
... kontakt doradcę bez odpowiedzi od 3h. Przy próbie połączenia ponownie wiszę na lini 5 minut i nikt nie odbiera. Na pewno drugiego auta tu nie kupię.
Użytkownik sieci
10 września 2022 17:49
Salon - samochody nowe
Masakra. Auto zastępcze ...
... wydane w opłakanym stanie. Auto odebrane po naprawie , brudne w środku. Pył pi polerowaniu, usłyszałem jedynie - no cóż, nasza myjnia nie należy do najlepszych. Teraz jadę w trasie , deszcz pada i nie działają spryskiwacze szyby. Bateria w kluczyku wyładowana. Porażka.
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 16:08
Salon - samochody nowe
Lekcewarzycie klientów..Dwa razy ...
... prosiłem o kontakt z szefem servisu /kobietą/za kazdym razem miała oddzwonić .Czekałem długo i nic Sprawdzcie podobno wszystko nagrywaćie.dot.vw touran
Użytkownik sieci
10 marca 2022 23:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 17:06
Salon - samochody nowe
Nie Polecam.....
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 16:09
Salon - samochody nowe
Jeszcze nigdy w ...
... żadnym serwisie, sklepie, restauracji czy organizacji nie spotkałem się z tak potężną ignorancją. Pracownicy serwisu mają klientów totalnie w głębokim poważaniu.. TRZY RAZY zostałem odesłany do domu (a mieszkam ok. 70km od Szczecina) pomimo umówionej wizyty (instalacja App-Connect), ponieważ kilkakrotnie nie zamówiono kodu aktywacyjnego. Kiedy w końcu kod zamówiono przyjechałem aby umówić się na serwis. Pracownicy mijali mnie jakbym był conajmniej psią kupą na środku, nikt, łącznie z recepcją i panem w dziale serwisu, który wymownie na mnie zerkał, nie zapytał mnie nawet na co czekam, albo chociaż czemu stoję na środku. Kiedy po około 20-25minut czekania w końcu z wyraźnym zaniedowoleniem na twarzy zawróciłem do wyjścia - skutek był taki sam. Dodam też, że pracownicy wcale nie wyglądali na zapracowanych. Pani w receepcji z jakimś panem popijali sobie kawkę, jeszczce dwóch innych sobie rozmawiało, a pan w dziale serwisu minął mnie ze 3 razy i usiadł do laptopa. Totalna żenada. Bardziej opłaca się cisnąć przez korki na południową. Tam przynajmniej poważnie traktują ludzi. Za to ile nerwów i paliwa zmarnowałem na jeżdżenie bez celu do was powinienem mieć zainstalowany ten App-Connect za darmo. Nigdy więcej nie odwiedzę tego serwisu, a z zamówionym kodem wiecie co możecie zrobić.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 16:31
Salon - samochody nowe
Masakra… Nie krótko, ...
... zwięźle i na temat. Pan Zbigniew K. Poinformował, że robota będzie trwała godzinę . Trwała 2 tygodnie. Zero telefonu z jego strony, że robota się przeciągnie. Totalna olewka. Sam musiałem dzwonić i się dopytywać o auto. Przez dwa tygodnie,musiałem wynająć auto i generować dodatkowe koszta. Gdyby nie mój telefon z zdenerwowaniem auta nie miał bym na święta. Po zareagowaniu auto było do odbioru na drugi dzień.. Kilka dni później pojechałem do serwisu na pokazanie pewnego mankamentu (30.12.2021) Doradca poinformował mnie, że odezwie się (03.01.2022) i oczywiście brak telefonu … Ogólnie praca wykonana przez mechanika bez większego zarzutu ( Jedna rzecz do poprawki) Natomiast doradca… ehh …
Użytkownik sieci
19 grudnia 2021 17:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2021 17:05
Salon - samochody nowe
Słabo. Przegląd samochodu ...
... z wymianą oleju i filtru, przegląd układu hamulcowego i to co wynika z listy przeglądowej samochodu po dwóch latach zajęło 4 h. Następna wizyta i wymiana klocków hamulcowych - czas wymiany 4 h. Nigdy w żadnym serwisie autoryzowanym i niezależnym takie usługi nie zajęły tyle czasu. Czas o tym pomyśleć i coś z tym zrobić bo wg mojej oceny nie jest dobrze.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 15:57
Salon - samochody nowe
Totalna brak podejścia ...
... do klienta! Mimo umówionej wizyty , pan Zbigniew wstał dziś lewą nogą i obsługiwał wszystkich z wyrazem bardzo widocznej niechęci do pracy! Pomijał wielokrotnie moje auto i brał kolejne osoby z listy , na pytanie moje dlaczego tak robi , odpowiadał wulgarnym językiem , wręcz w sposób rozkazujący cyt” bez dyskusji” „będzie pan czekał tyle ile będzie trzeba”!, dopiero interwencja kierownika serwisu spowodowała przyjęcie mojego auta. Najgorszy serwis i najgorsza obsługa z jakąkolwiek przyszło się spotkać . Pan Zbigniew pomylił zawody , jego ton wypowiedzi i podejście do klienta nadaje się do pracy w wojsku ! Tryb rozkazujący jest tam bardzo miło widziany . Zdecydowanie odradzam , nie polecam kontaktu w tym serwisie. Mimo floty samochodów z grupy VW , nasza noga nigdy już tam nie postanie.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 15:39
Salon - samochody nowe
Ale chamstwo !! ...
