Ogólny: | 22 419 97 70 |
Sprzedaż: | 22 419 97 71 |
Serwis: | 22 419 97 73 |
Części: | 22 419 97 74 |
95%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
07:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Autoryzowana Salon sprzedaży oraz stacja obsługi samochodów SUZUKI. Pełny wachlarz samochodów marki SUZUKI w atrakcyjnych cenach. Znajdziesz u nas zarówno finansowanie, leasing oraz ubezpieczenia. Wykwalifikowana kadra mechaników zaopiekuje się Twoim samochodem, aby dalsza podróż stała się dla Ciebie wyłącznie przyjemnością. Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu sprzedaży oraz serwisu.
W razie kolizji, pomożemy Tobie odholować samochód do naszego warsztatu aby przywrócić jemu pierwotny blask.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 17:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 07:46
Salon - samochody nowe
Naprawa wykonana fachowo i w umówionym temrminie
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 19:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 14:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 11:05
Salon - samochody nowe
Za sposób w ...
... jaki niedawno naprawili moje auto należy im się 6 gwiazdek! Gdy inne serwisy kazały mi czekać tydzień, oni od razu przyjęli samochód, a na drugi dzień już go naprawili, dzień przed umówionym czasem! Na dodatek zadbali żeby naprawa była jak najtańsza.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
9 marca 2022 18:46
Salon - samochody nowe
Oddałam samochód służbowy ...
... do serwisu. Ustalenie usterki zajmuje bardzo długi czas, kontakt z serwisem tragiczny. Brak możliwości dodzwonienia się do serwisu, po próbach połączenia się chociaż z punktem sprzedaży usłyszałam 3 krotne zapewnienie że ktoś oddzwoni do mnie. Bardzo mi zależało na samej informacji czy dłużej planowana jest naprawa bym mogła wystąpić o samochód zastępczy niezbędny do pracy. Pan z działu sprzedaży po mojej 3 próbie kontaktu i mimo zapewnienia że otrzymam informacje, oznajmił że serwis nie jest czynny. Duże wprowadzenie w błąd klienta, bardzo słaba komunikacja. Jestem rozczarowana tym bardziej że poprzednie usługi były wykonane szybko i solidnie dlatego zdecydowałam się na kolejne korzystanie z serwisu.
Użytkownik sieci
1 października 2021 22:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 18:59
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... wymianę oleju oraz sprawdzenie problemu z klimatyzacją. Zbierała się woda po stronie pasażera. (Dodam, że moje auto to Mazda, więc nie jest to Suzuki, choć nie powinno mieć to znaczenia) Ponadto z racji, że dbam o silnik w swoim autku podarowałem Panom wysokiej jakości olej samemu przez siebie zakupiony. Kwestię filtrów pozostawiłem do zrealizowania im. I teraz zaczyna się dziać. Klimatyzacji Panowie oczywiście nie zrobili. Przeczyścili i wzięli za tą usługę kilkadziesiąt złoty. Powiedzieli, że jest okej, i trochę będzie ciekło. (śmieszne) Dodali, że jeżeli problem będzie dalej się "nasilał" to trzeba będzie wykonać kosztowną naprawę rozebrania całej deski rozdzielczej. Tymczasem problem znany w moim modelu, a sugerowane przeze mnie Panom rozwiązanie ostatecznie załatwiło sprawę. Jednak Panowie widocznie nie raczyli go sprawdzić. I niestety nie to jest najgorsze. W autku które do Panów wstawiłem mieści się 4,5L oleju, niestety zakup oleju można zrealizować tylko na 0,5L lub 5L. Przekonany o fachowości tak szanowanego serwisu (jakże mylne w moim odczuciu) sądziłem, że wlanie odpowiedniej ilości oleju to nie problem. Niestety Panowie olej przelali. Prawdopodobnie albo z nieuwagi, albo z typowego januszowego :"dał 5L to pewnie tyle wchodzi". XD No niestety już mi nie jest z tym do śmiechu. Być może w starszych jednostkach nadmiar przeszedł by bez echa. U mnie niestety zrodził poważne problemy. Ponadto wyjeżdżając musiałem się jeszcze prosić o skasowanie inspekcji, a Pan "fachowiec" próbował mnie jeszcze zbyć stwierdzeniem, że to nie inspekcja tylko zatkany DPF. Ogólnie drodzy Panowie z tym olejem to już bym wolał, żebyście mi go wylali na tą pięknie wymytą przez was w "gratisie" karoserie, niż przelali do silnika. 😕 Tragedia. Pod względem fachowości zaliczam was jako warsztat typu: "gwarancja do bramy i się nie znamy". Uczciwie nie polecam przyjeżdżać z Mazdami. Nie wiem jak z innymi modelami, czy Suzuki, który powinien być Panów konikiem. Ale sądzę, że wcale nie jest lepiej. Dałbym 0 gwiazdek, ale się nie da. Jednak niech to będzie honorowa gwiazdka za dobrą i miłą obsługę klienta i fajny kontakt. Niestety to tyle ze znalezionych zalet.
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 19:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam, źle zamontowane amortyzatory w hondzie crv.
Użytkownik sieci
5 października 2020 10:47
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się na ...
... numer stacjonarny nie sposób. Zgłasza sie automat i możecie długo i namiętnie wybierać pomiędzy 1 lub 2 O zgłoszeniu się recepcji można zapomnieć Firma posiada natomiast 3 Menadzerów Salonu Sprzedaży Chyba trafiłem na zły dzień bo rozmowa z Panem Wojciechem O. przypomiała mi czasy PRL,natomiast wiedza o sprzedawanych samochodach tego Pana chyba nie dotyczy.............. W sumie dobrze że na niego trafiłem ,bo jak bym podjął cheroiczną decyzję o zakupie samochodu,to nie chcę nawet mysleć co musi się dziac po zakupie i obsłudze posprzedażowej Właścielowi gratuluję pracownika roku
Użytkownik sieci
6 września 2019 10:50
Salon - samochody nowe
na pierwszej wizycie ...
... Pan W. bardzo chętny do współpracy - sprzedaży samochodu. obiecuje dużo a jak się potem okazuje nie załatwia odpowiednich dokumentów, nie sprawdza informacji jak zapewniał. Kolejne wizyty już z konkretną chęcią zakupu mniej przyjemne. Nie daje dojść do słowa przy kontakcie telefonicznym jest dość niemiły w rozmowach jak by koniecznie chciał zakończyć rozmowę. Najlepiej jak by kupujący nie stwarzał żadnych problemów, nie potrzebował dodatkowych dokumentów i przynosił gotówkę w ręku. Trzeba się upominać o dodatkowe potrzebne dokumenty. Ten przypadek nie był marudny ale wymagał dodatkowych dokumentów i załatwiania co przerosło kompetencje pracowników salonu. Dobra lekcja na przyszłość. Sądzę że przydało by się przeszkolenie pracowników z kontaktów z klientem i więcej pilnowania zadań. Ogólnie zadowolenie z zakupu jest i markę Suzuki polecam.