... Dzień dobry do widzenia dziękuje jest im obce
Użytkownik sieci
19 września 2021 20:01
Salon - samochody nowe
No niestety Panie ...
... i Panowie wole jechać przez całe miasto na południową. Na Struga brak zainteresowania bo wlazłem w roboczym ubraniu? Z tego co wiem volkswagen robił auta dla ludu. Najważniejsze, że ludzie na Południowej ogarnięci - auto zamówione.
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 22:55
Salon - samochody nowe
Kolejki
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 16:35
Salon - samochody nowe
Niemiła i mało profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 23:49
Salon - samochody nowe
Wiecie co? Te ...
... negatywne komentarze sa naprawdę prawdziwe, pare lat temu mialem okazję tam serwisowac auto i poprostu żenada ignorancja te same osoby ktore juz z ironią i usmiechem zachowuja poprawność bo potem dzwoni ktos i pyta o opinie.suma sumarum lepiej pojechac do DE z autem bo raczej tam mają standady nie przykleja Ci na gumę do zucia lusterek ;)
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 21:26
Salon - samochody nowe
Witam, niestety w ...
... dniu dzisiejszym byłem świadkiem sytuacji nie do przyjęcia, która miała miejsce w salonie. Starsza Pani z którą byłem w salonie chciała dowiedzieć się czegoś na temat pojazdów na ekspozycji. Na recepcji nie było nawet odpowiedzi na dzień dobry. Nikt po 10 minutach stania na środku salonu nie raczył nawet podejść czy może w czymkolwiek pomóc. Niestety to co najbardziej mnie zaskoczyło to zachowanie doradcy ze stanowiska na samym końcu salonu po prawej stronie. Starsza Pani podeszła nie chcąc już dłużej czekać, aby zapytać gdzie można pobrać katalog odnośnie VW T Cross. Doradca tylko spojrzał i powiedział, że nie wie "może gdzieś tam" po czym wrócił do rozmowy z dwoma innymi osobami- przepraszając ich, że musiał poświęcić nam 15 sekund uwagi" i kompletnie nas ignorując. Naprawdę jestem w stanie zrozumieć skupienie na kliencie, ale to było dyskretne szybkie pytanie o wskazówkę. Bardzo negatywnie się zaskoczyłem i mówiąc szczerze ciężko było mi w to uwierzyć. Jak to mówią, pierwsze wrażenie pozostaje na zawsze i tutaj również takie zostanie w przypadku tego dealera. Proponuję przeanalizować procesy związane z obsługą klientów. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 14:16
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem dzisiaj ten ...
... salon, niestety nikt nie zagaił rozmowy.. Obejrzałem konkretnie dwa modele i wyszedłem.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 12:03
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... to jakas katastrofa, od 3 dni majac problem z samochodem probowalem kilkukrotnie skontaktowac sie z serwisem lub osoba kompetentna, ktora moglaby mi udzielic informacji na temat terminu i kosztow naprawy. Za 15 razem udalo mi sie dodzwonic, jednak odebrala telefon Pani, ktora stwierdzila, ze ona nic nie wie, nie moze rozmawiac, ma wydania aut a koledzy sa zajeci i tak w kolko. Prosilem o odnotowanie o co chodzi i oddzwonienie co oczywiscie nie mialo miejsca. Panowie i Panie, slabo to wyglada. Generalnie: nieslowni, niekompetentni a dodzwonic sie graniczy z cudem. Swoja droga serwis na Poludniowej dokladnie to samo: tam Pani stwierdzila jednak ze tylko 2 kolegow pracuje, nie maja czasu na rozmowy i bardzo jej przykro. Sprzedac auto to nawijaja makaron na uszy ale pozniej klient pozostawiony sam sobie. Radze szukac innych autoryzowanych serwisow w okolicy.
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 18:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2020 09:53
Salon - samochody nowe
Dzisiaj chciałem umówić ...
... termin serwisu VW. Za pierwszym razem Pani mi powiedziala że to pomyłka 😂 drugim razem ta sama osoba odebrała telefon, spytałem się czy jest wolny termin na środę, odpowiedziała mi ze mam podać numer telefonu i odzwonia do mnie 😂 jak ta pani nie potrafi obsługiwać komputera, nie wiem co ona tam robi🤔 dział serwisu to dno, jeszcze w żadnym serwisie vw się z tym nie spodkałem, nie polecam nikomu tego serwisu, obsługa klienta poziomie zerowym 😠